Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:33

LukieBradley schreef:
Heb laatst wel met zo'n plant in mijn handen gestaan :') maar de katten eten alles op :')

Je mag hier wel een stukje komen halen van de plant die je zelf gebracht hebt hoor :')

Whale

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 21:56

Dat de uitgeverij van het National Geographic magazine niet reageert. Had vorige week een mailtje gestuurd dat ik het tweede deel van de Rome Collection nog steeds niet binnen had gekregen, kreeg als antwoord dat ze mij niet konden vinden in hun klantenbestand, dus ik m'n gegevens doorgegeven. 0.0 reactie verder. Had bij het eerste deel ook al het probleem dat ik erachter aan moest omdat ik hem maar niet binnenkreeg. Morgen maar bellen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 22:23

Het asiel hier in de buurt die weer random dieren in beslag neemt. Is al meerdere keren negatief in het nieuws gekomen vanwege overbodige inbeslagname. Nu is het weer van dat en zijn de dieren zogezegd zwaar verwaarloosd en ondervoed terwijl ze er echt pico bello bij staan. Bah bah, alles voor het geld :n

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:26

RoosDeG schreef:
LukieBradley schreef:
Heb laatst wel met zo'n plant in mijn handen gestaan :') maar de katten eten alles op :')

Je mag hier wel een stukje komen halen van de plant die je zelf gebracht hebt hoor :')

Ja nu je het zegt ik heb hem aan jullie gegeven _O- _O- _O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 23:31

DeMolenhoek schreef:
Het asiel hier in de buurt die weer random dieren in beslag neemt. Is al meerdere keren negatief in het nieuws gekomen vanwege overbodige inbeslagname. Nu is het weer van dat en zijn de dieren zogezegd zwaar verwaarloosd en ondervoed terwijl ze er echt pico bello bij staan. Bah bah, alles voor het geld :n

Ik zag het ook en heb,net zoals enkele anderen,gevraagd wat de reden was.Er wordt niet op gereageerd.
Ik vind het erg voor de eigenaar,onterecht beschuldigd worden van verwaarlozing.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 01:09

Dat het twaalf uur snachts is en ik zo graag noodles wil eten. Maar het is koud!!!!

Oh en mijn slang is ontsnapt nadat ik hooguit zijn kooi voor 10 minuten open had staan! Hij ruikt dat echt ofzo, ligt altijd te slapen maar zijn kooi staat open en dan wordt hij wakker??? Nou hij kan de pot op, hij komt vanzelf wel terug

Edit: meneer is alweer terecht :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 03:23

Dat het bedrijf waar ik werk aan het eind van het jaar ophoudt te bestaan en er een mega onzekerheid is over het hoe en wat met de medewerkers. Ze hebben alleen al wel aangegeven dat er geen tegemoetkoming gaat komen, dus als de boel verkocht wordt, je mee moet of ontslag moet nemen ;(

Al heb ik deze informatie wel van een collega, want ik was zelf niet bij de mededeling, maar toch. Ik weet niet wat ik moet ;(

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 06:02

Ik werk als krantenbezorger s' ochtends vroeg, en ik had om 5 uur mijn wekker staan, maar werd om half 5 al wakker gebeld door de assistente van de baas dus ik ben al te lang wakker naar mijn zin... (niet dat ik heb opgenomen, maar werd er wel goed wakker door)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 06:26

VickyS schreef:
DeMolenhoek schreef:

Ik zag het ook en heb,net zoals enkele anderen,gevraagd wat de reden was.Er wordt niet op gereageerd.
Ik vind het erg voor de eigenaar,onterecht beschuldigd worden van verwaarlozing.

Is niet de eerste keer. Eigenaars zijn al vaak (met geweld soms want ze willen ze niet meegeven) hun dieren al weer gaan ophalen omdat het echt absurd en onterecht is. En nu zie je het ook weer. Ik word soms bang voor mijn eigen dieren... Dat ik op een dag toe kom en de boel weg is. Want zelfs al zijn ze prima verzorgd, ze nemen ze gewoon mee.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 08:50

Maar een asiel mag toch niet zomaar dieren meenemen? Of is dat in België anders. In Nederland kan dat alleen de dierenbescherming.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:16

nicole_floor schreef:
Maar een asiel mag toch niet zomaar dieren meenemen? Of is dat in België anders. In Nederland kan dat alleen de dierenbescherming.

En in NL moet het echt erg gesteld zijn ( geen eten / drinken) voor ze tot beslag overgaan...
Als ze nooit buiten komen in hun eigen drek staan máár wel eten en drinken hebben dan is het erg lastig om beslag te leggen op de dieren wat regelmatig toch ook wel heel triest is...

