Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:27

Ik ben super blij met mijn kittens hoor, ik hou zielsveel van ze maar ik vind het niet zo lief van ze dat ze om 04.00 uur al gaan ravotten in de slaapkamer....

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:42

Beterschap Femke! Hoop dat je inmiddels wat uurtjes slaap hebt kunnen pakken!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:44

Wat schrikken Tweety! Dat is bizar hoog inderdaad. Hopelijk komen ze erachter wat het veroorzaakt.

Siggislief: wat naar van je arm. Taping kan wel helpen maar bij zenuwpijn doet het niet veel is mijn ervaring.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:48

Femke wat heftig.
Hopelijk weten ze snel waardoor het komt.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:50

Beterschap Femke!

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:09

Beterschap Femke_Tweety!

Mijn ergenis van de dag,dat ik er alweer een 'halve dag' heb opzitten omdat ik de slaap uit had om 4.20.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:14

Heel veel beterschap Femke!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:29

Femke beterschap :(:)
Kan me voorstellen dat ze geschrokken zijn :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:32

Dikke knuffel Femke :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:43

Fijn dat de bloeddruk al gezakt is. Beterschap! :(:)

Het was hier weer eens een avond waarbij ik wederom niet in slaap kon komen. En vervolgens staat die demente hond van ons al sinds minstens 8 uur aan een stuk door te blaffen. Kort nachtje.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:49

Beterschap voor iedereen die het nodig heeft.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:51

oei, dat klinkt best heel spannend Femke, goed dat je naar de dokter bent gegaan. Heel veel beterschap en sterkte!!

siggislief, ook sterkte met je arm!

kleine ergernis, dat puppie toch best al een sloper blijkt te zijn. Schade tot nu toe, 2 piepbeesten, een pluche eenhoorn, de rand van zijn mandje, een beginnetje aan de tafelpoot, en de plint van de keuken die nu op zijn kant ligt... hij is net 9 weken, dat belooft dus wat voor de toekomst :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:10

Ik dacht dat ik m’n wekker om 8:00 gezet had. Bleek 7:00. :?

Toen heb ik hem geïrriteerd uit gezet en werd ik pas om 9:00 wakker. Moet met 30 min klaar zijn. :+

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:12

Sterkte Femke.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:24

Sterkte Femke, dat is idd heel hoog.

En meteen mijn ergernis: voor de zoveelste keer hartritme stoornis in de afgelopen dagen maar in het weekend kan het ziekenhuis daar niets mee want dan is er niemand beschikbaar die een roesje mag toedienen. Eigenlijk zegt het protocol dat je binnen 24u geholpen moet worden, maar dat gaat dus niet als je in het weekend last krijgt. Nu waarschijnlijk toch aan de bloedverdunners.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:35

juval schreef:
oei, dat klinkt best heel spannend Femke, goed dat je naar de dokter bent gegaan. Heel veel beterschap en sterkte!!

siggislief, ook sterkte met je arm!

kleine ergernis, dat puppie toch best al een sloper blijkt te zijn. Schade tot nu toe, 2 piepbeesten, een pluche eenhoorn, de rand van zijn mandje, een beginnetje aan de tafelpoot, en de plint van de keuken die nu op zijn kant ligt... hij is net 9 weken, dat belooft dus wat voor de toekomst :')

Wij hebben een doos in de keuken staan voor het oud papier, dat blijkt de oplossing. Puplief haalt het papier/doosjes ed er uit en is dat druk uit elkaar aan het trekken. Het spaart onze meubels en haar knuffels, snippers ruimen we wel weer op.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:38

Wc rolletjes en doosjes waren hier bij pup toen ook erg geliefd :j

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:44

Dat doe ik hier ook. Ravi heeft een olijfboomhout speeltje waar hij op kan knagen ( komen geen splinters vanaf), ik stop in een eierdoos wat voertjes en ook in wc rolletjes en in snuffelmatten.
Hij is verder dol op konijnenoren.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:32

Wij hebben onze hond gekocht toen ze 7 maanden was en toen had ze het zo ver gekregen met het kauwen dat ze geen matje meer in de bench had, omdat ze 3 in een week kapot had getrokken :+

