Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 12:39

donnar schreef:
Hallo allemaal!

Na lange tijd meld ik mij hier ook weer even Ik heb recentelijk mijn feed helemaal leeggetrokken en ben die nu weer netjes aan het vullen. Doe iedere keer 3 foto’s van een shoot en dan weer 3 foto’s van een andere etc. Ben er wel blij mee moet ik zeggen! :D

https://www.instagram.com/nikki_renes/

Wat vinden jullie? Zouden jullie nog dingen veranderen?


Dat jij al onder een plus size model moet vallen, bizar joh. Je hebt een prachtig slank lichaam.

Verder ziet het er goed uit volgens mij, ik ben je gaan volgen. Je doet mooie diverse shoots en het ziet er professioneel uit.

Elegance_
Berichten: 2003
Geregistreerd: 18-06-08
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 13:54

Imre schreef:
:wave: Ik kom graag ideeën opdoen in dit topic voor mijn paardenaccount. Ik volgde een aantal van jullie al, de mensen die op de laatste paar pagina's hebben gepost volg ik nu ook. Mijn account is @whitehorse_icehorse en daar zie je voornamelijk mijn drachtige IJslandermerrie. Helaas is ze al bijna twee weken kreupel, dus het is momenteel niet zo spannend.

Ik heb ook accounts die vragen om samenwerking of standaard reacties plaatsen, daar ga ik nooit op in. Worden jullie ook steeds gevolgd door die equine accesories accounts? Superirritant vind ik die.



Leuk paardje! Je hebt er weer een volger bij :)

Ja die zijn echt heel irritant, ik krijg daar ook telkens berichten van en zo volgen en ontvolgen je ook weer telkens..

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 16:28

Geen idee of ik hiervoor een apart topic moet aanmaken, maar hebben jullie enige ideeën voor giveaway's voor fotografie accounts? Het nadeel is dat ik een redelijk groot aantal buitenlandse volgers heb dus voor hen is een shoot weggeven minder aantrekkelijk natuurlijk...
Was al aan het denken over een print op posterformaat, maar dan hebben maar een beperkte keuze natuurlijk... :\

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-18 17:00

Evelien_vp schreef:
Geen idee of ik hiervoor een apart topic moet aanmaken, maar hebben jullie enige ideeën voor giveaway's voor fotografie accounts? Het nadeel is dat ik een redelijk groot aantal buitenlandse volgers heb dus voor hen is een shoot weggeven minder aantrekkelijk natuurlijk...
Was al aan het denken over een print op posterformaat, maar dan hebben maar een beperkte keuze natuurlijk... :


Gewoon de post in het neeerlands maken en dat het alleen voor de Nederlandse volgers is. Dat doen heel veel buitenlandse accounts ook.

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 17:22

@Lau, dat is net wat ik wil mijden, ik zoek iets wat ik (eventueel als tweede prijs voor de niet nederlandstalige volgers) kan weggeven naast een shoot.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-18 17:27

Evelien_vp schreef:
@Lau, dat is net wat ik wil mijden, ik zoek iets wat ik (eventueel als tweede prijs voor de niet nederlandstalige volgers) kan weggeven naast een shoot.


- Een videochat waarin je tips en tricks geeft.
- Een leuk cadeau mandje of persoonlijke boodschap op een kaart met een van je eigen foto’s
- als ze bijv in België of Duitsland wonen een fotoshoot excl reiskosten

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 17:28

Ik zag laatst ook accounts die een fotobewerking weggaven (dus een foto van hun keus bewerken), misschien is dat wat?

Amethyst_

Berichten: 3112
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 17:48

Fanatiek instagrammer hier :D Ik heb 2 accounts, 1 voor mijn kunst 'onderneming' en een gewoon voor mezelf. Lottiedottiestudio voor mijn stipkunst en ettolenna voor 'prive'.

Met mijn LDS account wil ik vooral mensen laten zien wat ik kan, mensen prikkelen om een workshop te volgen of opdracht te geven om zo mijn achterban te vergroten.

Het ettolenna account deel ik gewoon foto's van alledaagse dingen. Ik spam regelmatig mijn kat, voorheen veel van m'n paard of vakantie enzo. Daarbij vind ik het leuk als mensen me volgen/foto's liken maar daarmee heb ik niet echt een doel. Is meer een soort online fotoalbum.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-18 20:06

Ik wil als ik 1000 volgers heb op mijn paardenfotografie account ook een giveaway doen! Wellicht een paar fineart prints weggeven. Wil ik namelijk ook beginnen verkopen ...

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 01:30

Mijn volgers stijgen onwijs laatste weken, erg leuk :j

Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 01:46

Hoihoi

Ik reageer ook even want ik wil het Instagram account van mijn 16jarige dochter even promoten

@mycutebrownpown


Zij plaatst regelmatig (bijna elke dag) foto's en verhalen over haar "avonturen" met haar eigenwijze, soms ongehoorzame anglo-arabier.

