Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:25

rockwitch schreef:
Ik moet echt eens alle profielen doorspitten om te kijken of iemand zo’n kat heeft die op de voorkant van het kaartje stond die ik had ontvangen. Dat wordt wel een klus haha.

*Gaat profiel wijzigen*

16 graden....omg nee echt niet :brr:

Ben dan misschien een watje maar hier op minimaal 21 graden en eind van de middag nog even de houtkachel aan, heerlijk

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:46

miccamaaike schreef:
Wat een kerstbomen al, ik wil een echte dus die moet nog eventjes wachten. Misschien komend weekend vast eentje halen, dan hoeven we in t sinterklaas weekend iig niet.
Mn ouders hadden bij de Intratuin gekeken voor een boom maar die waren echt 2x zo duur als vorig jaar. Niet te doen, je gaat toch bijna een neppe overwegen, maar nee die vind ik niet mooi.

He dat is gek dat je dat zegt. Wij kwamen juist tot de conclusie dat de bomen weinig last hebben van inflatie. 2 jaar terug ook een boom bij intratuin gekocht en nu dezelfde prijs betaald als toen (zelfde maat boom). Is wel een grote, ms zijn de kleinere duurder geworden, dat weet ik niet.

biggirl

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:52

Zomer geen verwarming aan nu het weer kouder word overdag 19,5 en als we gaan slapen uit want kan niet tegen het geluid van de tikkende verwarming haha

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-20 13:53

Hij gaat hier in de nacht naar 16 graden, als het daar onder komt gaat hij weer verwarmen. Overdag draai ik hem dan eerst naar 19 en als ik t in de middag weer fris begin te krijgen weer verder naar 20.

Scheelt denk ik wel dat ik overdag met mn werk echt naast de verwarming zit :+

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 13:58

Als wij er niet zijn staat de verwarming op 16 graden, als het echt koud is op 18. Zodra we thuis zijn draaien we hem naar 22 en steken we vaak de houtkachel aan. We zijn beide koukleumen en hebben echt een hekel aan een koud huis.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:04

Pikkepor schreef:
Roodvos schreef:
https://www.jumbo.com/drink-me-chai-spi ... /206408STK
Ook in een vegan variant (groen blikje).
Toevallig viel laatst mijn oog erop in de supermarkt in combinatie met een vraag in een zoektopic hier.

Als mijn Santa deze kan vinden bij de Jumbo: doe maar in het pakket!! Hier al verschillende keren gekeken, maar ze hebben m niet in de winkel.
Ik moet wel eens gaan experimenteren met plantaardige melk, want gewone melk verdraag ik dus niet meer sinds ik een kleine passagier heb. }:0

Omg vegan chai <3 hinthinthint lieve Santa O:)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:23

Hier staat de verwarming standaard ergens tussen de 19 en de 20,5 graden... Ik heb eens ooit gehoord dat het beter is om niet meer dan 3 graden te schommelen in temperatuur omdat je verwarming dan steeds in 1x heel hard moet werken om het bij te stoken... :+
Maar goed... ik ben ook vrij onregelmatig thuis en dit werkt prima voor ons. Kamers waar we niet komen staat de verwarming niet aan, net als op de slaapkamers. Meestal is het toch alleen voor november tot en met maart en daarna teren we weer op t zonnetje... en zo verbruiken we per jaar minder dan 1 persoon gemiddeld :+

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:27

Ik heb niet eens centrale verwarming. Geen idee wat de temperatuur is, draai dat ding gewoon aan als het koud is en uit als het te warm wordt.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:49

Ik word echt bang van het feit dat mijn berichten worden nagelezen _O-
Afbeelding
Afbeelding

Dank je wel voor je kaart SS :* Bij deze zal ik antwoorden geven op je vragen
Schoenmaat: 38.5/39
Favo geur van rituals: Ayurveda en de Sakura zijn wel echt mijn favoriet :D
Geurkaarsen: Go! Hou wel van een lekkere geurkaars, zeker in deze donkere avonden, is het sfeervol ook nog.
Favorite food, drinks and candy: Oehhh ik hou echt van chips, alle soorten eigenlijk wel, van Patatje Joppie tot Doritos tot gewoon paprika. Chips gaat er altijd in. Verder drink ik thee, koffie, suikerrdankjes ( :o ), gewoon water. Snoep doe ik niet veel meer, maar met Wilhelmina pepermunt maak je me echt gelukkig. De zakken gaan er zo doorheen tijdens het autorijden _O- Had mijn vriend er al de schuld van gegeven maar ik was toch echt de hoofdoorzaak van die lege zakken :') Verder vind ik Jercey Eclairs chocolade erg lekker :+:

Favoriete kleur, lastige! Ik hou van zoveel kleuren, maar ik denk dat ik blauw, rood en roze wel het mooiste vind. :j

Allergieën: nee :D

Hopelijk ben je bij deze weer een beetje geholpen. Tenminste, het heeft me lang gekost dit bericht daadwerkelijk te versturen, omdat ik bang ben nog steeds lastig te zijn :o