Ik merk dat ik spanning heb voor school, maar het is van die stomme "stille" spanning die ik niet door heb tot het ineens 3 uur 's nachts is en ik nog steeds klaar wakker lig

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:50

fohadie schreef:

En meteen mijn ergernis: voor de zoveelste keer hartritme stoornis in de afgelopen dagen maar in het weekend kan het ziekenhuis daar niets mee want dan is er niemand beschikbaar die een roesje mag toedienen. Eigenlijk zegt het protocol dat je binnen 24u geholpen moet worden, maar dat gaat dus niet als je in het weekend last krijgt. Nu waarschijnlijk toch aan de bloedverdunners.

Waarom opteren ze voor bloedverdunners ipv een ablatie?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:53

2u max geslapen vannacht door de zorgen om mijn hondje en haar perse in het oog te willen houden (pun intended, want het ging om haar oogje) en nu duidelijk een barstende koppijn onderweg... Het is geen migraine gelukkig, die voorbodes zijn een pakje erger maar het is toch weer fikse kloppende koppijn... Maar hé, ik ben tegenwoordig dankbaar voor barstende koppijn als het maar geen migraine is.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:08

Oh wat een rotberichten allemaal! :(:)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:16

Little_Gift schreef:
fohadie schreef:

Waarom opteren ze voor bloedverdunners ipv een ablatie?

Omdat ablatie een wachtlijst van maanden heeft. Kortste wachttijd is 3 maanden.

Cardioversie krijg ik normaal, maar als je geen bloedverdunners slik, moet dit binnen 24u. Als je het later doet, heb je kans dat er bloedklonters komen met alle gevolgen van dien. Nu in het weekend worden er geen cardioversies gedaan, dus zit ik aan meer dan 24u.

Met medicijnen via infuus is ook wel eens geprobeert, dit duurt gemiddeld een week voir het onder controle is. Dus als ik kan kiezen tussen een week in het ziekenhuis liggen, of wachten tot ik maandag geholpen kan worden en dan maar weer
2 w eken lang bloedverdunners slikken, dan kies ik voor het laatste.

Mijn ergernis is dat ik nu waarschijnlijk voor de 4ex een cardioversie nodig heb in 2 weken tijd. (Waarvan 3 in een week. Ik ben bijna een week stabiel geweest.)

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:28

Hier was het cordarone en clopidogrel die ze toedienden om de hartritmestoornissen te bekampen maar aangezien ze ook doorheen deze medicatie braken en cordarone een ontzettend ongezond middel is, hebben ze de operatie vervroegd en binnen de maand geopereerd (eerder kon niet omdat ik nog maar een maand eerder een device ingeplant gekregen had in mijn hart en deze anders beschadigd of ontregeld of van zijn plaats kon raken).

De bloedverdunners zijn hier nooit voor de hartritmestoornissen geweest maar ter bescherming van het device, vandaar mijn vraag.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:36

Little_Gift schreef:
Hier was het cordarone en clopidogrel die ze toedienden om de hartritmestoornissen te bekampen maar aangezien ze ook doorheen deze medicatie braken en cordarone een ontzettend ongezond middel is, hebben ze de operatie vervroegd en binnen de maand geopereerd (eerder kon niet omdat ik nog maar een maand eerder een device ingeplant gekregen had in mijn hart en deze anders beschadigd of ontregeld of van zijn plaats kon raken).

De bloedverdunners zijn hier nooit voor de hartritmestoornissen geweest maar ter bescherming van het device, vandaar mijn vraag.

Je hebt verschillende soorten hartritmestoornissen en jij bent van Belgie, toch? Daar werkt het net weer wat anders. Ik heb een vrij zeldzame en daarnaast nog een andere hartafwijking. Ablatie 8 jaar geleden gehad (koude versie)maar ben bang dat ie weer opnieuw mag. Ben alleen net verhuisd en met een nieuwe baan begonnen, dus zir er niet echt op te wachten om mijn leven weer on hold te zetten zeg maar. Maar goed, wat moet, dat moet. Hoelang moest jij herstellen na je ablatie? Misschien verschilt dat ook per ziekenhuis/land.