Ze koopt geen volgers en het zogenaamde f4f waar de jeugd veel aandoet, doet ze ook niet aan. Eens in de zoveel tijd ontvolgt ze ook inactieve accounts.

Mijn account is @precyll maar ik post voornamelijk foto's van mijn kinderen, onze beesten en meme's

AbleToDream

Berichten: 778
Geregistreerd: 16-09-12
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 09:17

_Dreamer schreef:
Ik zag laatst ook accounts die een fotobewerking weggaven (dus een foto van hun keus bewerken), misschien is dat wat?


Dat is inderdaad ook wel een leuk idee!

quincydesi
Berichten: 251
Geregistreerd: 09-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 18:33

afgelopen dagen mijn hele verhaal met ongelukkrn verteld op mn instagram quincydesi2 neem zeker een kijkje

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 07:02

Is er ergene een manier om makkelijk te zien wanneer accounts die je volgt voor het laatst iets geplaatst hebben?
Dus makkelijker dan elk account aanklikken en de laatste foto bekijken en soms door een massa tekst scrollen? :Y)

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 08:32

[***] schreef:
Is er ergene een manier om makkelijk te zien wanneer accounts die je volgt voor het laatst iets geplaatst hebben?
Dus makkelijker dan elk account aanklikken en de laatste foto bekijken en soms door een massa tekst scrollen? :Y)


Dit is toch gewoon je homepagina in principe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 08:35

Voor de actieve accounts wel, maar het gaat me net om die anderen ;) Ik ga af en toe eens door mijn lijst en accounts die al meer dan een maand niks gepost hebben ontvolg ik. (Heb graag actieve accounts om te volgen.) Maar vroeg me af of er geen makkelijke manier was om dat te bekijken.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 08:44

[***] schreef:
Voor de actieve accounts wel, maar het gaat me net om die anderen ;) Ik ga af en toe eens door mijn lijst en accounts die al meer dan een maand niks gepost hebben ontvolg ik. (Heb graag actieve accounts om te volgen.) Maar vroeg me af of er geen makkelijke manier was om dat te bekijken.


Oh ja dat komt door dat algoritme, wel een goede idd om niet actieve accounts te ontvolgen. Volgens mij is daar geen andere manier voor :n

Sherivey
Berichten: 8815
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 09:24

Dayanara schreef:
[***] schreef:
Voor de actieve accounts wel, maar het gaat me net om die anderen ;) Ik ga af en toe eens door mijn lijst en accounts die al meer dan een maand niks gepost hebben ontvolg ik. (Heb graag actieve accounts om te volgen.) Maar vroeg me af of er geen makkelijke manier was om dat te bekijken.


Oh ja dat komt door dat algoritme, wel een goede idd om niet actieve accounts te ontvolgen. Volgens mij is daar geen andere manier voor :n

Ik heb toen een speciale cleaner app voor Insta gedownload. Daarmee heb ik een hele hoop inactieve accounts verwijderd. Zowel die ik volgde, als spookaccounts die mij volgen maar nooit iets van zich laten horen :+

Nu we toch aan het promoten zijn, mijn instagram is @dilan.mansveld :P
Staan voornamelijk foto's van mijn draver Titane en het trainingsproces

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33895
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 09:34

Welke app is dat?

Sherivey
Berichten: 8815
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 12:29

MarlindeRooz schreef:
Welke app is dat?

De app heet Cleaner. :') lekker origineel


Afbeelding

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 18:05

Oh handig die app!

Ga hem downloaden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 20:24

Die app ga ik eens bekijken, bedankt!


Edit; fijne app! Heb toch goed opgeruimd, nog maar 7 accounts die langer dan 30 dagen niks gepost hebben maar dat zijn vrienden dus dat ligt wat moeilijk, haha.

Ook leuk dat je snel je eigen posts en hoeveel likes/reacties ziet. Ik bekijk dat soms eens om te zien of bepaalde foto's het beter doen en in die app staat het netjes naast elkaar.

Piekosjj

Berichten: 5491
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Kalmar, Zweden

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-18 23:38

Waarom zou je inactieve mensen willen ontvolgen, je ziet ze niet als je ze wel volgt of niet volgt, zo wat is het punt van ontvolgen? Je wilt toch juist zien als ze bijv na een half jaar weer actief worden? :o?

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 20:49

Is een dingetje, heb het graag opgeruimd en ik vind het geen zin hebben om 500 accounts te volgen waarvan er 400 'nooit' iets posten. Maar verder heb je er geen last van inderdaad, doe het gewoon voor mezelf ;)

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-18 21:38

@Piekosjj snap ik inderdaad ook niet, maar ik volg ook alleen mensen die mij oprecht interesseren, en soms ontvolg ik mensen maar dan is dat niet omdat ze inactief zijn.