Zo, ik heb een lijstje voor de laatste dingetjes en dan ben ik compleet!
Debbie
Geplaatst: 02-12-19 21:15
Ik heb ook alles binnen (wacht nog op 1 pakketje maar heb de hoop eigenlijk al opgegeven ) Ik vind dat ik goed geslaagd ben.. Nu maar hopen dat mijn lootje het ook leuk vindt
Morgen op het werk de hint even uitwerken en dan maar hopen dat het allemaal in de doos past anders moet ik een paar cadeautjes toch maar zelf houden
Ik heb de verzend doos met vulling wel al mis alleen de kadootjes en de hint nog
pradadaan
Geplaatst: 02-12-19 22:44
Oooeeeeh ik heb nog een top! Vandaag heb ik een kurk achtig ding gekregen met lampjes er aan die je in een fles moet doen. Zooooo leuk! Hier wil ik er meer van dus mocht je nog vast lopen met mijn lijstje lieve SS
Begin nu heel benieuwd te worden naar wat er in mijn pakket komt te zitten. Ik ben voor mijn lootje wel over het budget gegaan. Heb wat tops kunnen vinden en geen flops hoeven kopen.
ben ook wel heel benieuwd kleine flop mis voor mij sss stop pleas geen snippers of iets kleins in me suprise ivm 2 katten in huis voor de rest laat ik me graag verassen
Marisje76
Geplaatst: 03-12-19 07:55
Ben nog op zoek naar een papierversnipperaar...maar ga niet zeggen wat mn vulling gaat zijn hoor
Gisteren ander pakket klaargemaskt,helaas lag post.nl zijjn gat dus ligt nog in de auto, masr had geen vuling nodig, oke.. er nog wat pepernoten tussengegooid. Kreeg het nog masr net dicht, met wat geweld.
Er staat 'een ander pakket', dus ik hoop inderdaad dat dit niet het bokt pakket is
Castilja
Geplaatst: 03-12-19 11:49
Ik moest voor een cadeautje voor mijn lootje (dat rijmt) naar een paardenwinkel waar een Sinterklaasactie werd gehouden. Nu blijkt dat ik een cadeau heb gewonnen omdat mijn naam uit de grabbelton kwam voor een prijs
Ik ga vanmiddag maar even naar de super voor een omhulsel. De cadeau's blijken groter dan verwacht. Oh nee toch niet, maar ik hou van een mindf*ck. Dus ja