Gooi er dan maar een paar lesjes Nederlands achter aan. Het valt mij op dat de letter n steeds meer vergeten word. "Rede" in plaats van "reden", was al bekend, maar ik zie steeds meer woorden zonder n.
DE afgelopen dagen aan de mug op mijn kamer. houdt me al 3 nachten wakker, rotbeest. Ik word soms in de nacht wakker maar okm niet meer in slaap door dat ding.
Aan surveillanten bij toetsen die hun taak niet serieus nemen. Komt er één tien minuten na de (eigenlijke) begintijd van de toets aankakken, kijkt de ander ondertussen de toets series op Netflix en doet weer een ander niets aan rennende kinderen op de gang.
Wegafsluitingen(waardoor je vanaf de verkeerde kant een stoplicht benaderd, ik reed gewoon door zag niet of ie nou rood of groen was.. krijg ik commentaar. Ik dacht echt nee stop maar weer grr) ohja en mijn eeuwige vermoeidheid. Kan 't een keer stoppen?
M'n grootvader, die eens in de zoveel tijd op bezoek komt en vandaag vroeg: "eigenlijk heb jij toch een luxeleventje he? Gewoon hele dagen thuis zitten, niks doen?"
Yeah right. Ehlers-Danlos en Fibromyalgie hebbende: tussen de pijnstillers door zoveel mogelijk huishoudelijk werk verzetten, m'n paarden verzorgen, m'n honden uitlaten etc. Maar inderdaad, ik doe helemaal niks en heb écht een luxeleventje.
nynke55
Geplaatst: 13-04-16 22:06
Pieter25 schreef:
Oude mensen die 50 rijden waar je 80 mag
En dan ook nog eens midden op de weg gaan rijden, zodat je er niet langs kunt.
Pieter25
Geplaatst: 13-04-16 22:10
nynke55 schreef:
Pieter25 schreef:
Oude mensen die 50 rijden waar je 80 mag
En dan ook nog eens midden op de weg gaan rijden, zodat je er niet langs kunt.
Dat ja en dan ook nog stoppen om met bekende te gaan babbelen
Dat iemand het blijkbaar nog steeds leuk vindt om een ander met leugens kapot te maken... stop ermee, wat is de lol er van??? En onvoorstelbaar dat mensen liever een nare roddel geloven dan een verhaal van twee kanten te horen...
Dat ik lekker aan het drinken was tot ik tot mijn ontdekking dit tegen kwam..
Een spin in mijn glas
Steeph
Geplaatst: 15-04-16 20:42
Aan mijn moeder en broertje.
Omdat mijn moeder ziek is, hebben we besloten om vanavond rijstepap te eten. Mijn vader en ik zouden beide laat thuis zijn en ik kon laat weg, dus heb ik vanochtend 1,5 liter rijstepap gekookt. Mijn moeder WIST dat die rijstepap voor avond eten was en heeft ALSNOG samen met mijn broertje een halve pan leeg gegeten.