Hier net een hele donkere lucht. Hagel voor 5 minuter en na een harde donderslag is de lucht weer opgeklaard en schijnt het zonnetje weer.
Hier in Oost-Vlaanderen, maar vooral in West-Vlaanderen is het serieus noodweer geweest afgelopen weekend. Was gelukkig niet thuis, dus heb er niks van meegekregen.
Muronia
Geplaatst: 27-01-14 11:51
Mijn complimenten gaan uit naar de strooiploegen van de afgelopen nacht hoor! Ik moest vanmorgen al heel op tijd (half 6 vertrokken) vanuit Musselkanaal (groningen) naar Noordwolde (friesland) en alle wegen waren gewoon super begaanbaar!
Marcella
Geplaatst: 27-01-14 12:09
Net nog een heerlijk zonnetje en nu hoosbui en lijk wel nacht.
En nu blauwe lucht met wat wolkjes en heerlijk zonnetje.
Hahah hoe herkenbaar. Echt wat een weer jongens gatverdegatver. Vanmorgen welgeteld 3 hele minuten een zonnetje gezien en nu hoost het alweer de hele dag.
Hier al de hele dag, weliswaar maar net, in de plus. De sneeuw is heeeeeeel langzaam aan het smelten
Aah. Die foto van de honden in de sneeuw. Ze leven zeker helemaal op van die kou!
Het koude weer is weer van de langetermijnplanning af zie ik op weeronline. Aan de ene kant prima, aan de andere kant voelt dit wel als stilte voor de storm.