yeentll schreef:Mag ik iemand een pb sturen over een klote situatie?
Altijd!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ik heb het uitgemaakt.. net een bericht gestuurd.. Ik kan me nog niet beseffen hoe eenzaam ik ga zijn
Lestrange01 schreef:Ik heb het uitgemaakt.. net een bericht gestuurd.. Ik kan me nog niet beseffen hoe eenzaam ik ga zijn
NenaC schreef:haha dank je voor de reacties, maakt me aan het lachen. Het ergste is nog dat de beestjes ook weg moeten. Die staan nu nog aan huis.
@Lestrange, sterkte! Ik houd mezelf maar voor dat er weer een dag komt, waar de zon schijnt en de zorgen verdwenen zijn.
CalipsoLover schreef:Morgen ook nog eens afgesproken met mijn ex om samen te gaan wandelen met onze hond die nu full time bij hem woont. Contact verloopt heel goed, kan zeggen dat we gewoon goede vrienden zijn, ondanks dat hij soms nog wat kan flirten en hij de deur nog op een kier staat voor mij. Intussen zit ik zoals de meeste wel weten al een half jaar in een nieuwe relatie waar ik heel gelukkig in ben. Dit zou wel eens de 'ware' kunnen zijn, of toch de persoon waarmee ik mezelf zie samenwonen en kinderen krijgen. (en dat is heel wat als ik dat zeg) Maar mijn huidige vriend vind het wel heel lastig dat ik afspreek met mijn ex. Nu is het weer een soort van discussie dat hij dit echt niet fijn vind, wat ik ook snap, maar ik heb wel nog een hond met mijn ex en zou het echt erg vinden moest ik die af en toe niet meer kunnen zien. Ik probeer hem ook wel echt gerust te stellen, maar dit helpt niet echt...
bigone schreef:CalipsoLover schreef:Morgen ook nog eens afgesproken met mijn ex om samen te gaan wandelen met onze hond die nu full time bij hem woont. Contact verloopt heel goed, kan zeggen dat we gewoon goede vrienden zijn, ondanks dat hij soms nog wat kan flirten en hij de deur nog op een kier staat voor mij. Intussen zit ik zoals de meeste wel weten al een half jaar in een nieuwe relatie waar ik heel gelukkig in ben. Dit zou wel eens de 'ware' kunnen zijn, of toch de persoon waarmee ik mezelf zie samenwonen en kinderen krijgen. (en dat is heel wat als ik dat zeg) Maar mijn huidige vriend vind het wel heel lastig dat ik afspreek met mijn ex. Nu is het weer een soort van discussie dat hij dit echt niet fijn vind, wat ik ook snap, maar ik heb wel nog een hond met mijn ex en zou het echt erg vinden moest ik die af en toe niet meer kunnen zien. Ik probeer hem ook wel echt gerust te stellen, maar dit helpt niet echt...
Zeg je huidige vriend maar dat jaloezie veel stuk kan maken en probeer hem niet gerust te stellen want dat werkt soms averechts. Natuurlijk heb je alle recht om je hond te zien en wanneer je huidige vriend dit niet wil dan heeft hij een probleem en jij ook want dan heeft hij geen vertrouwen in je.
bigone schreef:Ik zou de hond gewoon ophalen of met nieuwe vriend mee gaan wandelen wanneer hij er zo veel moeite mee heeft. Kan hij toch ook bedenken i.p.v. het wantrouwend te benaderen .
Mer1980 schreef:bigone schreef:Ik zou de hond gewoon ophalen of met nieuwe vriend mee gaan wandelen wanneer hij er zo veel moeite mee heeft. Kan hij toch ook bedenken i.p.v. het wantrouwend te benaderen .
Yep dat zou ik ook zo doen. Ik zou er als partner ook niet blij mee zijn zeker als je ex nog de deur op een kier heeft staan. Dat is gewoon niet ok.