MyWishMax schreef:Gecondoleerd fohadie!
Dan valt mijn ergernis in het niet. Maar kreeg brief van gemeente over mijn uitkering. Mocht weer alle stukken aanleveren voor de controle of ik niet stiekem een euro van iemand krijg. Moest voor 23 april ingeleverd, ik kreeg de brief de 24e binnen. Ik bel de gemeente, zij geven aan dat er al nieuwe brief onderweg is en het voor de 30e binnen moet zijn nu anders gaan ze korten (ookal zei degene aan de telefoon dat zij zo vaak heeft dat het niet op tijd binnenkomt en mensen ook afspraken missen maar hey hogerop blijft zo strak). Het is 1 mei en nog steeds geen brief. Heb het op een andere manier ingeleverd, omdat ik de code dus niet had. Hopelijk is het zo goed, ik was op tijd en zij moeten eindelijk de vertraging van de post serieus nemen. Maar dus al de 1e brief die begin april verzonden was, volgens de dagtekening, en pas 24 april binnen en vervolgens 1 die 24 april verstuurd is en ook niet binnen. Met belangrijke deadline...
Zo heb ik al eens een telefonische afspraak gemist. Privé nummers heb ik geblokkeerd staan na een stalking. Dus als ik zo'n afspraak heb haal ik hem een half uur van te voren eraf. Die brief had ik dus niet gehad, het was dat deze medewerker mijn vaste contactpunt is en voicemail insprak en ik dis de blokkade eraf kon halen. Maar de brief met die afspraak kwam 1 of 2 dagen later en was ruime week van te voren verstuurd. En dat was vorig jaar toen ze zogenaamd nog de volgende dag bezorgden.
Hier ook geen brievenbus meer die om 18 uur geleegd wordt bijvoorbeeld, allemaal ergens overdag en niet te vinden of ze al geleegd zijn of niet.
wat vreselijk frustrerend dit zeg MWM
ik snap niet dat gemeentes niet net als de belastingdienst en banken etc via de mail een aankondiging van post kunnen doen met een beveiligde link naar een mailbox. Zeker voor dit soort belangrijke post wel noodzakelijk lijkt me.