Danique_G gave laarzen, staan je goed!
Resistance mooi die rok. Top staat er ook mooi bij!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique_G schreef:Hannemarie wat een super leuke trui! De kleur van je jas vind ik ook erg mooi
Doubtless, Ik vind dat soort jurkjes dus altijd zo leuk. Maar op de een of andere manier koop ik het nooit? Stuur je een foto als je hem aan hebt?
Ik heb vaak een lastige kledingsmaak. Ik vind alleen hele dure kleding mooi (maar heb geen luxe poes budget). Ik koop erg weinig kleding omdat ik nooit tevreden ben met als resultaat dat ik weinig kleding heb en dus niet tevreden ben. Daarom, heb ik besloten zelf mijn kleding te ontwerpen. Ik moet alleen nog een naaimachine aanschaffen. Ik heb wel wat ontwerpen maar ik durf ze niet te delen omdat je wat verbeeldingskracht moet hebben. Ook zal het wel even duren voor ik er wat van bak. Zijn er meer “naaiers”?
Doubtless schreef:Het ging een tijdje geleden over gebreide jurken. Ik heb deze gisteren bij vero moda gekocht. Heerlijk zacht, lekker warm & zit mooi. Denk niet dat 'ie vervormd, maar dat moet ik nog zientot dusver iig een aanrader! En in verschillende kleuren verkrijgbaar.
[ [url=m/tVpvx9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yenni schreef:Hallo allemaal, ik zie vaker voorbij komen dat mensen overslag jurkjes dragen. Waar kopen jullie deze? Ik vind ze ontzettend leuk namelijk! Hoe dragen jullie deze in de winter? Want het zijn wel zomer jurkjes volgens mij..
Lau schreef:Yenni schreef:Hallo allemaal, ik zie vaker voorbij komen dat mensen overslag jurkjes dragen. Waar kopen jullie deze? Ik vind ze ontzettend leuk namelijk! Hoe dragen jullie deze in de winter? Want het zijn wel zomer jurkjes volgens mij..
Als je vanaf maat 40 zoekt sws bij de ms mode! Die hebben ene hele fijne pasvorm. Ik combineer ze zelf met laarsjes of boots gewoon met een dunne panty.