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:17

Marcella schreef:
Mensen zijn zwijnen gisteren weer tijdens voetbal evenement. :x Is het nu zo moeilijk om je rotzooi even op te ruimen. 8)7

Staan er in de kuip prullenbakken dan? Ik heb ze iig nog nooit zien staan rond de tribune.

Idem bij ons Gelredome. Dus ik gooi tegen mijn principes in ook de bekers op de grond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:17

Van zodra er toestemming is van de politie mag dat. Maar bij de politie is niet iedereen kenner. Een leek uit de stad kan dan al concluderen dat 2 plassen op een weide van een hectare al mishandeling is. Vaak worden ze er ook bijgeroepen om te ‘adviseren’ waarbij dat advies dus quasi altijd meenemen is. Ze doen goed werk hoor, zeker wel, maar ik deze gevallen hebben ze niet correct gehandeld.

Maar aan de andere kant van het land heeft het maanden geduurd om iemand zijn schapen af te nemen waarvan er wekelijks dood lagen. Onbegrijpelijk.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:18

Nieuwe hijskraan onder mijn raam. Was zo blij dat die vorige weg was. ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:19

capopjekop schreef:
Marcella schreef:
Mensen zijn zwijnen gisteren weer tijdens voetbal evenement. :x Is het nu zo moeilijk om je rotzooi even op te ruimen. 8)7

Staan er in de kuip prullenbakken dan? Ik heb ze iig nog nooit zien staan rond de tribune.

Idem bij ons Gelredome. Dus ik gooi tegen mijn principes in ook de bekers op de grond.

Want even netjes voor je neerzetten en meenemen wanneer je naar buiten loopt is hogere wiskunde?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:22

MarlindeRooz schreef:
capopjekop schreef:

Want even netjes voor je neerzetten en meenemen wanneer je naar buiten loopt is hogere wiskunde?

Waarom meteen zo'n toontje? Buiten staan ze ook niet hoor. Want supporters zullen er maar eens mee gaan gooien. En nee ik ga mijn bekers niet mee naar huis nemen om weg te gooien.

Om diezelfde reden mogen onze containers van onze vlaggen niet op de promenade staan. We moeten dus iedere wedstrijd alle vlaggen op de tribune leggen en erna weer weghalen. Lekker vlaggen die onder het bier en de mayo zitten :') het zou veel makkelijker zijn als mensen zelf een vlag eruit kunnen pakken en erna weer terug zetten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:25

Omdat ik het een beetje een makkelijke redenatie vind. Als je in het bos loopt gooi jij je afvalt och ook niet op de grond omdat er geen afvalbakken staan.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 09:32

In de bossen en parken staan hier bij de picknickplekken en parkeerplaatsen gewoon afvalbakken hoor.

En na de wedstrijd wordt sowieso alles schoongemaakt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:13

capopjekop schreef:
Marcella schreef:

Ja staan prullenbakken. :j

MarlindeRooz schreef:
Nieuwe hijskraan onder mijn raam. Was zo blij dat die vorige weg was. ;(

Bij mij is het afgelopen 2 dagen weer heien. -O-

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 11:25

Dat alle vragen die mijn docent stelt, aan MIJ gesteld worden terwijl we met zijn vieren aan eenzelfde apparaat werken en daar dus ook MET ZN VIEREN verantwoordelijk voor zijn lijkt mij.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 12:07

Mijn kat stikte net bijna |(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 12:42

Dat de annuleringsverzekering helemaal niks dekt. We zouden morgen naar Rome gaan en zijn nu dus al het geld kwijt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 12:44

Die constante stroom regen ;(.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 13:21

Whale schreef:
Dat de uitgeverij van het National Geographic magazine niet reageert. Had vorige week een mailtje gestuurd dat ik het tweede deel van de Rome Collection nog steeds niet binnen had gekregen, kreeg als antwoord dat ze mij niet konden vinden in hun klantenbestand, dus ik m'n gegevens doorgegeven. 0.0 reactie verder. Had bij het eerste deel ook al het probleem dat ik erachter aan moest omdat ik hem maar niet binnenkreeg. Morgen maar bellen...

Om vervolgens wel deel 3 op de mat te krijgen, en een mailtje te krijgen dat deel 2 niet op voorraad ligt. Lekker makkelijk lezen zo :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-20 13:59

Amira_ schreef:
Dat de annuleringsverzekering helemaal niks dekt. We zouden morgen naar Rome gaan en zijn nu dus al het geld kwijt

Gewoon op vakantie gaan?
Rome is geen negatief reisadvies voor. Extra genieten zo nu het ( veel) minder druk is