Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 02:06

Leuk Natsuki! Ik dacht ook dat ze unisex zijn. Ik heb ook deze week omdat ik een busted enkel heb, in de USA even docs gekocht. Sorry Micha, ik zou ze van jou kpen, maar kon nu even niet anders: heb stevige schoenen nodig om zonder krukken te kunnen lopen!

Inlopen schijnt toch een hel te zijn? Ik ben er vandaag vrolijk de hele Harvard en MIT campuses mee over gewandeld: lopen heeerlijk :D
Heb gewoon de simpele, enkelhoge matzwarte. Ben er erg blij mee!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 06:13

Gianti schreef:
vraagje, weet iemand waar je een simpele nette witte blouse kan vinden maat 32/34 die behoorlijk getailleerd is? alles wat ik pas is gewoon te wijd bij mijn taille en dat vind ik echt niet mooi bij een blouse

http://m.hm.com/nl/product/31216?article=31216-C#mediaType=FASHION_FRONT

Deze misschien?

Anders kun je ook op zoek gaan naar een body. Dat is een blouse die je als een romper vast kan klikken. Zijn vaak helemaal aansluitend en gaan dus ook niet uit je broek omdat ze vast zitten :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 10:28

Gisteren nieuwe Timberlands besteld voor 120 euro :D
Moet normaal gezien vandaag een mailtje krijgen wanneer ze aan gaan komen! Heb toch maar een maat 40 besteld... Kan nog altijd omwisselen denk ik

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 13:03

Dirndl schreef:
Leuk Natsuki! Ik dacht ook dat ze unisex zijn. Ik heb ook deze week omdat ik een busted enkel heb, in de USA even docs gekocht. Sorry Micha, ik zou ze van jou kpen, maar kon nu even niet anders: heb stevige schoenen nodig om zonder krukken te kunnen lopen!

Inlopen schijnt toch een hel te zijn? Ik ben er vandaag vrolijk de hele Harvard en MIT campuses mee over gewandeld: lopen heeerlijk :D

Geeft niet hoor, heb ze aan iemand anders kunnen verkopen!

Die gevoerden lijken me wel echt lekker zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 14:16

Dirndl schreef:

Ik heb er wel echt problemen mee gehad := Eerste dag ging prima maar toen trok ik ze de volgende dag aan en toen dacht ik echt dat ik dood zou gaan. M'n voeten waren aan het einde van de tweede dag echt afgestorven en ik had niet eens meer blaren, mijn hele huid was gewoon verdwenen _O- Maar toen ik ze eenmaal opengebroken had liepen ze echt fantastisch :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 10:56

Is het nog sale? Of ben ik daar al te laat voor?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 11:22

Overal is nog sale! Volgensmij wel veel het laatste van het laatste. Goede reden om te shoppen <<)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:35

Normaal is de sale al gedaan maar je ziet op veel plaatsen toch nog veel kortingen hangen! Denk dat het eraan ligt dat het een slecht seizoen is geweest

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:43

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:53

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 13:55

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 14:12

ik vind ook de eerste mooier:)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 15:12

Ik zeg ook de eerste

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 16:16

Ik denk dat het toch de eerste word, bedankt allemaal!

Mimichelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 16:59

Bakvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 17:07

Mimichelle schreef:
Aangezien bijna iedereen tegenwoordig op Nike Roshe Run loopt (no offense :D ), maar even andere leuke sneakers gescoord! <3 http://www.def-shop.nl/k-swiss-si-18-ra ... e-red.html

Oehh. Die zijn ook leuk !

En Tsjaa. Ik moet wat met sneakers haha. Airmax staat me ontzettend lomp met mn grote voeten (maat 41). Met roshe run zit ik nu ook bij de heren maten

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 00:00

En daarom ga ik voor de limited editions <3

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 00:01

Hoi ik kruip weer even uit mijn mee lees modus als dat mag.

Morgennacht ga ik richting parijs, om de maandag lekker te shoppen, dinsdag ga ik weer terug.
Waar moet ik nou echt gaan shoppen in parijs???

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 10:40

Achter lafayette zit een klein Centrumpje met schattige winkeltjes en de monki.

