Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:oei, dat klinkt best heel spannend Femke, goed dat je naar de dokter bent gegaan. Heel veel beterschap en sterkte!!
siggislief, ook sterkte met je arm!
kleine ergernis, dat puppie toch best al een sloper blijkt te zijn. Schade tot nu toe, 2 piepbeesten, een pluche eenhoorn, de rand van zijn mandje, een beginnetje aan de tafelpoot, en de plint van de keuken die nu op zijn kant ligt... hij is net 9 weken, dat belooft dus wat voor de toekomst
fohadie schreef:Sterkte Femke, dat is idd heel hoog.
En meteen mijn ergernis: voor de zoveelste keer hartritme stoornis in de afgelopen dagen maar in het weekend kan het ziekenhuis daar niets mee want dan is er niemand beschikbaar die een roesje mag toedienen. Eigenlijk zegt het protocol dat je binnen 24u geholpen moet worden, maar dat gaat dus niet als je in het weekend last krijgt. Nu waarschijnlijk toch aan de bloedverdunners.
Little_Gift schreef:fohadie schreef:Sterkte Femke, dat is idd heel hoog.
En meteen mijn ergernis: voor de zoveelste keer hartritme stoornis in de afgelopen dagen maar in het weekend kan het ziekenhuis daar niets mee want dan is er niemand beschikbaar die een roesje mag toedienen. Eigenlijk zegt het protocol dat je binnen 24u geholpen moet worden, maar dat gaat dus niet als je in het weekend last krijgt. Nu waarschijnlijk toch aan de bloedverdunners.
Waarom opteren ze voor bloedverdunners ipv een ablatie?
Little_Gift schreef:Hier was het cordarone en clopidogrel die ze toedienden om de hartritmestoornissen te bekampen maar aangezien ze ook doorheen deze medicatie braken en cordarone een ontzettend ongezond middel is, hebben ze de operatie vervroegd en binnen de maand geopereerd (eerder kon niet omdat ik nog maar een maand eerder een device ingeplant gekregen had in mijn hart en deze anders beschadigd of ontregeld of van zijn plaats kon raken).
De bloedverdunners zijn hier nooit voor de hartritmestoornissen geweest maar ter bescherming van het device, vandaar mijn vraag.