Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:fleurtjeuh schreef:Mijn biecht is dat ik the big bang theorie echt niet leuk vind.
Biecht: Altijd als ik dit lees of hoor krijg ik de neiging om te vragen of je aan je voorhoofd wil voelen...
Maar ik weet dat dat niet aardig is dus ik hou dit altijd voor mij![]()
Roodvos schreef:Mijn biecht:
Ik heb vanavond mbv een doos en een YouTube filmpje een vouwplank geknutseld.
En ik heb mijn knutselwerkje gelijk gebruikt om shirts en hemdjes op te vouwen.
En nu ben ik helemaal fan![]()
Ik heb er direct een besteld
Sherivey schreef:Ik heb Star Wars dan weer nooit gezien![]()
HP vind ik de boeken goed, de films mwah.
Maar ik ben dan ook zo iemand die Game of Thrones nooit gezien heeft en die The Hungergames halverwege uit heeft gezet.
MarlindeRooz schreef:Echt heel stom die domme lachband overal onder.

Gnome schreef:Dat ik van mijn man geen robotstofzuiger van 600 euro mocht kopen dus nu heb ik er een van 599 euro gekocht
Danielleeee_ schreef:Roodvos schreef:Mijn biecht:
Ik heb vanavond mbv een doos en een YouTube filmpje een vouwplank geknutseld.
En ik heb mijn knutselwerkje gelijk gebruikt om shirts en hemdjes op te vouwen.
En nu ben ik helemaal fan![]()
Ooooh! Nooit geweten dat de Sheldon-plank echt bestaatIk heb er direct een besteld
![]()
Telpeva schreef:Biecht
Ik heb niks met Friends en The Big Bang Theory.
Maar ik heb ook niks met Harry Potter, Marvel en Star Wars, dat zijn volgens mij ook titels waarbij je dat beter niet hardop kunt uitspreken
met McGee, DiNozzo, Ziva, Gibbs, Abby, Ducky en Palmer. Ik ben nu voor de 2e keer alle seizoenen aan het kijken, aan 1 stuk. Tot grote ergernis van mijn vriend 
Niwla schreef:Fun fact: bij TBBT is het geen lachband maar echt publiek. Als er bij de opnames niet gelachen werd dan werd het script ter plekke herschreven.
Geleerd op de set in LA.
Ik kijk het elke dag en kan alle afleveringen zo ongeveer dromen. Ik vind TBBT zo fijn om tot rust te komen en te ontspannen.
Varekaj schreef:Ik ben dan weer fan van NCISmet McGee, DiNozzo, Ziva, Gibbs, Abby, Ducky en Palmer. Ik ben nu voor de 2e keer alle seizoenen aan het kijken, aan 1 stuk. Tot grote ergernis van mijn vriend
HP vond ik de boeken beter dan de films, Hunger Games hebben beide wel iets. De Divergent films vind ik gewoon een flop! De boeken daarentegen![]()
En ik HOU van de Minions
Of ik kan het me niet meer allemaal herinneren. Heb HP gelezen op de basisschool en Middelbare. Maar weet dus niet of ik alles heb gelezen Varekaj schreef:Ik ben dan weer fan van NCISmet McGee, DiNozzo, Ziva, Gibbs, Abby, Ducky en Palmer. Ik ben nu voor de 2e keer alle seizoenen aan het kijken, aan 1 stuk. Tot grote ergernis van mijn vriend
HP vond ik de boeken beter dan de films, Hunger Games hebben beide wel iets. De Divergent films vind ik gewoon een flop! De boeken daarentegen![]()
En ik HOU van de Minions