fokfanaat schreef:Die stomme Roxane Kneteman... Verpest wel een beetje de tour beleving.
Oh? Ik vind haar juist wel leuk. Nou ja, dat blauwe nep leren ding niet.
Watskebeurt?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
TheNovelist schreef:Polarize schreef:[
JudithGigi schreef:black_kelpie schreef:Grindtuinen. Tuin is echt een te groot woord ervoor eigenlijk. Het lijkt wel een epidemie hier, alles wordt betonblok met grind en een paar sneue plantjes, man wat lelijk
Herkenbaar. Koop dan een huis zonder tuin denk ik danmaar nee, ze kopen het liefst een huis met een prachtige grote tuin vol bomen om die allemaal neer te halen en er zo'n kerkhof aan te leggen
Merlen schreef:Probleem is dat noch ik of dochter een advocaat kunnen betalen.
Dit type rechtsbijstand zit ook niet bij één van mijn verzekeringen inbegrepen.
Voor een pro deo advocaat verdienen net te veel.Echt krom als je weet dat we net de maand rondkomen.
denisesilver schreef:Algemene verordening gegevensbescherming![]()
Nyaleti, die mannelijke fysio zijn 9/10 ook veel te soft. Als ik van mijn vrouwelijke fysio afkom, voel ik me net alsof ik door een trein ben overreden
Siggislief schreef:denisesilver schreef:Algemene verordening gegevensbescherming![]()
Nyaleti, die mannelijke fysio zijn 9/10 ook veel te soft. Als ik van mijn vrouwelijke fysio afkom, voel ik me net alsof ik door een trein ben overreden
Ik kom altijd beurs en blauw bij mijn fysio vandaan.![]()
Gisteren na een halfjaar weer eens geweest, en ben nu beurs..
Ik had een vermoeden dat ik een peesontsteking (Achillespees) had, dus gisteren bij de Fysio geweest.
Meteen een echo gehad, mijn achillespees ziet er gelukkig goed uit.
Maar de pees die er achter zit is wat geïrriteerd en er zit vocht achter, en daar loop ik dus al een paar weken mee rond.
xSagan schreef:De hik hebben……
Adem inhouden met neus dicht al geprobeerd, werkt normaal wel..
Iemand nog een raadsel waar ik lang over na moet denken? Dat wil ook nog eens helpen.xD