Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mir schreef:cobiie schreef:Mir, apart dat ze je kon beoordelen enkel omdat je van gereserveerd af hebt gehaald, dat heb ik nog nooit gehad.
Ja wel na dat de advertentie eraf was. Heb ook terug beoordeelt maar gewoon jammer zulke mensen..
Suzanne F. schreef:Hé vervelend. Hier vorige week een boek opgestuurd in een stevige envelop met bubbeltjesplastic erin. De koper wilde met postzegels dus ik heb 5 zegels geplakt voor de zekerheid. Is het er na een week nog niet. Balen. Koper beetje boos en ik voel me rot.
upendo schreef:Heb je gefilmd dat je het in de brievenbus deed? Misschien stom, maar zo kun je bewijzen het wel echt verstuurd te hebben.
En zijn 5 postzegels samen niet even duur als/duurder dan een brievenbuspakje?
Vealosz schreef:Dat is het nadeel van geen track and trace code. Koper kieste daar zelf voor.
Daarom zeg ik altijd, verzenden is eigen risico. Al helemaal met postzegels ipv dmv track and trace.
_Penotti schreef:En wie zegt dat ze hem niet heeft? Dat weet je dus niet en zo lekker een goedkoper boek wil?
Helaas pindakaas, daar heb je T&T voor. En dat kost bij een brievenbus pakket 4 euro.
_Penotti schreef:Ik had vandaag weer een gevalletje huisarrest voor volwassenen.
Is de verkoper lekker snel gooit PostNL weer roet in het eten.
[ Afbeelding ]
_Penotti schreef:Nee.
Maar dit staat er bij ons sowieso vaak.
Of er staat we komen tussen 13.45 en 15.45 en staan ze er nog om 11 uur.
Maar er is dus niet bezorgt en een nieuwe bezorgtijd hebben ze ook niet gevonden.