Mkango schreef:Luxorvalkje schreef:Krijgen die bodybuilders het rechtstreeks van de bron?
“Mummy, bitty!”

Thanks... daar ging mijn koffie
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alpha89 schreef:Ga stuk om jullie
Heb trouwens één keer meegemaakt (misschien heb ik het al eens genoemd in dit topic hoor) dat iemand op FB foto's van haar miskraam toonde. Had ze een fotoshoot en al gedaan.
Nou, ik flipte 'm behoorlijk en heb diegene per direct van FB afgegooid. Helemaal gestoord zeg, dat moet je lekker voor jezelf houden. Maar die reacties waren allemaal ''oohh'' , ''aahh" ,''wat was ie mooi''
![]()
.
Hilli schreef:Ach, je kunt ook mensen (tijdelijk) ontvolgen of bepaalde posts blokkeren. Dat laatste kost tijd (ik heb bijvoorbeeld niks met het eeuwige geleur met hondjes uit het buitenland en pas dan kom je erachter hoeveel stichtingen er zijn die dit werk doen), maar levert je uiteindelijk wel op dat je het niet meer ziet.
Ik ben er in mijn bericht overigens vanuit gegaan dat het om nette foto's gaat, dus zonder viezige details zoals bloed.
Mars schreef:Ik zou met het beeld an sich misschien minder moeite hebben. Maar wel met het feit dat t imo zoiets persoonlijks en intiems is. Wat ik eigenlijk niet ‘hoor’ te zien en het toch voorgeschoteld krijg terwijl ik helemaal niet tot de dichte kring hoor van de betreffende mensen.
Britta31 schreef:Als ik foto's zou plaatsen op facebook van mijn dochters rukken ze mijn hoofd eraf denk ik.Geen goed plan.Wil ik ook niet hoor.Ik heb alleen foto's van de paarden erop staan.
Ceffyl schreef:Genoeg mensen, maar of je die ook op Facebook/in de buurt van je kinderen moet willen...Arme kinderenIk vind dat echt niet kunnen. Plus wie wil dat in z’n feed voorbij zien komen??