Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:01

Sammie schreef:
Hij staat al op de site hoor :))

Maar die video past er toch niet bij? Dat is een hele andere jurk.

Draai je niet altijd verlies? Want voor nieuwprijs krijgen ze hem niet weg.

Ik vind het een mooie jurk hoor, maar zelf nog geen concrete koopplannen.

Het filmpje klopt idd niet, ze zijn ermee bezig.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:03

Prairy

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:07

Wat kijken die modellen trouwens (die van de ontwerpers) toch allemaal droevig zeg. Deze ook weer. En die van het fimpje van Cayenne laatst waren ook allemaal van die zuurpruimen. Dat gaat toch niet helpen in de verkoop van die jurken :')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:14

Dat hoort. Neutraal gezicht. Ik vind het niet echt droevig? Ook niet boos, maar lachend staan ze er zelden op. Op de catwalk doen ze dat sowieso niet. De aandacht moet naar de jurk gaan niet naar je smile :))

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:15

Dat de aandacht niet naar je smile mag gaan snap ik, maar je mag toch best een beetje blij (grote grijns is wat anders, al zou ik die waarschijnlijk wel hebben :P) kijken dat je van die supervette jurken mag dragen voor je beroep...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:28

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:40

Ik zeg ook niet dat het jouw jurk is. :+ Die van jou had ik al gevonden, incl. verkeerde video

Dat is een andere jurk die ik aanhaal omdat ie op de site staat die ik voorbij zag komen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:43

Sammie schreef:
Ik zeg ook niet dat het jouw jurk is. :+ Die van jou had ik al gevonden, incl. verkeerde video

Dat is een andere jurk die ik aanhaal omdat ie op de site staat die ik voorbij zag komen.

Ah, dat had ik niet helemaal gesnapt dan. Ik vind die je nu aanhaalt niet mooi, omdat hij zo glimt. Ik heb wel deze aangehad: http://www.nikitabruidsmode.nl/a-419810 ... jurk-3015/ en die stond me fantastisch. Viel alleen in het niet bij de jurk die het wel geworden is.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 15:04

Ik ben normaal gesproken ook niet zo van de glim, maar ik geloof dat ik vooral het model en de kleur wel mooi vind. Alleen in het filmpje valt ie wat tegen :=

Die ladybird vind ik wel wat hebben, maar vooral bij een ander :D

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:55

Femm, die jurk staat je prachtig! De bovenkant is echt super elegant

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 02:30

Tink, misscien een stomme vraag maar er staat bij de kleur vory. Is het ivory en is dat een typo of hert die kleur echt zo?
Ik ben trouwens ook al ruim 6 jaar getrouwd maar kijk ook elke aflevering van trouwjurkprogrammas tot afgrijzen van mijn man. Ik wijt dat aan het feit dat ik geen echte jurk had en dat wel erg jammer vind. Met hoogzwangere buik wilde ik ook geen compromis sluiten en wij zouden in de zomer en feest houden en dan zou ik ook een echte jurk feesten met ivm verbouwing toen is dat nooit gebeurd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 05:56

Herkenbaar, Lynn!
Ik ben vorig jaar getrouwd, maar ik vind het nog steeds leuk om te kijken. Maar ik merk wel dat mijn gevoel nu anders is. Toen keek ik echt voor ideeën, maar sinds de bruiloft zie ik geen enkele jurk voorbij komen waarvan ik denk: 'wauw'! Toch een teken dat ik echt in mijn droomjurk ben getrouwd :D

Je geloften vernieuwen is hartstikke hip! Kun je manlief niet zover krijgen dat er alsnog een feest komt? :P

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 07:26

Lynn_Nikita schreef:
Tink, misscien een stomme vraag maar er staat bij de kleur vory. Is het ivory en is dat een typo of hert die kleur echt zo?
Ik ben trouwens ook al ruim 6 jaar getrouwd maar kijk ook elke aflevering van trouwjurkprogrammas tot afgrijzen van mijn man. Ik wijt dat aan het feit dat ik geen echte jurk had en dat wel erg jammer vind. Met hoogzwangere buik wilde ik ook geen compromis sluiten en wij zouden in de zomer en feest houden en dan zou ik ook een echte jurk feesten met ivm verbouwing toen is dat nooit gebeurd.

