Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Hele zolder en bovenverdieping is stofvrij en schoon.
Ergernis: beneden, een trap en de badkamer moeten nog.
Oh en de rattenkooi. En de boodschappen.
En ik moet om 15:00 ergens zijn en daarna krijg ik iemand te eten dus heb ook nog eens haast.
Verheug me nu al op de kerstdrukte in de winkels.
ElfBeau_067 schreef:TessaxQuincy schreef:Ik kan gewoon geen schoenen vinden die leuk zijn en passen.![]()
Van nikes en adidas heb ik altijd ongv 37. En nu wil ik van die veter boots en maat 36 is gewoon te groot??
En dan 35 is vaak weer te klein. En nu heb ik dus geen leuke schoenen voor kerst want bestellen is onmogelijk nu nog, en stad gaat niet meer lukken.
Heb je al bij dr. Martens gekeken? Die hebben altijd wel leuke veterboots vind ik.
juval schreef:wat balen cowboy55, slechte service.... maar ook jammer dat ze de bos niet even in het water hebben gezet in het verzorgingshuis.
Cowboy55 schreef:juval schreef:wat balen cowboy55, slechte service.... maar ook jammer dat ze de bos niet even in het water hebben gezet in het verzorgingshuis.
Aanvulling: zojuist heeft de bloemist een nieuwe bos geleverd conform verzoek van Fleurop. Dus nu heeft mijn moeder 1 vers boeket () en een half bijna-dood boeket (
) Maar goed, aan de levering is voldaan......
Fly_high schreef:Nou het is onze schuld niet dat jullie zijn allemaal vergeten te groeien![]()
Maar serieus wereld is ook helemaal niet gemaakt voor grote mensenoliebol van de bovenste plank in je kast kunnen halen is niet exact hét voordeel dat opweegt tegen alle nadelen zeg maar
Roosch schreef:Fly_high schreef:Nou het is onze schuld niet dat jullie zijn allemaal vergeten te groeien![]()
Maar serieus wereld is ook helemaal niet gemaakt voor grote mensenoliebol van de bovenste plank in je kast kunnen halen is niet exact hét voordeel dat opweegt tegen alle nadelen zeg maar
Ik ben helemaal niet vergeten te groeien. In de breedte ging het namelijk prima.