Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
LukieBradley schreef:Marocje schreef:Waarom vragen mensen altijd hoe het gaat? Vandaag gaat het niet, dus ik geef geen antwoord op die vraag. Maar dat is ook weer zo ‘onbeleefd’, niet te reageren.
Als ze vragen: alles goed? Zeg je: nee 2 fout. Zijn ze gelijk klaar![]()
Keuzestress.. heb extra lang gewerkt dus vind eigenlijk dat ik wel een pizza mag bestellen
Loeky01 schreef:Helderder schreef:De buurvrouw die naar me toe komt om te vragen of ik zwanger ben.![]()
Nee Gerda, ik doe ontzettend hard mijn best om te herstellen van een eetstoornis.
Weg positieve vibe.
Mensen zijn soms zo lomp. Dikke knuffel, laat je niet uit het veld slaan voor een niet zo snugger persoon
Mkango schreef:Chagrijnig gezeik van m’n moeder om helemaal niks.Ken niemand met zulke intens lange tenen.
MizzMontana schreef:Snel, pak je stofzuiger!
Cowboy55 schreef:Mkango schreef:Chagrijnig gezeik van m’n moeder om helemaal niks.Ken niemand met zulke intens lange tenen.
Dan had je net naar dat programma van mr. Frank Visser moeten kijken. Ging je je moeder accuut knuffelen.Verbijsterend hoe oude mensen de laatste jaren van hun leven vergallen door zich op te winden over....niks. Of, in dit geval, over dennennaalden.
Mkango schreef:Telpeva schreef:Jullie maken mij heel nieuwsgierigik wou naar bed gaan maar nu wil ik tv kijken.
Het was heerlijke judge-TV.Die mensen hielden nog net niet met een nagelschaartje hun gazon bij (maar dus wel het terras met de stofzuiger
![]()
).
Telpeva schreef:Nog geen 5 minuten in het programma en ik ga nu al helemaal stukdank voor de tip
Cowboy55 schreef:Telpeva schreef:Nog geen 5 minuten in het programma en ik ga nu al helemaal stukdank voor de tip
Wanneer denken jullie dat HIJ de laatste keer zijn mening ondanks HAAR heeft weten door te drukken? 1985? Sneu om te zien hoe HIJ het grootste deel van de uitzending met zijn gedachten ergens anders leek te zijn. Ik gok op een plek waar ZIJ niet was.