De stijging lijkt nu zonder extra maatregelen toch af te vlakken. Ben benieuwd waar dat zich nu in zit. Goede weer, vaccinaties, maatregelen... het is iig hoopvol als we hier voorlopig op kunnen blijven en de zkh nu ook stabiliseren.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
secricible schreef:Mijn idee, gewoon stemmingmakerij
996981 schreef:Getup schreef:Of lekker zo veel mogelijk toeristen trekken...
Of logisch nadenken? Buiten is de kans op besmetting sowieso kleiner. Op het strand of bij het zwembad lig je daarnaast echt niet dichter dan 1,5m in de buurt van vreemden.
Pandora2 schreef:En in Delhaize winkels zijn al gevaccineerden die weigeren een mondmasker te dragen.
Het begint al![]()
MerleSimone schreef:Hoi. Ik kom hier even binnenvallen. Krijg zojuist vlak achter elkaar 2 mailtjes van noreply@coronatest.nl (zelfde als al m'n corona test afspraken) met 2 data voor m'n corona inentingen waar ik zojuist een afspraak voor gemaakt zou hebben? In Groningen, terwijl ik in het verre oosten woonIk ben in november positief getest geweest maar verder geen contact meer gehad met GGD/coronatest.nl. Heel vreemd dit, meer mensen dit al gehad?
MerleSimone schreef:Hoi. Ik kom hier even binnenvallen. Krijg zojuist vlak achter elkaar 2 mailtjes van noreply@coronatest.nl (zelfde als al m'n corona test afspraken) met 2 data voor m'n corona inentingen waar ik zojuist een afspraak voor gemaakt zou hebben? In Groningen, terwijl ik in het verre oosten woonIk ben in november positief getest geweest maar verder geen contact meer gehad met GGD/coronatest.nl. Heel vreemd dit, meer mensen dit al gehad?
Brainless schreef:purny schreef:Je krijgt toch altijd een brief en geen mail? Ik zou dit niet vertrouwen
Je krijgt een mail als je deze hebt opgegeven.
Waarschijnlijk is deze verkeerd overgenomen door de GGD of (als online een afspraak gemaakt) door de klant verkeerd ingetikt.
Sizzle schreef:italie vind ik nog vrij soepel om eerlijk te zijn. Wedstrijden gaan er ook gewoon door. Over 2 weken een grote show waar veel buitenlanders heen gaan. Ook Nederlanders..je moet dan wel getest zijn en je paard ook (rhino) en daar de regels volgen plus er geen publiek gaat zijn maar ik ben er verbaasd over!Bij ons is de grote paasoptocht naar Tessin begonnen, er staat nu al file bij de Gothard.
Ik ben nog altijd positief gestemt. De stijging lijkt redelijk mee te vallen ondanks dat mensen alweer even in groepen van 10 mogen samemkomen buiten, nu inmiddels ook weer binnen.
Dierentuinen en musea zijn blijkbaar veilig genoeg, die zijn alweer een maand open. Behalve horeca en mondkapjes in de winkels merk ik eigenlijk niets meer van Covid maatregelen terwijl alle landen om ons heen weer in crisis gaan.
elnienjo schreef:Ik zou bellen en als er echt 'n afspraak staat, dan gewoon lekker gaan. Je kan er maar mee weg zijn.