Borealis
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Oeh, ik ga meteen even lezen Morrow, ben zo ontzettend benieuwd naar het pigment enzo!!
Edit: Ik zie geen grote witte ruimtes hoor? Finishes is trouwens zonder c ertussen.
Vind het pigment mooi, niet overdreven goed gepigmenteerd, goed draagbaar. Leuk palette.
Ik heb Clairvoyant Visitor vandaag.
Morrow_Less schreef:Zoeva Naturally yours palette
Ik heb voor de eerste keer geprobeerd er ook foto's van mezelf bij te zetten. Aangezien ik merk dat dit echt gewenst is voor zulke soort blogs
Zouden de fotografie bokkers me aub nog wat tips willen geven hierbijDit is de eerste maal dat ik het geprobeerd heb.
Overigens aan iedereen. Hoe krijg ik die witruimte weg ? Als ik mijn post typ staat alles netjes vlak onder elkaar en als ik het online zet zijn er ontzettend veel witte ruimtes, hoe kan dit ?
romancehorse schreef:Een vraagje : Fotograferen jullie jezelf ,met een bepaalde app of laten jullie iemand foto's nemen ?
Ben even benieuwd hoe jullie dat doen.
Respect voor deze tak van paardensport (video)
romancehorse schreef:Heb je ook camera's met afstandsbediening? Oh wist ik niet.
Ben nog niet thuis in de camera wereld . ja gaaf hè dat filmpje !
Ik zou zelf wel een keer mee willen doen. Er zijn in Nederland trainingen voor. Lijkt me echt leuk.