[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 11:13

Ailill schreef:
Hier kan ik dus echt niet naar kijken, zo ontzettend vies en luguber. Opgehangen mensen/vergaan lijk, geen probleem. Maar een bot dat breekt, brrrr.

Hier nog 1.
Kippevel, bah.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 15:04

Ailill schreef:
wendy1987 schreef:
Weet je wat nog erger is? Het zetten van botten.. drama!!
Kan daar echt niet tegen en toen moest t ineens bij mij gebeuren. Echt, ik heb nog nooit zo hard geschreeuwd :+
Toen het bij mij moest heb ik de dokter in z'n arm gebeten :o

Ik heb ze na de eerste x verboden om nog aan me te zitten. Eerst verdoven en dan pas verder :') stelletje mishandelaars :+

Eelmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:08

Ik lees hier af en toe in stilte mee om mijn -soms ietwat- morbide fascinatie voor dit soort dingen weer tevreden te stellen.

Ik kwam dit draadje tegen op Reddit, en denk dat hier voor de liefhebber ook aardig wat research inzit.

https://www.reddit.com/r/AskReddit/comm ... urce=share

Het zijn allemaal (doofpot) rampen van vergelijkbaar kaliber als chernobyl. De comments zijn niet heel grafisch, maar wel interessant (geen afbeeldingen, alleen tekst). De meeste die genoemd worden kende ik nog niet. De echte liefhebber zal zelf nog wat dieper moeten graven in wikipedia e.d., maar alleen de comments browsen is ook al erg interessant :j

*kruipt weer onder steen*

Onali

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 18:26

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 18:29

Wat een onzekere jongen moet dat zijn. Aan de ene kant sneu. Maar aan de andere kant ook ongelofelijk stom

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 09:29

Weer Amerika

https://www.ad.nl/buitenland/crimineel- ... ~a4010fdc/

Niet de politie bellen, maar het heft in eigen handen nemen. In de Amerikaanse staat Pennsylvania is donderdag een bekende crimineel midden op straat doodgeschopt door een groepje omstanders. Dat gebeurde nadat hij een auto met daarin drie jonge kinderen had gestolen. De politie van Philadelphia is geschrokken van het brute geweld en is naarstig op zoek naar de daders.

De moeder en de vader van de kinderen waren op dat moment in een pizzarestaurant, even verderop.
De kinderen in de auto, onder wie een zeven maanden oude baby, raakten niet gewond in het tumult. De moeder wordt mogelijk vervolgd omdat ze de kinderen in een auto met draaiende motor heeft achtergelaten.

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 10:03

Wow, wel heftig ja. Als je dat doet ben je imo geen haar beter dan die dief.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:37

Goh, ik snap dat wel. Drie kinderen stelen en daarna 5 jaar cel krijgen ofzo. Zeker als die ontvoerder al meer op z'n kerfstok heeft, kan ik die omstanders heel goed snappen. Het gerecht geeft geen gerechtigheid, dan doen we dat maar zelf.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:52

Ik denk eerder dat hij de auto wilde jatten en de kinderen te laat opmerkte

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 11:52

Rebel_Jits schreef:
Goh, ik snap dat wel. Drie kinderen stelen en daarna 5 jaar cel krijgen ofzo. Zeker als die ontvoerder al meer op z'n kerfstok heeft, kan ik die omstanders heel goed snappen. Het gerecht geeft geen gerechtigheid, dan doen we dat maar zelf.
Serieus?

Jij bent van mening dat een auto stelen/ontvoeren van 3 kinderen en die mogelijk in gevaar brengen, iemands dood rechtvaardigt? Want zijn eerdere daden hebben, zeer waarschijnlijk, 0,0 invloed gehad op het leven van de mensen die daar toevallig toen als omstander aanwezig waren.

Sterker nog, ga d'r maar van uit dat die mensen die hem dood hebben geschopt zelf ook iets op hun kerfstok hebben, anders doe je zoiets niet. Die ook maar gelijk allemaal doodschoppen?

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 12:07

Wat ik er dan ook apart aan vind is dat de moeder vervolgd kan worden voor het achterlaten van een auto met draaiende motor. Waarom niet beide ouders.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:13

Rivendell schreef:
Ik denk eerder dat hij de auto wilde jatten en de kinderen te laat opmerkte

Dat zou ik wel heel knap vinden. Als ik zie hoe veel zooi er in mijn zus haar auto staat voor die drie koters, zelfs als de kinderen zelf er nog niet in zitten. :P

Mensen die iemand anders dood kunnen schoppen zou ik toch ook wel even een flinke gedwongen behandeling laten ondergaan. Het zal een gevalletje massahysterie zijn geweest, maar dan nog.

Overigens (en ik weet dat het op victim blaming lijkt) welke gek laat een auto met drie kinderen er in draaiend staan? Ze waren zelfs met z'n tweeën, wat is er zo belangrijk in een pizzaria dat je je kinderen in een draaiende auto achterlaat?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:57

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 13:58

Hilli schreef:
https://nos.nl/artikel/2293441-enorme-s ... enner.html

Een baanwielrenner is gevallen en beschadigde daardoor de houten baan. De enorme splinter ging dwars door zijn lijf. Bij het artikel staat een foto maar er is geen bloed te zien.

:wow: :wow: #) :evaw: im out :o

Kippenvel all over

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 14:10

Hilli schreef:

Een baanwielrenner is gevallen en beschadigde daardoor de houten baan. De enorme splinter ging dwars door zijn lijf. Bij het artikel staat een foto maar er is geen bloed te zien.

Die foto vind ik weer niet erg.
Maar wat een grote splinter. en vlak bij de longen

Hoe past dat in de ambulance

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 14:29

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 15:00

Ik heb heel veel secties van vissen/haaien/roggen meegemaakt. Erg interessant, maar soms %)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 17:17

Hilli schreef:

Was ook een keer met de OS (anders kijk ik dit niet) maar toen waren het heel wat kleine splinters.

Auw

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:09

nuscaniels schreef:
Wat ik er dan ook apart aan vind is dat de moeder vervolgd kan worden voor het achterlaten van een auto met draaiende motor. Waarom niet beide ouders.

Amerika.......

waar een vrouw ook vervolgd kan worden omdat ze in de buik geschoten wordt tijdens een ruzie......

Ailill schreef:
Sterker nog, ga d'r maar van uit dat die mensen die hem dood hebben geschopt zelf ook iets op hun kerfstok hebben, anders doe je zoiets niet. Die ook maar gelijk allemaal doodschoppen?

Nou, dit dus he....... dan ben je ook niet goed.......

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:33

Dat baanwielrennen is echt een gevaarlijke sport. Die fietsen hebben geen rem.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:36

Wat er gezegd wordt door een aantal in het donor topic vind ik ook wel luguber...
Vooral dat de lichamen nog kunnen bewegen bij uitname enzo

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:44

Cinnepin schreef:
Wat er gezegd wordt door een aantal in het donor topic vind ik ook wel luguber...
Vooral dat de lichamen nog kunnen bewegen bij uitname enzo

Zit niet in dat topic, maar gaat het niet om spier spasmes? Heel normaal.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 19:54

gaat erom dat lichamen afwerende bewegingen maken, gezichts uitdrukkingen veranderen, zelfs lichamen die omhoog komen. Bloeddruk dat stijgt etc..

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:15

Cinnepin schreef:
gaat erom dat lichamen afwerende bewegingen maken, gezichts uitdrukkingen veranderen, zelfs lichamen die omhoog komen. Bloeddruk dat stijgt etc..

owww . :wow:

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 20:19

Cinnepin schreef:

Owh echt... Of horror verhalen