xSCWx schreef:[ [url=m/mXsR5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nou nu weer genoeg gelachen, jullie zijn gewoon uit op een relletje.
Je bent geweldig
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Rustaagh, ik vroeg het me gewoon af (topic onderwerp), vond dat er een beetje gevoelig gereageerd werd op een post die (naar mijn mening) spottend bedoeld werd tegenover de racismeontkenning.
Je kunt gewoon zeggen wat je er mis mee vindt, als er naar gevraagd wordt, misschien levert dat wat inzichten op bij mensen, je weet niet.
Ik ken het alleen als de lollige spongebob, volgens mij doet ie hier een kip na. Ik zie niets slechts.
Behalve de breezertaal, maar daar heb ik nog ptss van.
MarlindeRooz schreef:In die meme is het de bedoeling dat je een compleet achterlijke uitspraak van iemand "iN DiE lEtTeRs" zet. En dat spreek je dan uit alsof je een debiel bent zeg maar. Om aan te tonen hoe achterlijk zo'n uitspraak is.
MarlindeRooz schreef:In die meme is het de bedoeling dat je een compleet achterlijke uitspraak van iemand "iN DiE lEtTeRs" zet. En dat spreek je dan uit alsof je een debiel bent zeg maar. Om aan te tonen hoe achterlijk zo'n uitspraak is.
xSCWx schreef:En al zou iemand racist willen zijn, dan hoeft niemand daar “al spottend” een meme over te plaatsen. Racist zijn kan ook een bewuste keuze zijn waar iemand achter staat.
Het is ook bijzonder dat er gelijk werd aangenomen dat bij het gedeelte “mensen uit opsporing verzocht” werd gedacht aan mensen met een buitenlandse afkomst, terwijl ik dacht aan een blanke bouwvakker met een petje die zich verdacht gedraagt. Erg suggestief dus, of geeft MR bij deze toe dat er inderdaad meer “buitenlanders” voorkomen in opsporing verzocht, dat zou dan wel erg ironisch zijn.
xSCWx schreef:Ja en wie zegt dat de eerste poster daar van op de hoogte is/überhaupt bedoelt? Beetje je eigen visie op anderen projecteren is ook niet verder kijken dan je neus lang is.
oomens schreef:xSCWx schreef:Heeft iemand nog een mening over de houdbaarheidsdatum van pesto?
Tegen!