Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:21

Confession:
Ik kom net van een feestje af waarvan de pisang net iets te goed smaakte en moet nog even in de bus %)

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:22

Ik kijk het ook en ik kom er dus nu pas achter dat hugh laurie erin speelt.
En ik ben bang dat ik dalijk house (which i love) ga haten omdat hij nu een puppydief speelt :')

plus
ik, en mijn broer van 24, kwamen er net pas achter dat cruella's achternam Devil spelt :') Dus als in duivel 8)7 Ik schreef het altijd als Deville

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:23

Amandavd schreef:
Confession: ik kijk nu 101 Dalmatiers and I'm loving it.

Ik ben ook schuldig :D

Succes en sterkte Speedfiets! :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:24

amkeVH schreef:
Ik kijk het ook en ik kom er dus nu pas achter dat hugh laurie erin speelt.
En ik ben bang dat ik dalijk house (which i love) ga haten omdat hij nu een puppydief speelt :')

plus
ik, en mijn broer van 24, kwamen er net pas achter dat cruella's achternam Devil spelt :') Dus als in duivel 8)7 Ik schreef het altijd als Deville

Ik ben steeds aan het luisteren of ik hem hoor slissen, dat hij als House wel. Maar kom er niet helemaal achter.

Chasingmood

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:26

Sowieso klinkt hij totaal niet als in house. Want hij is van origine brits, dus net als in deze film. En in house speelt hij met een amerikaans accent.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:30

Haha ik heb die film opgenomen om één dezer dagen te kijken ;p

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:33

zelfde dat de andere dief liefhebbende Mr. Weasley is uit Harry Potter :D :P

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:39

Twilight schreef:
zelfde dat de andere dief liefhebbende Mr. Weasley is uit Harry Potter :D :P

Klopt.
En als ik mij niet vergis is hij toch ook 2 van die 'domme' bewakers/piraten in pirates of the carribean? Die steeds samen iets moeten bewaken, maar waarbij jack sparrow er toch steeds langs komt.
Of zit ik er dan grandioos naast? Ik ben zooo slecht met gezichten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:40

Zullen we even weer ontopic gaan?

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:41

Believe schreef:
Zullen we even weer ontopic gaan?

Ja, sorry!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:43

vuurneon schreef:
Deze confession heb ik al eerder gedaan maar ga het zo weer in uitvoering brengen: Ik ga zo naar de supermarkt om de A merken in te slaan voor het kraambezoek, want wij hebben nu alleen nog maar Aldi en huismerk staan en het idee dat ik dat mijn gasten voor moet zetten benauwd mij :')

Nieuwe...
Wat ook leuk is; ik heb een apart thee bakje voor gasten met keurig pickwick thee in allerlei soorten maar 'onze' budget thee staat keurig in de kast verstopt :')
Zelfde voor koffie overigens hahaha; koffie voor mijn man is el cheapo, koffie voor de gasten een beter merk :')

(Al pak ik ook wel uit de pickwick bak als ik daar 1 uit wil natuurlijk haha)

Fantastisch, wat een goed idee van die pickwick.... :D
Idd vanspeijk net schone schijn. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:48

Mijn god, wat hebben jullie snel door gekletst :oo

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 23:50

Ik ben me helemaal aan het opwinden om 2 meiden die in de klassenapp aan het bitchen zijn. En wil ze heel graag de op hun plek zetten en een hele preek geven, maar ik weet dat dat niks oplost en het alleenmaar erger maakt.
En ik weet dat mezelf zo boosmaken ook totaal geen nut heeft maar ik doe t toch :(

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 00:15

Ook ik mag stiekem graag Disneyfilms kijken. Ik houd het geheim omdat mijn ouders ze absoluut verschrikkelijk vinden :=
Ik kijk nu the Emperor's New Groove :+ [Staat op Netflix! :)) ]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 00:31

Confession : ben zoo jaloers op paar lui die dik 20.000 euro kunnen ophoesten om hun droomberoep waar te maken. 1tje is pas 18 , pff :+

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 00:33

Confession: ik moet altijd het papiertje van een kikker of muis (snoepje) helemaal heel laten en gladstrijken. Waarna ik heel erg de neiging heb om hem weer compleet te verfrummelen maar dat vaak toch niet doe :+
Edit: foto toegevoegd
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 00:43

Mijn vriend is al een week "ziek" (verkouden, uiteraard) omdat hij het hele weekend zo nodig op stap moest en dan EN niet slaapt EN rustig een uur lang in een T-shirt in de rookruimte (buiten dus) gaat staan. Vervolgens weigert hij ook iets voor z'n keel en z'n hoest te nemen dus heeft hij mij inmiddels ook aangestoken. Wel continu steunen en kreunen want hij is zo ziek, zwak en misselijk natuurlijk.

