Jolliegirl schreef:Amen.
Nou zal eens bedenken waar ik me aan erger vandaag.
Eigenlijk nergens aan, behalve dat het huis naar erwtensoep stinkt
Imaudy, jij bepaald niet wat iemand wel of niet mag doen. En zeker niet op deze toon zeg
Nou inderdaad.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Jolliegirl schreef:Amen.
Nou zal eens bedenken waar ik me aan erger vandaag.
Eigenlijk nergens aan, behalve dat het huis naar erwtensoep stinkt
Imaudy, jij bepaald niet wat iemand wel of niet mag doen. En zeker niet op deze toon zeg
Je klinkt zelf behoorlijk neerbuigend.
hahahatsjoe schreef:imaudy schreef:
Je klinkt zelf behoorlijk neerbuigend.
Hou hier even mee op en hou het gezellig. Ik reageer niet meer, heb de betreffende persoon op de foeilijst gezet want ik erger me al jaren dood aan dat geklaag en negativiteit.
imaudy schreef:Jolliegirl schreef:Als jij je gekleineerd voelt is dat natuurlijk niet mijn bedoeling.
Zullen we dan nu weer ontopic en deze ergernis links, of rechts, laten liggen?
Nee je bent neerbuigend naar anderen vind ik. Waar je je dan zo aan irriteert.
Sabbientje schreef:Het mag niet, want er staat een bord met o.a. "Verboden voor voetgangers en fietsers"
Dus meneer mocht daar niet komen.....
Daarnaast er zijn 10tallen wandelpaden waar wij niet op mogen, dus als ze dan even dat ene ruiterpad, waar zij niet op mogen met rust kunnen laten.
Ineke2 schreef:Sabbientje schreef:Het mag niet, want er staat een bord met o.a. "Verboden voor voetgangers en fietsers"
Dus meneer mocht daar niet komen.....
Daarnaast er zijn 10tallen wandelpaden waar wij niet op mogen, dus als ze dan even dat ene ruiterpad, waar zij niet op mogen met rust kunnen laten.
O sorry als er specifiek bij staat dat je er als voetganger niet mag komen is het erg asociaal van die meneer om op deze manier te reageren.
luuntje schreef:San87 dat lijkt mij heel irritant. Klant kan gegevens niet op een andere manier aanleveren?
Raar gedroomd en werd er wakker van.
Ik moest een beagle hond scheren.
Hond had de kleuren felgroen en felgeel.