In lafayette en printemps is hartstikke leuk om eens een kijkje te nemen maar iets kopen zou ik je afraden (1000€ voor een broek haha), tenzij dat je van je geld af moet.

Bovendien als je doorloopt in die straat heb je aan de ene kant een h&m en als je voorbij lafayette en printemps loopt heb je oa de mango, Zara,etc maar ook de Franse winkeltjes.

Wat ook leuk is om te doen is op champs-elysées te shoppen. Supermooi daar en je hebt daar ook een Disney winkel!

Wat ik daar vooral heel leuk vind is dat je ineens random tussen allemaal winkels, autodealers vindt (Peugeot, citroen, etc). Mocht je nog meer geld willen uitgeven.

Bovendien kan je in die straat ook toffe auto's huren zoals een Lamborghini voor €85 :)

Tot slot is de joodse wijk een aanrader.
Vanaf de Eiffeltoren langs trocadéro en dan alsmaar rechtdoor.
Daar heb je allemaal super schattige boetiekjes met kleren die niet zo duur maar wel heel gaaf zijn.

Mocht je de toerist willen uithangen en wat souvenirs willen kopen dan kun je dit het beste in de wijk Montmartre kopen. Rondom place de tetre (schildersplein) en als je vanaf de metro richting de sacré coeur loopt heb je hier de goedkoopste.

Denk daar wel om balletje, balletje en wat ik je zeker zou aanraden is van te voren even de aflevering van oplichters in het buitenland te kijken in Parijs.
Bij dat balletje balletje heb je een man in pak en wij kwamen hem echt tegen! Zo raar. Het is alleen al grappig om het eens te bestuderen. Je weet gelijk wie er in het complot zit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 13:29

Ik heb even een vraagje, ik heb vorige week bij de h&m een shirt besteld, 3 dagen terug kreeg ik een e-mail dat het verzonden zou zijn. Ik ga er eigenlijk van uit dat het er dus dinsdag wel is. Het zou ook aankomen tussen 5 en 10 augustus, dus dat mag ook wel haha. Maar het hele shirt staat dus niet meer op de site, dus ik denk dat het nu uitverkocht is of zo, zou mijn shirt dan nog wel aankomen gewoon? Ik vertrouw h&m nooit zo haha. :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 13:32

Komt wel gewoon aan :j heb ik ook wel eens gehad, dat het na aankoop uitverkocht was. Heb het altijd netjes gekregen.

En bij mij komt het vaak ook op de uiterste leverdag aan. Maarja dat is H&M :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 14:02

Oh gelukkig! Ik maakte me al zorgen haha, ik wil het shirt zo graag hebben. :') Ja het zou tussen 5 en 10 augustus komen, maar het werd de 7e verzonden dus dan komt het nog uit het buitenland geloof ik. Op vrijdag en zaterdag komt hier bijna geen post, op maandag ook niet, dus ik denk dat het dinsdag komt dan. Ach ja, als het er maar vóór vrijdag is, dan ga ik namelijk op vakantie.

En waarschijnlijk had h&m het ook wat drukker dan normaal, omdat het een week lang of zo geen verzendkosten had. Iedereen bestelt dan ineens massaal volgens mij.. _O-

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 14:21

Jaa including me :') vind die verzendkosten zo belachelijk bij H&M. Maar ik blijf dom door bestellen :+

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:28

Hoi, ik lees zo nu en dan mee..
Ik heb laatst een jurkje gekocht..
http://demandware.edgesuite.net/aagb_pr ... tLarge.jpg
Hij zit echt heel fijn.. Maar hoe zouden jullie hem combineren (qua schoenen?). Ik draag hem momenteel met zwarte vans. Ik heb vrij korte benen dus enkel laarsjes staan er echt niet onder :P.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 15:31

Uhm, inderdaad vans (of iets soortgelijks).
Sandaaltjes, hakken...

Geen 'zware' schoenen er onder :n

En met korte beentjes inderdaad wegblijven bij laarsjes onder een jurkje (tenzij met hak).
Ik heb zelf ook niet al te lange benen :')