Moet de afzender bij PostNL geen gegevens invullen dan? Bij DHL moet je al je eigen contactgevevens invullen zodat het pakket retour kan wanneer er een foutief adres op staat of een weigering door de ontvanger is gedaan
Officieel hoort er wel info van de verzender op. Postcode en huisnummer volstaat. Je kan ervoor kiezen het niet te doen, maar het kan zijn dat ze je er dan op het postkantoor op wijzen
Nymphe
Geplaatst: 28-11-16 19:14
Ik heb inmiddels ook al aardig wat cadeautjes verzameld de afgelopen weken met het idee dat er nog wel budget was. Ben bang dat ik er zwaar overheen zit.. Straks maar eens de bonnetjes bij elkaar zoeken Weet wel dat ik nog op jacht moet naar inpakpapier en plakband, kom het in zowat iedere winkel tegen maar ik vergeet steeds dat ik het nodig heb
Anoniem
Geplaatst: 28-11-16 19:14
Alleen bij het afhalen van een pakket bij het ophaalpunt. Of het ontvangen van bijv een aangetekend pakket moet de ontvanger gegevens geven ter verifiering. Maar de verzender? Nee hoor, die hoeft er niets op te zetten als je het bijv in de supermarkt laat frankeren. (Althans, tis mij nooit verteld dat klanten het moesten doen.)
Ik heb zelf op een postnl punt gewerkt, en daar moest het zeker wel! Ook op standaardpakketjes. Maar het wordt idd bijna nergens streng nageleefd
ssssuus
Geplaatst: 28-11-16 19:43
Moest 30 pagina's bijlezen
Ben wel blij met mijn lootje ben nog niet klaar maar heb het leukste cadeautje al wel in huis. Verder ben ik de laatste tijd nog stiller dan dat ik al was, sorry sss
Zo ik heb nu ongeveer 6 cadeautjes en er komen er denk ik nog 2 bij. hoop dat mijn lootje het allemaal leuk vind en ook de moeite van het SSS meedoen waard vind