Ik heb weer heerlijk een paar pagina's terug gelezen.

Die man die foto's van zichzelf wilde sturen.. En hoe vaak mensen toch iets terug willen brengen terwijl ze al gezien hebben hoe het product er uit ziet.
Ik heb een week of 3 mijn auto er op gezet voor 750,-. Nu krijg ik van die domme biedingen van 200,-. Maar ook mensen die 600,- bieden en dan vervolgens niet meer reageren.

( Sorry voor het lange verhaal alvast.

)
Nu ben ik zelf op zoek naar een Mini. Ben er verliefd op geworden en MOET er ook een!

Ik zei vorige week voor de grap tegen mijn moeder 'ik wil een roze, dat is pas epic!' en rara.. 's middags werd er een ROZE MINI op Marktplaats gezet!

Gelijk gebeld en zou de volgende dag gaan kijken. Was bij een handelaar en zag er wel prima uit.
Toen we daar aankwamen kregen we de sleutels mee en moesten we zelf maar gaan kijken.

Raar verhaal al. Toen we de auto zagen begrepen we al waarom, de lak was enorm beschadigd aan de zijkanten en aan de achterkant zat een plek van 20/30 cm waar de roze lak gewoon vanaf was en de originele rode lak door te zien was. Gore gele/bruine velgen ipv witte. Belachelijk natuurlijk. Dus direct weer terug.
Ik: 'Nou, jullie begrijpen natuurlijk dat dit hem niet gaat worden he?!'
Verkoper: 'Ja.. Ja..'
Ik: 'Ook niet netjes van jullie dat jullie deze beschadigingen niet op de foto hebben gezet. Als ik dit had geweten had ik geen DRIE KWARTIER gereden hiervoor.'
Verkoper: 'Oh maar de beschadigingen staan op de foto hoor, dan heeft u niet goed gekeken.'
Ik: 'PARDON?! *zoekt advertentie er bij* Kijk, hier staan geen beschadigingen op.'
Verkoper: 'Oh dan zullen ze er wel oude foto's op gezet hebben.'
Ik: 'Lekker makkelijk zo, dit is puur oplichting, ik rijd hier fiets 3 kwartier naar toe om dit te zien. Jullie moeten de advertentie aanpassen want dit kan je gewoon niet maken.'
Verkoper: 'Ja.. ja.. Nou dan niet he jammer.'
M'n pa trok me zo ongeveer uit de winkel anders had ik die stomme banketstaaf echt een klap voor z'n hasses verkocht. Wat een randdebiel.
Bekijk ik de foto's thuis nog eens goed.. ZIJN ZE GEWOON GEFOTOSHOPT!!
En ik heb daar enigszins oog voor, kan me voorstellen dat andere mensen dat niet zien, het was mij nl in eerste instantie niet opgevallen maar nu ik weet waar de beschadiging zit kan ik het wel zien.
Dus direct slechte recensie geschreven op Google en Facebook. Wordt mijn pa een paar dagen geleden gebeld door dat bedrijf..
'Ja, we hebben onze excuses nog niet aangeboden en ja het was niet netjes van ons. Nu hebben we slechte recensies op onze naam staan en ja dat willen we natuurlijk niet. Het zit eigenlijk zo, de auto zou opnieuw gespoten worden maar diegene is nog niet langsgekomen. Daarom hebben we de foto's gefotoshopt zodat hij er op staat zoals hij er uiteindelijk weer uit zou komen te zien.' (Bullshit verhaal natuurlijk, toen ik daar was zeiden ze wel dat er nog een onderdeel ontbrak en dat er een deksel op de koelvloeistof ding nog moest maar geen woord over dat hij nog gespoten moest worden. Ding stond er ook al sinds januari dus lijkt me dat ze daar genoeg tijd voor hadden gehad. Ohja, en ook nog beweren dat ik die rode plek gemist had op de foto's terwijl ze dus bewust de gefotoshopte foto's erop hebben gezet.) 'En ja nou heel vervelend maar we willen jullie anders wel benzinekosten terug betalen of een andere regeling treffen dan kun je een keer gezellig met vriendinnen naar de bioscoop ofzo. Als je dan die recensies weg wilt halen.'
HAHA! Smeergeld?!

Dacht het niet. Ineens spijt krijgen omdat ik slechte recensies heb geschreven. Als ik die niet geschreven had had ik nooit excuses gehad. Heb overigens ook een melding op Marktplaats gedaan maar daar is niets mee gedaan, dezelfde gefotoshopte foto's staan er nog steeds op.