Welke "unpopular opinions" heb jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Welke "unpopular opinions" heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 14:12

Unpopular opinion:
Kunnen we alsjeblieft kappen met krantenkoppen als "kind overlijdt door veganistisch dieet".
Nee, het kind overleed doordat ie niet fatsoenlijk te eten kreeg. Dat, of zet het ook elke keer in de krant dat een kind gezond opgroeit op vegan eten. :')

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 16:04

Shaggy09 schreef:
zigranta schreef:
Ik vind jou echt naar in je reacties, dat ze geen kinderwens had, geeft toch niet aan dat ze ze als last ziet als haar man weg zou vallen? Dat dat voor jou zo zou zijn, moet je niet op een ander projecteren.

elnienjo projecteert wel vaker haar haat naar kinderen in de topics hier op Bokt. Beter niet doen inderdaad. Is nergens voor nodig en het brengt geen toevoeging.

Oh oh. Dan heeft zever eerste 18 jaar van haar leven zichzelf gehaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 16:19

Magrathea schreef:
Unpopular opinion:
Kunnen we alsjeblieft kappen met krantenkoppen als "kind overlijdt door veganistisch dieet".
Nee, het kind overleed doordat ie niet fatsoenlijk te eten kreeg. Dat, of zet het ook elke keer in de krant dat een kind gezond opgroeit op vegan eten. :')

Als er ooit een kind gezond opgroeit op op vegan eten dan mag dat van mij best in de krant.

Volgens jouw redenatie moet er dan ook elke keer in de krant als er een vliegtuig op de bestemming aankomt, want ja, een vliegtuig dat neerstort komt er ook in.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 16:50

Nou, dan nog eentje: vliegtuigongeluk, boot gezonken, kabelbaan van een berg gedondert, weet ik veel wat.

En op het nieuws kun je lezen/horen dat er 300 mensen en 6 nederlanders zijn omgekomen. Volslagen krankzinnig om dat apart te vermelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 16:51

En vaak word dan ook kinderen vermeld , alsof dat zoveel erger is

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:06

enzino schreef:
Magrathea schreef:
Unpopular opinion:

Als er ooit een kind gezond opgroeit op op vegan eten dan mag dat van mij best in de krant.

Volgens jouw redenatie moet er dan ook elke keer in de krant als er een vliegtuig op de bestemming aankomt, want ja, een vliegtuig dat neerstort komt er ook in.

Oh wauw jij hebt je erin verdiept zie ik? https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19562864
Deze mensen ook.
Citaat:
It is the position of the American Dietetic Association that appropriately planned vegetarian diets, including total vegetarian or vegan diets, are healthful, nutritionally adequate, and may provide health benefits in the prevention and treatment of certain diseases. Well-planned vegetarian diets are appropriate for individuals during all stages of the life cycle, including pregnancy, lactation, infancy, childhood, and adolescence, and for athletes.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:17

Lacatie en vegan is een contradictie.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:21

rien10 schreef:
Lacatie en vegan is een contradictie.

Nee? het gaat hier over borstvoeding. Van mens naar mens, wel te verstaan. Of sorry, miste ik dat je gewoon wilde trollen? In dat geval mag je deze post negeren ;)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 17:26

Trollen? Waarom zou ik. Ik mag toch gewoon me vergissen, het fout hebben?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 18:14

Palmera schreef:
Nou, dan nog eentje: vliegtuigongeluk, boot gezonken, kabelbaan van een berg gedondert, weet ik veel wat.

En op het nieuws kun je lezen/horen dat er 300 mensen en 6 nederlanders zijn omgekomen. Volslagen krankzinnig om dat apart te vermelden.

Dat vind ik wel interessant om te lezen of er landgenoten bij een ramp elders op de wereld betrokken waren. Maar of dat nu volwassenen of kinderen zijn vind ik niet zo boeiend. Het is in beide gevallen even erg voor de nabestaanden tenslotte.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 18:27

Mensen moeten hun k katten binnen/in de tuin houden ipv ze overal laten rondzwerven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 18:29

Met de kerst de supermarkten open ook zoiets

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 18:31

Shiloh schreef:
Mensen moeten hun k katten binnen/in de tuin houden ipv ze overal laten rondzwerven.

En dit in unpopular omdat?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 18:52

Omdat in woonwijken erg veel katten gewoon los lopen

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:00

Ja maar het is totaaaal niet unpopular. Alleen al hier op Bokt is er om de zoveel tijd weer een onnozele discussie over loslopende katten met een boel voor en tegenstanders. Oftewel: er zijn echt veel mensen die haar mening dele. Hij is dus niet onpopulair.

Vind het echt knap dat na 170 pagina's mensen nog steeds de essentie van dit topic niet snappen.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 19:38

Mijn unpopular opinion: films kijken is saai en tijdverspilling :o

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 20:04

Oh ja, ik erger mij ook groen en geel aan wanneer boven een nieuwsbericht staat hoeveel kinderen er bij betrokken zijn. Dat is imo echt niet belangrijker dan een ander mensenleven.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 20:21

Magrathea schreef:
Unpopular opinion:
Nee, het kind overleed doordat ie niet fatsoenlijk te eten kreeg.

Dat is toch hetzelfde ? :P

Meteen dus mijn unpopular opinion :=

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 20:40

Gini schreef:
Mars schreef:
Ik snap het nut niet van kaartenacties en vraag me af of iemand nu echt blij wordt van allerlei kaarten van random vreemden

Yes, dit denk ik al zo lang, maar wil niet als een hork overkomen. Bedankt dat jij dat wel doet. :D
Ik vind het ook van zo weinig betekenis. Een stukje papier afkomstig van een wildvreemde die dat papiertje alleen maar naar je heeft opgestuurd om zich zelf beter te voelen. :o

Sterker nog, de ouderen op mijn werk raken soms helemaal van slag er van omdat er niet bij staat dat het via een kaartenactie is. Ze hebben geen idee waarom ze van een vreemde een kaart krijgen :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 21:12

Pandora2 schreef:
Magrathea schreef:
Unpopular opinion:
Nee, het kind overleed doordat ie niet fatsoenlijk te eten kreeg.

Dat is toch hetzelfde ? :P

Meteen dus mijn unpopular opinion :=

Als je dit serieus meent.. :')

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 22:32

Na 170 pagina's begin ik te denken dat kinderen leuk vinden ook een impopulaire mening is :roll:

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 23:11

Mavelle schreef:
Na 170 pagina's begin ik te denken dat kinderen leuk vinden ook een impopulaire mening is :roll:

Ik ben halverwege dit topic afgehaakt omdat ik ook bij een boel lees dat ze kinderen haten of niet leuk vinden..
Ik heb 2 kinderen en vind de meeste andere kinderen ook weleuk, uitzondering daargelaten :P

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 23:13

Dat jij kinderen leuk vind zegt toch niet dat een ander dat ook moet vinden?

Zoveel mensen zoveel wensen....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 23:14

Badr en Rico kunnen me echt gestolen worden.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 23:33

MarcoBorsato schreef:
Badr en Rico kunnen me echt gestolen worden.

Eens!

Ik vind vechtsporten niet prettig om naar te kijken.