Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KB12 schreef:Hoi hoi, ik wil mij ook even melden in dit topic.
Iemand heeft mij vandaag voor het eerst geprobeerd op te lichten. Zij had een bundel van 2 parfum miniaturen gekocht van mij, en ze doet nu net alsof ik haar iets anders heb toegestuurd. Ze heeft dit ook meteen gemeld aan vinted en ze eist het hele aankoopbedrag terug. Ik heb het hele inpakproces gefilmd tot en met het dichtplakken + verzendlabel erop plakken.
Het ergste is dat ze ook nog veel van de prijs afgetroggeld had en ik het zielig vond, dus ermee akkoord ging. En aan het eind van de rit licht ze mij ook nog op. Ik ben benieuwd wat vinted hiermee gaat doen. Ik heb ze natuurlijk meteen bericht. De koper is ook nog eens super asociaal
Urbanus schreef:KB12 schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met mijn bovenstaand verhaal, en mij hier tips over kunnen geven?
Nee maar ik heb wel ervaring met een verkeerd pakket dat aangekomen is. Foutje van DHL. Ik vind het best aannemelijk dat ze iets anders heeft gekregen.
_Kellyy schreef:Ik heb best wat baby- en kinderkleding met prijskaartje. Ik twijfel een beetje voor hoeveel ik het erop zal zetten. Ik heb nu erop staan voor de helft van de nieuwprijs. Vinden jullie dat redelijk? Het gaat echt om vrijwel alle maten van 50 tot en met 146. Merken als Le Chic, Feetje, Dirkje etc zitten er tussen..
Urbanus schreef:Ik zie dat de prijzen op Vinted zo tussen de 5 en 10 euro zitten, met enkele uitschieters.
Zelf geen ervaring met die merken.
KB12 schreef:Nee het is mijn verpakking. Ik heb haar 2 parfum miniaturen gestuurd van dior en lancome, en dit inpakproces heb ik gefilmd van begin tot einde. Ik heb zelfs gefilmd dat ik de miniaturen in hun oorspronkelijke verpakking stop, en vervolgens in de verzenddoos doe, en die dicht tape. Nu heeft ze mijn pakket ontvangen en zegt ze dat er een miniatuur van guess in de doos zat. Echter heb ik dit miniatuur nog nooit gezien en dus ook niet in mijn bezit gehad. Nu eist ze het volledige aankoopbedrag terug. Dit betekent dat ik mijn miniaturen, én het aankoopbedrag kwijt ben. Vervolgens ging ik dus haar reviews bekijken (dom, had ik eerder moeten doen) en zie ik dus dat ze alleen maar negatieve reviews heeft. Ze dreigt nu met advocaten en de politie, tenzij ik het geld terug geef duhh. Mind you, het gaat om 18 euro. Ze heeft ook een ontzettend dreigende toon, samen met haar zogenaamde vader. Ik heb vinted benaderd en hun ook de volledige video gestuurd. Ik vraag mij af of er mensen zijn hier die dit ook al eens hebben meegemaakt. Het schijnt dus enorm veel te gebeuren met mensen uit Frankrijk.
verootjoo schreef:Geen paniek, laat haar lekker de politie en dr advocaten bellen.
En geef haar het geld terug als ze je de spullen weer terug heeft gestuurd. Dat is hoe het werkt op vinted.
Zelf nog nooit meegemaakt overigens.
Esther_ schreef:Als het goed is heeft ze op “ er is een probleem” geklikt. Je kan nu zelf aangeven bij Vinted dat je ondersteuning wilt en aantonen met jouw filmpje dat je de juiste producten hebt opgestuurd. Vinted gaat het dan beoordelen.