Kunnen we alsjeblieft kappen met krantenkoppen als "kind overlijdt door veganistisch dieet".
Nee, het kind overleed doordat ie niet fatsoenlijk te eten kreeg. Dat, of zet het ook elke keer in de krant dat een kind gezond opgroeit op vegan eten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:zigranta schreef:Ik vind jou echt naar in je reacties, dat ze geen kinderwens had, geeft toch niet aan dat ze ze als last ziet als haar man weg zou vallen? Dat dat voor jou zo zou zijn, moet je niet op een ander projecteren.
elnienjo projecteert wel vaker haar haat naar kinderen in de topics hier op Bokt. Beter niet doen inderdaad. Is nergens voor nodig en het brengt geen toevoeging.
Magrathea schreef:Unpopular opinion:
Kunnen we alsjeblieft kappen met krantenkoppen als "kind overlijdt door veganistisch dieet".
Nee, het kind overleed doordat ie niet fatsoenlijk te eten kreeg. Dat, of zet het ook elke keer in de krant dat een kind gezond opgroeit op vegan eten.
enzino schreef:Magrathea schreef:Unpopular opinion:
Als er ooit een kind gezond opgroeit op op vegan eten dan mag dat van mij best in de krant.
Volgens jouw redenatie moet er dan ook elke keer in de krant als er een vliegtuig op de bestemming aankomt, want ja, een vliegtuig dat neerstort komt er ook in.
Citaat:It is the position of the American Dietetic Association that appropriately planned vegetarian diets, including total vegetarian or vegan diets, are healthful, nutritionally adequate, and may provide health benefits in the prevention and treatment of certain diseases. Well-planned vegetarian diets are appropriate for individuals during all stages of the life cycle, including pregnancy, lactation, infancy, childhood, and adolescence, and for athletes.
Palmera schreef:Nou, dan nog eentje: vliegtuigongeluk, boot gezonken, kabelbaan van een berg gedondert, weet ik veel wat.
En op het nieuws kun je lezen/horen dat er 300 mensen en 6 nederlanders zijn omgekomen. Volslagen krankzinnig om dat apart te vermelden.
Gini schreef:Mars schreef:Ik snap het nut niet van kaartenacties en vraag me af of iemand nu echt blij wordt van allerlei kaarten van random vreemden
Yes, dit denk ik al zo lang, maar wil niet als een hork overkomen. Bedankt dat jij dat wel doet.![]()
Ik vind het ook van zo weinig betekenis. Een stukje papier afkomstig van een wildvreemde die dat papiertje alleen maar naar je heeft opgestuurd om zich zelf beter te voelen.
Mavelle schreef:Na 170 pagina's begin ik te denken dat kinderen leuk vinden ook een impopulaire mening is