Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 18:08

Dat ik nieuwe dekens wil bestellen om te zorgen dat m'n paard degelijke de winter doorkomt maar niet weet waar ik goed aan doe :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-20 18:22

LukieBradley schreef:
Marocje schreef:
Waarom vragen mensen altijd hoe het gaat? Vandaag gaat het niet, dus ik geef geen antwoord op die vraag. Maar dat is ook weer zo ‘onbeleefd’, niet te reageren.

Als ze vragen: alles goed? Zeg je: nee 2 fout. Zijn ze gelijk klaar _/-\o_

Keuzestress.. heb extra lang gewerkt dus vind eigenlijk dat ik wel een pizza mag bestellen

Doen! Treat yo' self :Y)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 18:28

Mijn opa en oma die naast mijn ouders wonen zo doof zijn. Dat ik ze kan horen schreeuwen terwijl ik bij mijn ouders op de bank lig. :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 18:48

Steeds zieker, koorts, moe, hoofd vol met watten. Deadlines en zaterdag pas Corona test. Eerst morgen maar dat was 2u rijden enkele reis, toch maar nog een keer proberen te bellen en kwam er toen gelukkig wel doorheen. Wel een dag later helaas.
Ik wil gewoon beter zijn, m’n stukken voor school schrijven en me fit voelen. Dit is helemaal niks.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 19:19

Loeky01 schreef:
Helderder schreef:
De buurvrouw die naar me toe komt om te vragen of ik zwanger ben. #)
Nee Gerda, ik doe ontzettend hard mijn best om te herstellen van een eetstoornis.
Weg positieve vibe.

-O- Mensen zijn soms zo lomp. Dikke knuffel, laat je niet uit het veld slaan voor een niet zo snugger persoon :knuffel:

Iedereen bedankt voor de lieve reacties hierop. Inmiddels kan ik het weer enigszins naast me neerleggen en gaan we vrolijk op goede voet verder.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 19:26

Aan mijn eigen bezorgdheid. Paard staat met een wondje aan zn been. Was heel diep maar is gelukkih oppervlakkig geworden en helemaal dicht. Maar nu wil ik voor het eerst s avonds eigenlijk heel graag een x thuis blijven want ben vanmiddag al geweest. En de staleigenaresse houd hey goed met binnenhalen in de gaten maar men heb de rust nog niet te pakken :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:16

Rugpijn... Mijn rugspieren zitten gewoon helemaal vast.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:24

Dat mijn omaatje van 90 was gevallen... We hadden al afgesproken. We hadden de sleutel bij ons, maar ze had die van haar aan de binnenkant laten zitten dus we konden niet naar binnen... Zij naar de deur gekropen om de sleutel eruit te halen... Blijkt ze 2u lang er gelegen te hebben :( Maar nee hoor, ik ben niet te oud om zelfstandig te wonen.....

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 21:13

Dat, als ik ergens meteen het antwoord niet op weet, ik gelijk in paniek schiet. Niet even rustig nadenken enzo. Nee, meteen stress..

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 21:15

Alles waar wij heen gaan gaat op Oranje. -O- ik wil ook even op vakantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:31

Chagrijnig gezeik van m’n moeder om helemaal niks. :roll: Ken niemand met zulke intens lange tenen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:40

Mkango schreef:
Chagrijnig gezeik van m’n moeder om helemaal niks. :roll: Ken niemand met zulke intens lange tenen.

Dan had je net naar dat programma van mr. Frank Visser moeten kijken. Ging je je moeder accuut knuffelen. :D Verbijsterend hoe oude mensen de laatste jaren van hun leven vergallen door zich op te winden over....niks. Of, in dit geval, over dennennaalden. -:(-

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:42

Snel, pak je stofzuiger!

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:44

MizzMontana schreef:
Snel, pak je stofzuiger!

Dat ja. Man man man. 90% van de Nederlanders zou zijn linkerkloot ervoor over hebben om op zo’n plek te wonen (OK, 90% van de mannelijke bevolking) en zij maakt er een hellhole van.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 17-09-20 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:44

Inderdaad wat een verschrikkelijk mens was dat zeg :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:45

Jullie maken mij heel nieuwsgierig :') ik wou naar bed gaan maar nu wil ik tv kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:46

Cowboy55 schreef:
Mkango schreef:

Dan had je net naar dat programma van mr. Frank Visser moeten kijken. Ging je je moeder accuut knuffelen. :D Verbijsterend hoe oude mensen de laatste jaren van hun leven vergallen door zich op te winden over....niks. Of, in dit geval, over dennennaalden. -:(-

Ik vond die getekende wenkbrauwen een grotere bron van overlast dan die dennennaalden. :)) :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-09-20 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:47

Jeanny is de nieuwe Gerda en Karen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:47

Telpeva schreef:
Jullie maken mij heel nieuwsgierig :') ik wou naar bed gaan maar nu wil ik tv kijken.

Het was heerlijke judge-TV. :') Die mensen hielden nog net niet met een nagelschaartje hun gazon bij (maar dus wel het terras met de stofzuiger :') :') ).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:50

Nog geen 5 minuten in het programma en ik ga nu al helemaal stuk :') dank voor de tip

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:52

Mkango schreef:
Telpeva schreef:

Het was heerlijke judge-TV. :') Die mensen hielden nog net niet met een nagelschaartje hun gazon bij (maar dus wel het terras met de stofzuiger :') :') ).

We hadden hier thuis de discussie: deze mensen zijn de gouden pensioengeneratie. Voor deze generatie was stoppen met werk ‘met een regeling’ VOOR de pensioengerechtigde leeftijd eerder regel dan uitzondering. Vanwaar dan dit gedrag? Verveling? Te weinig te doen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:53

Kater eigenaren onmogelijk zijn sommige.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:54

Telpeva schreef:
Nog geen 5 minuten in het programma en ik ga nu al helemaal stuk :') dank voor de tip

Wanneer denken jullie dat HIJ de laatste keer zijn mening ondanks HAAR heeft weten door te drukken? 1985? Sneu om te zien hoe HIJ het grootste deel van de uitzending met zijn gedachten ergens anders leek te zijn. Ik gok op een plek waar ZIJ niet was.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 23:32

Aan mijn moeder, die allemaal teksten op Facebook zet die een sneer zijn naar mij.

En dat dit topic uit mijn eigen berichten was verdwenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 23:32

Cowboy55 schreef:
Telpeva schreef:

Wanneer denken jullie dat HIJ de laatste keer zijn mening ondanks HAAR heeft weten door te drukken? 1985? Sneu om te zien hoe HIJ het grootste deel van de uitzending met zijn gedachten ergens anders leek te zijn. Ik gok op een plek waar ZIJ niet was.

Zei ik ook al tegen m’n ouders, ja. Ik kreeg ernstige Eus en Okko vibes van dat stel.

Als antwoord op je vorige bericht: “helemaal waus, die vrouw,” was hier de conclusie. :') Ik denk maar zo: het gaat goed met Nederland als je je zó druk kunt maken over wat dennennaalden in je tuin. :=

wyoming: :knuffel: