LadyMadonna schreef:![]()
![]()
Jij moet dicht nu zeker, heb ik dat goed gehoord? Maar het is nu wel eindelijk duidelijk...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Hanafubuki schreef:Volgens mij is besloten dat samenscholing niet mag tot 1 juni en dat de rest van de maatregelen geevalueerd wordt en daar wordt op 6 april over gesproken.
Dat is precies wat er gezegd is inderdaad.
Druif_01 schreef:Ik was wel blij dat nog even specifiek gemeld werd dat je wel naar buiten mocht, even, als je alleen gaat én 1,5 meter afstand houdt. Dan kunnen we in ieder geval nog gaan hardlopen. Ja sorry, geen wereldprobleem, maar gezien mijn psychische gesteldheid is dat zeer gewenst vanuit de medici.
PSvanLot schreef:Hanafubuki schreef:Volgens mij is besloten dat samenscholing niet mag tot 1 juni en dat de rest van de maatregelen geevalueerd wordt en daar wordt op 6 april over gesproken.
sureido schreef:PSvanLot schreef:
Maar in de horeca zijn altijd meer dan 3 mensen dus dat zal dan ook wel 1 juni zijn ..
tienus63 schreef:Cinnepin schreef:Hoe zit het dan met zonnestudio's?
Lees op Facebook dat de drogist bij ons in het dorp de zonnebank heeft gesloten.
Omdat er onzekerheid is of het virus zich kan/hoe lang kan verspreiden via harde oppervlakten. Ondanks dat je de zonnebank reinigt na gebruik en voor gebruik.
Pepperrr schreef:Druif_01 schreef:Ik was wel blij dat nog even specifiek gemeld werd dat je wel naar buiten mocht, even, als je alleen gaat én 1,5 meter afstand houdt. Dan kunnen we in ieder geval nog gaan hardlopen. Ja sorry, geen wereldprobleem, maar gezien mijn psychische gesteldheid is dat zeer gewenst vanuit de medici.
Hier ben ik ook erg blij mee. Ik word ontzettend depressief, en ja, écht depressief van binnen zitten. Nu ga ik natuurlijk niet de hele dag buiten rondhangen, maar een uurtje wandelen is wel echt nodig.
Shadow0 schreef:Volgens mij is het vrij simpel: 'hoe zit het dan met..."-> Nee, dat ook niet. Ook niet zoeken naar mazen in de regels, want die regels zijn er dus om contact te beperken en besmetting te voorkomen. De regels zijn er om dat te bereiken. Geen uitzonderingen zoeken dus.
Shadow0 schreef:Volgens mij is het vrij simpel: 'hoe zit het dan met..."-> Nee, dat ook niet. Ook niet zoeken naar mazen in de regels, want die regels zijn er dus om contact te beperken en besmetting te voorkomen. De regels zijn er om dat te bereiken. Geen uitzonderingen zoeken dus.