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:51

Hier hoeven we de verwarming niet te gebruiken, ramen op het zuiden en zonlicht=oven. Dat wordt wat komende zomer. :+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-20 14:54

Jorex schreef:
Hier hoeven we de verwarming niet te gebruiken, ramen op het zuiden en zonlicht=oven. Dat wordt wat komende zomer. :+

Ik ken het met mn achtertuin op het oosten en voor op het westen. Er staat zomers altijd wel op een van de twee kanten de zon. Alleen nu met het grijzere weer en de nachten echt wel koel koelt t in huis ook wel echt af

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 14:57

Leuk al die kaartjes weer. Hier zag ik dat ik ook wat binnen krijg helaas geen ss is niet eens voor mij maar is het abonnement van de katten :')

Hier staat trouwens de kachel overdag op 18 en savonds op 20. Niet anders als dat we buiten de deur zouden werken eigenlijk

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:11

Oh Nayomie Rituals :wow:
Jij hebt een lieve SS!!

Mijn vriend zet zodra ik de deur uit ga de verwarming uit, en zet m een uurtje voor ik terug kom weer aan.
En die moet ook echt op minimaal 20 graden staan anders heb ik t steenkoud :brr:
Laatst bijgewerkt door Rambogirl op 25-11-20 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:13

ynskek schreef:
Jorex schreef:

Ik ken het met mn achtertuin op het oosten en voor op het westen. Er staat zomers altijd wel op een van de twee kanten de zon. Alleen nu met het grijzere weer en de nachten echt wel koel koelt t in huis ook wel echt af

Hier is het helaas echt vaak heel erg zonnig rond het middaguur, dus ik zit op de bank te bakken. Het is maar een appartement. Het enige irritante is dat de thermostaat in de woonkamer hangt ook, dus de noordkant daar springt de verwarming ook niet aan. Dus de slaapkamers zijn wel altijd koud.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:50

Ik kan jullie bijna niet bijhouden. Ik heb de verwarming altijd op 20 staat in de winter, ik heb alleen vloerverwarming en telkens afkoelen en opwarmen verbruikt meer gas dan een constante temperatuur. Boven heb ik de vloerverwarming dichtgedraaid, ik kan niet tegen warme slaapkamers.

Ik heb mijn pakket bijna klaar! Kan niet wachten tot het verzendtijd wordt.

Heel leuk kaartje Nayomie! Ik heb helemaal niet het gevoel dat iemand anders mij dus ook stalkt, omdat ik zo op ga in het stalken mijn eigen lootje.

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:51

hier staat de kachel tussen 20-21 graden. we houden het zo stabiel mogelijk ivm de vloerverwarming.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:56

Wij hebben vloerverwarming. Hebben hem standaard op 21 graden staan.

Deze santa heeft alle kadootjes!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 15:59

Hier staat die snachts op 19 en overdag op 21.5. Wij verliezen alleen nog veel warmte naar boven omdat de deur openstaat voor de katten als we niet thuis zijn..

Lieve Santa/stalker ( :P ) , dankjewel voor dit kaartje <3 Ben vandaag voor de 2e dag aan het werk dus gaat de goede kant langzaam op!

Afbeelding
Afbeelding

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 16:07

Wij hebben een pelletkachel. Cv staat hier eigenlijk nooit aan. As de pellet kachel uit staat, staat de thermostaat op 15. Dus de cv springt niet zo snel aan.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 17:02

Wow! Mijn Tubble bad is ook al binnen! Ga 'm zo eens opzetten, kijken of het wat is.
Moest eigenlijk vannacht werken, maar aangezien ik nu in afwachting van test-uitslag ben, ga ik niet werken en kan ik lekker rustig aan doen vandaag.

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:08

Ahh Nayomie wat een leuk kaartje al van je santa! En MerleSimone ook al!

Ik heb al wat leuke dingen voor mijn lootje gehaald, maar echt de helft van de spulletjes vond ik zo leuk dat ik ze vervolgens ook nog een keer voor mijzelf gekocht heb :') Meer mensen met dit 'probleem' haha?

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:19

zeer zeker :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:28

Yep :')

Die koe op die kaart vind ik zo schattig, vind het echt een super leuk kaartje. <3

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 18:56

Lieve, lieve, lieve SS.

Heel erg bedankt voor je hele hele hele lieve kaart <3.

Ik reageer later vandaag even uitbundig. Was boodschappen doen met mijn moeder en heb de kaart meegenomen daarheen om rustig te kunnen lezen. :')

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 19:01

Ik heb vandaag een dagje vrij genomen, heerlijk, was er enorm aan toe. En geshopt! Ik denk ook dat ik wel compleet ben nu, misschien vind ik nog iets maar wat ik bedacht had heb ik wel ongeveer.

Ik ben nog nooit zo onzeker geweest over mijn cadeautjes, mijn lootje is niet erg actief en niet heel.. duidelijk, zeg maar. Maar goed, ik heb mijn best gedaan :D