suikermeisje schreef:Ik ga ook mee
Flessuh we moeten jou eens helpen.
Toen we sushi aan het eten waren heb ik heel veel mannen voor je geliked maar dat is ook niks geworden?
Heb je mannen voor hem geliked

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarryPlopper schreef:suikermeisje schreef:Ik ga ook mee
Flessuh we moeten jou eens helpen.
Toen we sushi aan het eten waren heb ik heel veel mannen voor je geliked maar dat is ook niks geworden?
Heb je mannen voor hem geliked
Thenexttry schreef:Tja.. mannen zijn net kleuters soms![]()
Oh trouwens hij is 34 ik over 2 weken 24 zou je eerder omgedraaid denken
haha Robijntjuhhh weet ik![]()
Maar sommige dingen zijn zo![]()
![]()
Ik moet gewoon een vent die je aan en uit kan zetten.
_Reneee schreef:Jawel, rauwe vis (sowieso zalm) mag als het maar vers is. Zwanger vriendinnetje gaat gewoon mee op sushidate hoor. En kennis van me die vorig jaar heeft geworpen at ook gewoon verse rauwe zalm tijdens zwangerschap. Met het kind is volgens mij niks mis
Maar je moet het wel even vragen daar. Zeggen dat je zwanger bent, dan zeggen ze wat wel en niet kan en melden ze ook of de vis vers is.
lieveli schreef:_Reneee schreef:Jawel, rauwe vis (sowieso zalm) mag als het maar vers is. Zwanger vriendinnetje gaat gewoon mee op sushidate hoor. En kennis van me die vorig jaar heeft geworpen at ook gewoon verse rauwe zalm tijdens zwangerschap. Met het kind is volgens mij niks mis
Maar je moet het wel even vragen daar. Zeggen dat je zwanger bent, dan zeggen ze wat wel en niet kan en melden ze ook of de vis vers is.
Nee ik durf dat niet, ik heb geen vertrouwen in all you can eats en als mijn kind blind geboren wordt, vergeef ik het mezelf nooit. En natuurlijk zal een resto zeggen dat ze verse vis hebben (en een schone keuken) maar ik ben er wat sceptisch in.