En de confession... Ik ben hier echt buitenproportioneel pissig om :') Gewoon oprecht boos. Echt, als hij nog 1 keer begint te blaffen dan stik ik hem vannacht met een kussen :+
Confession 2: hij was dat hele weekend bij een vriendengroep die ik echt niet kan uitstaan en dat maakt mijn boosheid op de een of andere manier echt dubbel zo erg :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 01:58

Eulogy schreef:
Mijn vriend is al een week "ziek" (verkouden, uiteraard) omdat hij het hele weekend zo nodig op stap moest en dan EN niet slaapt EN rustig een uur lang in een T-shirt in de rookruimte (buiten dus) gaat staan. Vervolgens weigert hij ook iets voor z'n keel en z'n hoest te nemen dus heeft hij mij inmiddels ook aangestoken. Wel continu steunen en kreunen want hij is zo ziek, zwak en misselijk natuurlijk.

En de confession... Ik ben hier echt buitenproportioneel pissig om :') Gewoon oprecht boos. Echt, als hij nog 1 keer begint te blaffen dan stik ik hem vannacht met een kussen :+
Confession 2: hij was dat hele weekend bij een vriendengroep die ik echt niet kan uitstaan en dat maakt mijn boosheid op de een of andere manier echt dubbel zo erg :')

:') :') Heerlijk, heerlijk dit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 02:06

Confession , mijn zus heeft voor haar vriend gekozen boven mij. Ik mag hem niet , ik wil met haar wel praten maar mag niet van hem.

Andere zus is niet helemaal 100 puntje , heb contact met haar maar ik vind haar maar een bitch. Naast 4 koters van 4 kerels , oudste is bijna 16 en jongste net 1. De oudste woont op een groep , nummer 2 bij oma van zijn vader had geen tijd meer voor hem en nummer 3 kunnen ze niet aan en gaat van groep naar groep. De jongste woont nog bij haar , nadat alweer de man uit de picture is. Ze heeft opmerkingen gemaakt naar ouders die niet kunnen , mijn vader is haar vader niet eens maar heeft haar altijd lief gehad. Zus zou dansen op hun graf, ze zijn dood voor haar. Alleen omdat de derde man een relatie en kind had van een vriendin van zus die haar vriend boven mij verkiest. Jaloezie een paar losse platen in haar hoofd , ze is gewoon een rot wijf een vuile ***t in elke stad een andere schat. En de kinderen mijn tantezeggers zijn gewoon de dupe van hun verknipte moeder

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 02:44

Eulogy schreef:

:') Whaha hoop voor hem dat die een blaf - vrij nachtje heeft!
Geweldig dit ! Mannen zijn echt zoooo zielig als ze ziek zijn.
:D

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 09:32

Ik heb net gezegd dat m'n bus niet reed en ik eentje later moest pakken. :o eigenlijk lag mijn bed gewoon te lekker om eruit te gaan..

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 09:41

lifeofmarit schreef:
Ik heb net gezegd dat m'n bus niet reed en ik eentje later moest pakken. :o eigenlijk lag mijn bed gewoon te lekker om eruit te gaan..

:') .

Vanavond komt de 102 dalmatiërs op tv, maar ik heb een belangrijke vergardering. Daar kan ik helaas niet onderuit(suggestie 1).
Ben nu ernstig aan het twijfelen of 'm dan zal opnemen... Haha

suus_pepper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 09:52

Mijn vriend wou geen kat. Nu hebben we er 2.
Afbeelding

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 10:01

Moderatoropmerking:
Nog niet zo lang geleden is gevraagd of jullie het fijn zouden vinden als dit topic naar de HK verplaatst zou worden. Jullie gaven toen zelf aan liever op LZP te blijven. Daar werk ik graag aan mee, maar de voorwaarde was wel dat de gesprekken ontopic zouden blijven. Inmiddels zie ik dat jullie weer vaker terugvallen in geklets, vandaar deze herinnering. Een keer een grapje of vraag tussendoor is natuurlijk geen probleem, maar het is niet de bedoeling om het uitgebreid over andere dingen dan de confessions te hebben. Gaat dit mis, dan kan ik helaas niks anders doen dan dit topic toch naar de HK te verplaatsen.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 10:47

Stiekem hoop ik dat mijn vriend is vergeten dat we vandaag 2,5 jaar samen zijn, zodat mijn kleine verrassing toch nog een grote verrassing wordt