Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 Zoiets...                                                         pimaude schreef:ja, inderdaad, de kaart! Noah heeft me laatst een lange liefdesbrief gestuurd, en ik heb hem vorige week dus moeten antwoorden. Daarin in een paar zinnen uitgelegd hoe ik erover denk en er de rest van de brief niets meer over gezegd. Maar nu weet ik dus niet hoe hij zich voelt, en wanneer ik iets opschrijf wat hem doet denken dat ik toch hem leuk vind op die manier...
pimaude schreef:ja, inderdaad, de kaart! Noah heeft me laatst een lange liefdesbrief gestuurd, en ik heb hem vorige week dus moeten antwoorden. Daarin in een paar zinnen uitgelegd hoe ik erover denk en er de rest van de brief niets meer over gezegd. Maar nu weet ik dus niet hoe hij zich voelt, en wanneer ik iets opschrijf wat hem doet denken dat ik toch hem leuk vind op die manier...

.. Nouja hopenlijk begrijpt hij dat het kaartje puur vriendschappelijke liefde is! Allen heeft stukjes uit dit gedicht op zijn kaart.. Prachtig gedicht vind ik! 
 Heel toepasselijk!

merci. Ik denk er nog even over na omdat ik mogelijk een vierde pp krijg. En als ik dan nog steeds vind dat er te lang tussen brieven zit ga ik corrlinks eens proberen