Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Ik zoek, ik zoek... Wie zoekt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 09:54

Misschien een lieve bokker die het kan halen en opsturen?

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 12:48

@ haffiefreak. Vaak is het een ander merk of zit er een knisper hoekje kfeen belletje erin. En ik ben dan weer zo iemand die graag gelijke knuffels wil vanwege de eenheid. :o

@lynn Elise. Goed dat je het zegt. Ik zal eens kijken bij de Kruidvat hier in het dorp. :)

Mocht iemand het op kunnen sturen dan graag per PB Verder. :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 14:15

Digitale spaarzegels van de AH voor de bakjes spaaractie, iemand hier toevallig wat over voor mij? :)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 15:40

Ik ben op zoek naar een oplossing om een gordel op z'n plek te houden.
Ik moet de gordel tijdens het rijden erg vaak weer over mijn borsten plaatsen, waarna hij er binnen no-time weer naast flopt (en de gordel dus voor mijn nek langs gaat).

Er zal vast iets voor bestaan, maar als ik er naar zoek kom ik vooral bij blogs uit over "dingen waar vrouwen met grote borsten tegen aan lopen" :')
Leuk, herkenbaar, maar dat lost m'n probleem niet op :')

Iemand een idee? :D

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 17:06

Tigress schreef:
Ik moet de gordel tijdens het rijden erg vaak weer over mijn borsten plaatsen, waarna hij er binnen no-time weer naast flopt (en de gordel dus voor mijn nek langs gaat).

Er zal vast iets voor bestaan, maar als ik er naar zoek kom ik vooral bij blogs uit over "dingen waar vrouwen met grote borsten tegen aan lopen" :')

Ook grote boezem prutsmuts en hetzelfde probleem. Bij mij helpt de gordeldriehoek. Eigenlijk bedoeld voor kinderen, maar ook voor ons groot geboezende dames ideaal!

https://www.i-mania.nl/autostoel-veilig ... gLknPD_BwE

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:56

Daphara schreef:
Tigress schreef:

Ook grote boezem prutsmuts en hetzelfde probleem. Bij mij helpt de gordeldriehoek. Eigenlijk bedoeld voor kinderen, maar ook voor ons groot geboezende dames ideaal!

Held! Dit ziet er goed uit :D bedankt :D

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 21:59

Enkelsokken van Kappa, bij de action. Zitten hier echt het beste :D

Tigress : heb je wel het instelding bij je riem op het laagste zitten?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:13

Nynkster schreef:
Enkelsokken van Kappa, bij de action. Zitten hier echt het beste :D

Tigress : heb je wel het instelding bij je riem op het laagste zitten?

Ja! Lager kan 'ie niet. Het is al wel een verbetering sinds ik er achter kwam dat mijn auto die optie heeft :') Maar hij zit nog altijd voor m'n keel langs als ik het niet terug schuif over mijn borsten heen.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:32

Tigress, wat leuk dat je die vraag stelde en ook al snel antwoord kreeg, ik zit met hetzelfde en ga zo'n ding bestellen!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:39

gerlienke schreef:
Ik zoek een Bambino basic tutlap in de kleur Navy/grijs voor mijn zoon van 6 maanden en dan ook die kleur.
De groene hebben we al voor mijn peuter dochter en als de kleur groen is dan denkt mijn dochter dat die van haar is. :') hoeveel uitleg je ook geeft.
Bij de Kruidvat is hij helaas uit het assortiment. -O-

https://images.app.goo.gl/E3651NrjQqoocTjY9

Ik heb er geloof ik een stuk of 5 van in de kast liggen. Mocht je ze echt niet meer vinden, dan kun je wel 1 van mij overnemen. Ze zijn allemaal al wel gewassen :) (ze roteren bij mij, zodat ie ze allemaal blijft accepteren :)) )

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-20 22:53

Tigress schreef:
Daphara schreef:

Ook grote boezem hier en hetzelfde probleem. Bij mij helpt de gordeldriehoek. Eigenlijk bedoeld voor kinderen, maar ook voor ons groot geboezende dames ideaal!

Held! Dit ziet er goed uit :D bedankt :D

Oeps, zie nu de spelfout :+

Maar graag gedaan! Samen weten we meer. :D

gerlienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:37

Eleionomae schreef:
gerlienke schreef:
Ik zoek een Bambino basic tutlap in de kleur Navy/grijs voor mijn zoon van 6 maanden en dan ook die kleur.
De groene hebben we al voor mijn peuter dochter en als de kleur groen is dan denkt mijn dochter dat die van haar is. :') hoeveel uitleg je ook geeft.
Bij de Kruidvat is hij helaas uit het assortiment. -O-

https://images.app.goo.gl/E3651NrjQqoocTjY9

Ik heb er geloof ik een stuk of 5 van in de kast liggen. Mocht je ze echt niet meer vinden, dan kun je wel 1 van mij overnemen. Ze zijn allemaal al wel gewassen :) (ze roteren bij mij, zodat ie ze allemaal blijft accepteren :)) )

Bedankt voor het aanbod, maar ik heb nu 2 gestreepte tutpopjes gekocht bij het Kruidvat. Wel lief voor het aanbod <3

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 16:39

Ik zoek, deze bal (kon piepen tot hond stalgenoot hem sloopte :+ :D }> ) met handvatdinges??? Is zacht spul.
Jaren terug bji de Action gekocht, van de week eens gepakt en ze vind hem fatnastisch!!
Normaliter approteert mjin hond eigenlijk niet.

