Inlopen schijnt toch een hel te zijn? Ik ben er vandaag vrolijk de hele Harvard en MIT campuses mee over gewandeld: lopen heeerlijk

Heb gewoon de simpele, enkelhoge matzwarte. Ben er erg blij mee!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gianti schreef:vraagje, weet iemand waar je een simpele nette witte blouse kan vinden maat 32/34 die behoorlijk getailleerd is? alles wat ik pas is gewoon te wijd bij mijn taille en dat vind ik echt niet mooi bij een blouse
Dirndl schreef:Leuk Natsuki! Ik dacht ook dat ze unisex zijn. Ik heb ook deze week omdat ik een busted enkel heb, in de USA even docs gekocht. Sorry Micha, ik zou ze van jou kpen, maar kon nu even niet anders: heb stevige schoenen nodig om zonder krukken te kunnen lopen!
Inlopen schijnt toch een hel te zijn? Ik ben er vandaag vrolijk de hele Harvard en MIT campuses mee over gewandeld: lopen heeerlijk
Dirndl schreef:Leuk Natsuki! Ik dacht ook dat ze unisex zijn. Ik heb ook deze week omdat ik een busted enkel heb, in de USA even docs gekocht. Sorry Micha, ik zou ze van jou kpen, maar kon nu even niet anders: heb stevige schoenen nodig om zonder krukken te kunnen lopen!
Mimichelle schreef:Aangezien bijna iedereen tegenwoordig op Nike Roshe Run loopt (no offense), maar even andere leuke sneakers gescoord!
http://www.def-shop.nl/k-swiss-si-18-ra ... e-red.html