LukieBradley schreef:Heb laatst wel met zo'n plant in mijn handen gestaanmaar de katten eten alles op
Je mag hier wel een stukje komen halen van de plant die je zelf gebracht hebt hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Het asiel hier in de buurt die weer random dieren in beslag neemt. Is al meerdere keren negatief in het nieuws gekomen vanwege overbodige inbeslagname. Nu is het weer van dat en zijn de dieren zogezegd zwaar verwaarloosd en ondervoed terwijl ze er echt pico bello bij staan. Bah bah, alles voor het geld
VickyS schreef:DeMolenhoek schreef:Het asiel hier in de buurt die weer random dieren in beslag neemt. Is al meerdere keren negatief in het nieuws gekomen vanwege overbodige inbeslagname. Nu is het weer van dat en zijn de dieren zogezegd zwaar verwaarloosd en ondervoed terwijl ze er echt pico bello bij staan. Bah bah, alles voor het geld
Ik zag het ook en heb,net zoals enkele anderen,gevraagd wat de reden was.Er wordt niet op gereageerd.
Ik vind het erg voor de eigenaar,onterecht beschuldigd worden van verwaarlozing.
nicole_floor schreef:Maar een asiel mag toch niet zomaar dieren meenemen? Of is dat in België anders. In Nederland kan dat alleen de dierenbescherming.
Marcella schreef:Mensen zijn zwijnen gisteren weer tijdens voetbal evenement.Is het nu zo moeilijk om je rotzooi even op te ruimen.
capopjekop schreef:Marcella schreef:Mensen zijn zwijnen gisteren weer tijdens voetbal evenement.Is het nu zo moeilijk om je rotzooi even op te ruimen.
Staan er in de kuip prullenbakken dan? Ik heb ze iig nog nooit zien staan rond de tribune.
Idem bij ons Gelredome. Dus ik gooi tegen mijn principes in ook de bekers op de grond.
MarlindeRooz schreef:capopjekop schreef:
Staan er in de kuip prullenbakken dan? Ik heb ze iig nog nooit zien staan rond de tribune.
Idem bij ons Gelredome. Dus ik gooi tegen mijn principes in ook de bekers op de grond.
Want even netjes voor je neerzetten en meenemen wanneer je naar buiten loopt is hogere wiskunde?
capopjekop schreef:Marcella schreef:Mensen zijn zwijnen gisteren weer tijdens voetbal evenement.Is het nu zo moeilijk om je rotzooi even op te ruimen.
MarlindeRooz schreef:Nieuwe hijskraan onder mijn raam. Was zo blij dat die vorige weg was.
Whale schreef:Dat de uitgeverij van het National Geographic magazine niet reageert. Had vorige week een mailtje gestuurd dat ik het tweede deel van de Rome Collection nog steeds niet binnen had gekregen, kreeg als antwoord dat ze mij niet konden vinden in hun klantenbestand, dus ik m'n gegevens doorgegeven. 0.0 reactie verder. Had bij het eerste deel ook al het probleem dat ik erachter aan moest omdat ik hem maar niet binnenkreeg. Morgen maar bellen...