Ik kom net van een feestje af waarvan de pisang net iets te goed smaakte en moet nog even in de bus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus als in duivel
Ik schreef het altijd als Deville 
amkeVH schreef:Ik kijk het ook en ik kom er dus nu pas achter dat hugh laurie erin speelt.
En ik ben bang dat ik dalijk house (which i love) ga haten omdat hij nu een puppydief speelt![]()
plus
ik, en mijn broer van 24, kwamen er net pas achter dat cruella's achternam Devil speltDus als in duivel
Ik schreef het altijd als Deville

Twilight schreef:zelfde dat de andere dief liefhebbende Mr. Weasley is uit Harry Potter![]()
vuurneon schreef:Deze confession heb ik al eerder gedaan maar ga het zo weer in uitvoering brengen: Ik ga zo naar de supermarkt om de A merken in te slaan voor het kraambezoek, want wij hebben nu alleen nog maar Aldi en huismerk staan en het idee dat ik dat mijn gasten voor moet zetten benauwd mij
Nieuwe...
Wat ook leuk is; ik heb een apart thee bakje voor gasten met keurig pickwick thee in allerlei soorten maar 'onze' budget thee staat keurig in de kast verstopt
Zelfde voor koffie overigens hahaha; koffie voor mijn man is el cheapo, koffie voor de gasten een beter merk
(Al pak ik ook wel uit de pickwick bak als ik daar 1 uit wil natuurlijk haha)
Gewoon oprecht boos. Echt, als hij nog 1 keer begint te blaffen dan stik ik hem vannacht met een kussen 
Eulogy schreef:Mijn vriend is al een week "ziek" (verkouden, uiteraard) omdat hij het hele weekend zo nodig op stap moest en dan EN niet slaapt EN rustig een uur lang in een T-shirt in de rookruimte (buiten dus) gaat staan. Vervolgens weigert hij ook iets voor z'n keel en z'n hoest te nemen dus heeft hij mij inmiddels ook aangestoken. Wel continu steunen en kreunen want hij is zo ziek, zwak en misselijk natuurlijk.
En de confession... Ik ben hier echt buitenproportioneel pissig omGewoon oprecht boos. Echt, als hij nog 1 keer begint te blaffen dan stik ik hem vannacht met een kussen
Confession 2: hij was dat hele weekend bij een vriendengroep die ik echt niet kan uitstaan en dat maakt mijn boosheid op de een of andere manier echt dubbel zo erg
Heerlijk, heerlijk dit Eulogy schreef:Mijn vriend is al een week "ziek" (verkouden, uiteraard) omdat hij het hele weekend zo nodig op stap moest en dan EN niet slaapt EN rustig een uur lang in een T-shirt in de rookruimte (buiten dus) gaat staan. Vervolgens weigert hij ook iets voor z'n keel en z'n hoest te nemen dus heeft hij mij inmiddels ook aangestoken. Wel continu steunen en kreunen want hij is zo ziek, zwak en misselijk natuurlijk.
En de confession... Ik ben hier echt buitenproportioneel pissig omGewoon oprecht boos. Echt, als hij nog 1 keer begint te blaffen dan stik ik hem vannacht met een kussen
Confession 2: hij was dat hele weekend bij een vriendengroep die ik echt niet kan uitstaan en dat maakt mijn boosheid op de een of andere manier echt dubbel zo erg
Whaha hoop voor hem dat die een blaf - vrij nachtje heeft!

lifeofmarit schreef:Ik heb net gezegd dat m'n bus niet reed en ik eentje later moest pakken.eigenlijk lag mijn bed gewoon te lekker om eruit te gaan..
.