Hij is ivory. Typo dus.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:18

Cayenne schreef:
Herkenbaar, Lynn!
Ik ben vorig jaar getrouwd, maar ik vind het nog steeds leuk om te kijken. Maar ik merk wel dat mijn gevoel nu anders is. Toen keek ik echt voor ideeën, maar sinds de bruiloft zie ik geen enkele jurk voorbij komen waarvan ik denk: 'wauw'! Toch een teken dat ik echt in mijn droomjurk ben getrouwd :D

Je geloften vernieuwen is hartstikke hip! Kun je manlief niet zover krijgen dat er alsnog een feest komt? :P

ja wil ik eigenlijk ook nog, maar wij zijn in januari getrouwd dus erg koud om het dan te doen, dan zou bv 7.5 jaar ideaal zijn eigenlijk dan is het in de zomer

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 13:59

7,5 is alleen geen jubileumjaar :)) 12,5 is een ander verhaal

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 15:49

Dames, wie van jullie hebben ervaring met goedkope trouwjurken? Ik kom via google wel op sites waar de jurken niet zo duur zijn en op zich mooi lijken, maar zijn ze dat dan ook daadwerkelijk? :=

Ik ga (nog) niet trouwen, maar vind het heerlijk om te neuzen.

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:19

Ik ga over een maand pas trouwjurken passen. Maar even voor mijn informatie. Wat trekken jullie aan als ondergoed tijdens het passen? Ik ben zo vreselijk preuts. Vind het vreselijk om me uit/aan te kleden in het bijzijn van een ander. Hoe ervaarden jullie dit?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:22

Met een boxer heb je de meeste stof :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:28

SophievdV schreef:
Dames, wie van jullie hebben ervaring met goedkope trouwjurken? Ik kom via google wel op sites waar de jurken niet zo duur zijn en op zich mooi lijken, maar zijn ze dat dan ook daadwerkelijk? :=

Ik ga (nog) niet trouwen, maar vind het heerlijk om te neuzen.

De meeste goedkope trouwjurken vind ik statisch en polyester-achter aandoen. Je voelt het ook meteen wanneer je ze aan doet.
Volgens mij zweet je je daar een ongeluk in, want ze ademen amper :=
(Dan heb ik het niet over alle jurken in het goedkopere segment, hoor. Er zitten ook leuke jurken tussen).

Ann & John hebben een leuke outlet in Eindhoven.

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:31

moonsparkle schreef:
Met een boxer heb je de meeste stof :P

Ik heb alleen maar boxers XD
Maare.. en de bovenkant? Kan ik een hemdje aan? Of is dat raar bij het passen?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:33

Dat hemdje moet je toch uit met passen want je krijgt een torselet aan. Je kunt gewoon met je rug naar de consulente toe staan als je je bh uit doet en zij ziet dan niets als ze je torselet dicht maakt :)

Milkberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:36

Oh jezus. Dan mogen ze wel de kleinste maat die er is gaan inslaan. Want die dingen pas ik nooit. Het duurt nog een maand. Maar ik ben nu al zenuwachtig.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:40

Eleionomae schreef:
Dat hemdje moet je toch uit met passen want je krijgt een torselet aan. Je kunt gewoon met je rug naar de consulente toe staan als je je bh uit doet en zij ziet dan niets als ze je torselet dicht maakt :)

Precies, ze wisselen je bh gewoon voor een strapless bh of torselet. En ja, die hebben ze ook in hele kleine maatjes.

En de vraag over de goedkope jurken: bij Nikita's bruidsmode in Wanroij hebben ze ook goedkope jurken, maar dan wel van goede kwaliteit. Het scheelt een hoop draagcomfort en warmte en bovendien vind ik het aan een jurk te zien als hij goedkoop was...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:45

En wat is precies het probleem als een jurk goedkoop is? :=

Niet iedereen heeft een budget van 2000 euro en als je er een van 700 mooi vindt.. lekker die aantrekken..

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:50

Er is niks mis met een goedkopere jurk hoor. Ik zelf vind wel dat je het verschil in kwaliteit van oa de stof ziet. Dit is voor mij een reden geweest iets meer uit te geven.

Maar iedereen hij zijn eigen bughet en wensen