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-20 16:57

Ik zoek een heel goedkoop spiegelkastje/EHBO-kastje..
Afbeelding
Deze zijn af en toe te koop bij Aldi/Lidl volgens mij, ik heb de vorige bij Jysk gekocht.. maar nu kan ik ze niet meer vinden onder de 20 euro.
Heeft iemand deze toevallig nog ergens zien staan, liefst in een fysieke winkel?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 18:35

Ik ben op zoek naar dit soort knuffels
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ze hebben grote harde ogen en zijn van een hele stevige stof gemaakt.
We vinden ze nu af en toe nog in de kringloop.
Ze zijn voor de hond om mee te spelen, deze overleven het alleen een heel stuk langer dan 1 dag (zoals andere knuffels)

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 23:23

Google even op (tcc) big headz zijn dezelfde denk ik. Ook via mp te krijgen.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 07:16

8nnemiek schreef:
Ik zoek een heel goedkoop spiegelkastje/EHBO-kastje..
[ [url=m/PywM9Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zijn af en toe te koop bij Aldi/Lidl volgens mij, ik heb de vorige bij Jysk gekocht.. maar nu kan ik ze niet meer vinden onder de 20 euro.
Heeft iemand deze toevallig nog ergens zien staan, liefst in een fysieke winkel?

De big bazar heeft ze ook gehad. Wel iets anders.
En weet ook niet of ze deze standaard hebben.

Afbeelding

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-20 07:48

Die zou perfect zijn :j Ik zal daar zeker eens binnen lopen als ik in de buurt ben.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 08:15

Ik zag net dat ze deze in december 2019 in de folder hadden.
Als ik eens in de stad ben zal ik ook eens kijken. In Vlissingen heb je ook de prijsmepper, dat is een soort outlet van de kruidvat. Die heeft ook weleens zulke dingen (en heel veel andere spullen voor leuke prijsjes) maar hun assortiment wisselt per week.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 08:55

Lizz schreef:
Google even op (tcc) big headz zijn dezelfde denk ik. Ook via mp te krijgen.

dankje! we wisten niet hoe het heette, dus dat zoekt er lastig dan

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 09:35

Justme_Lisaa schreef:
Digitale spaarzegels van de AH voor de bakjes spaaractie, iemand hier toevallig wat over voor mij? :)

Ik kan je niet aan digitale zegels helpen maar heb wel een stapel met echte zegels liggen. Als je die wilt hebben dan mag je een PB sturen, dan stuur ik ze aan je op.

zefiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 19:10

Sheran schreef:
Ik zoek...

- sneakersokken DIE NIET AFZAKKEN
(iedereen zegt Hema, maar dan heb ik denk ik niet het goede model te pakken gehad)

- prettige dunne maillots/dikke panty's voor lange smalle benen. Veel stretch.
(iedereen zegt Hema, maar die zijn in de taille VEEL te wijd)
(andere mensen zeggen Falke, maar die zijn om de benen veel te wijd en lubberen)
(ik zeg zelf qua dunne panty's H&M, mocht iemand dat nog willen weten. Superfijne dingen)

De sport sneakersokken van de Hema. Met van die kleine gaatjes erin zweer ik bij

nienmoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-20 19:45

Ik weet niet of het hier helemaal past, maar ik zoek een boek van vroeger. Ik heb ze vroeger uit de bieb geleend maar ik dacht dat het een serie was en ze daar niet alle delen hadden., Ik heb de serie dus nooit uitgelezen.

Het gaat over een tienerboek/meisjesboek over een meisje/jonge vrouw in een rolstoel. Ik geloof dat ze iets met een M heette. Marije? Marijke? Maar niet een heel "oude" naam zoals Marieke of Mieke. De naam komt geloof ik ook in de titel voor. Ze wordt verliefd op een jongen die in een huis verderop op de laan gaat wonen, het huis waar zij altijd van gedroomd heeft. Volgens mij heette die jongen Daniel. Ze wordt verliefd of hem, en hij op haar. maar ze weet dat het nooit iets kan worden. Ik neem me ter herinneren dat hij haar eind van het (eerste) boek ten huwelijk vraagt, maar zij hem afwijst omdat ze hem meer gunt dan een vrouw waar hij alleen maar voor moet zorgen.

Ik zou de serie nu, jaren laten, graag eens terug willen lezen en wellicht de eventuele andere boeken in de serie vinden om eindelijk eens te weten hoe het afloopt :+

Is er iemand bij wie een lampje gaat branden> Ik heb geprobeerd te googlen, maar kan hem echt niet vinden met welke zoekterm(en) dan ook.

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:17

Ik zoek een tweedehands Ikea Klubbo tafeltje (of alleen het onderstel) in het noorden van nederland.
Op marktplaats alleen te vinden in Rotterdam of het zuiden vh land, en dan wordt het zo'n duur tafeltje ;-)

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:49

Edit: ik bedoel het bijzettafeltje, niet de salontafel.