Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Er zijn leefstijlinterventies in het leven geroepen. Hierdoor leer je bewuster te leven en te kijken naar je voedings en leefpatroon.
Achterom schreef:Ik ben het wel met Esperanza eens hoor, de overheid heeft een enorme kans laten liggen om een gezonde leefstijl te promoten.purny schreef:Er zijn leefstijlinterventies in het leven geroepen. Hierdoor leer je bewuster te leven en te kijken naar je voedings en leefpatroon.
Oh ja, de nieuwste hype en melkkoe van de fysiotherapeuten
Achterom schreef:Ik ben het wel met Esperanza eens hoor, de overheid heeft een enorme kans laten liggen om een gezonde leefstijl te promoten.purny schreef:Er zijn leefstijlinterventies in het leven geroepen. Hierdoor leer je bewuster te leven en te kijken naar je voedings en leefpatroon.
verootjoo schreef:Achterom schreef:Ik ben het wel met Esperanza eens hoor, de overheid heeft een enorme kans laten liggen om een gezonde leefstijl te promoten.
Niet van de fysiotherapeuten hoor… Het is een idee van de overheid en verschillende mensen kunnen dit uitvoeren.
https://www.zorginstituutnederland.nl/V ... ie-gli-zvw
MarlindeRooz schreef:Ben ook erg benieuwd hoe erg ze gaan controleren. Als ze dat niet doen houdt niemand zich er meer aan na een paar weken.
Spenk schreef:Purkii schreef:Geen idee, de logica van de regels zijn geregeld niet te snappen.
Wat is er niet duidelijk aan coronapas geldt voor alle horeca?
bigone schreef:Ja inderdaad, ze schreeuwen heel hard en de antivaxxers omarmen ze. Maar prima, laat er maar een lijst komen van horeca die alles zonder controle binnen laat. Dan is er keuze zodat je zeker weet dat je ergens zit waar de regels worden nageleefd. En een zooi artiesten zitten nu ook op Twitter al te zeggen dat ze niet meedoen. Prima.
Achterom schreef:MarlindeRooz schreef:Ben ook erg benieuwd hoe erg ze gaan controleren. Als ze dat niet doen houdt niemand zich er meer aan na een paar weken.
Dat vond ik nogal frappant in de toelichting... de horeca moet zelf gaan controleren, de gemeente krijgt extra geld voor handhavers die de horeca weer gaan controleren.
Daar vond ik wel wat van.