Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 12:59

Het was vanmorgen bij ons behoorlijk druk in het hele winkelcentrum, MarlindeRooz.
Ik wens je alvast Succes!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 13:09

MarlindeRooz schreef:
Hele zolder en bovenverdieping is stofvrij en schoon.

Ergernis: beneden, een trap en de badkamer moeten nog.

Oh en de rattenkooi. En de boodschappen. :=

En ik moet om 15:00 ergens zijn en daarna krijg ik iemand te eten dus heb ook nog eens haast. :=

Verheug me nu al op de kerstdrukte in de winkels. :=

Daarom ben ik gisterenavond gegaan, was heel goed te doen :D.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 13:20

_San87_ schreef:
Woensdag op donderdagnacht gaat het gruwelijk hard waaien volgens Windguru... Windstoten tot 10 bft :=.

Wacht... Wat?!?! -O-

We hebben net Pia op bezoek gehad. -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 13:24

Ik erger me ook het weer. Wat een wind en al die regen. Bah. Waar blijft het droog, vriezend weer? Lekker fris neusje halen buiten met een muts op en wanten aan?

En ik erger me aan al die mensen die ineens massaal op zaterdagochtend boodschappen gaan doen. Al dat gegraai en geduw omdat ze zo nodig ineens kerstboodschappen moeten gaan doen en dan moet er er veel gegeten worden. En waarom stinken mensen zo? Zoveel mensen dicht bij elkaar en dan nog stinken ook. Bah, zo’n zure natte lucht alsof de jas te lang nat is geweest ofzo. En vieze parfums en lichaamsgeuren.
Was zo blij dat ik weer thuis was.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 13:33

Zo klaar met dit vieze weer , in combinatie met paarden is dit zo niet leuk meer. En rijden kun je ook wel vergeten , de bak is een zwembad maar als je een buitenrit wil doen is het ook een zwembad.

Ik heb een hekel aan kou , maar geef mij toch maar dat het sneeuwt en flink vriest. Dan is het teminste droog.

En van dit weer wordt je nog sneller koud.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 13:46

Ik wil naar de kerstmarkt maar geen zin om me aan te kleden..
Laatst bijgewerkt door purny op 23-12-23 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 13:50

Dit weer... Echt drama voor het humeur. En wil nu gewoon echt geen paarden hebben.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 14:00

Hij geeft aan dat de gevoelstemperatuur 7 graden is, nou vind het meer -7

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 14:15

dat we net shoarmavinken van de plus hebben geprobeerd, maar dat die veel te pittig gekruid waren. Niet lekker :(

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 14:32

ElfBeau_067 schreef:
TessaxQuincy schreef:
Ik kan gewoon geen schoenen vinden die leuk zijn en passen. |o
Van nikes en adidas heb ik altijd ongv 37. En nu wil ik van die veter boots en maat 36 is gewoon te groot??
En dan 35 is vaak weer te klein. En nu heb ik dus geen leuke schoenen voor kerst want bestellen is onmogelijk nu nog, en stad gaat niet meer lukken. :

Heb je al bij dr. Martens gekeken? Die hebben altijd wel leuke veterboots vind ik.

Ja al 3 paar besteld maar allemaal pijnlijk. En andere soorten zijn te duur helaas.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 14:36

Ook al gezocht op de Nederlandse term veter laarzen ipv boots of enkel laarzen?

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 14:38

Wat vervelend. Verder weet ik niet echt welk merk ik moet aanraden. Maar wel veel succes :(:)

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 14:43

Fleurop, een plaatselijke bloemist en een bezorger. Ben nu al 24 uur bezig om helder te krijgen wat gebeurd is met een bos bloemen van Euro 50 die ik voor mijn moeder besteld had. En zo kets ik sinds gistermiddag 1300 uur telefonisch op een neer tussen Fleurop, de plaatselijke bloemenhandel en de bezorger.

Conclusie was gisteren na 4 uur bellen dat de bezorger de boel verkeer bezorgd had (nl in een verzorgingstehuis in plaats van bij mijn moeder in de naastliggende aanleunwoningen). Kwestie van: ik kom er niet uit, ik stop de bos in handen van een random verpleegkundige en ga pleite.

Er zou een nieuwe bos komen. En nu stond ineens een verpleegkundige van het verzorgingstehuis met "een oudere meneer" (de falende bezorger van de bloemen?!) met een totaal verwelkte bos bloemen (want sinds woensdag geen water meer gehad) bij mijn moeder voor de deur. Ben benieuwd of de vervangende bos nog komt of dat de bloemist gewoon zijn verkeerd bezorgde bos terug is gaan zoeken.....

Maar bestel vooral bloemen, is leuk!!! -:(-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 14:54

Mensen die zo makkelijk kunnen praten over dingen “doe gewoon dit en dit, kan gewoon”. En dan ook nog stomverbaasd en geïrriteerd zijn als je zegt dat dat voor jou niet werkt.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 14:56

wat balen cowboy55, slechte service.... maar ook jammer dat ze de bos niet even in het water hebben gezet in het verzorgingshuis.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 15:02

Wat een blamage Cowboy55!

Ik erger me aan mijn plotselinge fascinatie voor Maria Callas. Heb "Casta diva" nu al tig keer beluisterd en ik heb er nog geen genoeg van :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 15:46

Ik wordt zo faking tilt van alle onzin in de dierenwereld.
Nu natuurlijk met het vuurwerk, dieren die bang zijn.
Op Facebook: omg geen medicatie geven hoor dat zijn spierverslappers!! Geef hem maar een lepeltje advocaat!
Oh in m'n allergie zone, ik wordt er echt zo pissed van.

Dus je drogeert liever je hond dan dat je hem een geregistreerd supplement of medicijn geeft? Waar ontzettend veel tests op worden gedaan voor het op de markt komt? (En dan praten ze over alles, dus van Adaptil tabletje tot aan Sileo)

En dan advocaat geven. Hoe weet jij hoe je hond zich dan voelt? Is daar (betrouwbaar) onderzoek naar gedaan? Wel eens een dronken hond gezien? Die worden niet gezellig vrolijk hoor, die liggen meteen op het randje intoxicatie.

Einde rand. Maar ohhhh ik haat mensen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 16:53

juval schreef:
wat balen cowboy55, slechte service.... maar ook jammer dat ze de bos niet even in het water hebben gezet in het verzorgingshuis.

Aanvulling: zojuist heeft de bloemist een nieuwe bos geleverd conform verzoek van Fleurop. Dus nu heeft mijn moeder 1 vers boeket ( +:)+ ) en een half bijna-dood boeket ( -O- ) Maar goed, aan de levering is voldaan...... _/-\o_

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 17:06

Cowboy55 schreef:
juval schreef:

Aanvulling: zojuist heeft de bloemist een nieuwe bos geleverd conform verzoek van Fleurop. Dus nu heeft mijn moeder 1 vers boeket ( +:)+ ) en een half bijna-dood boeket ( -O- ) Maar goed, aan de levering is voldaan...... _/-\o_

Dat verdient een bloemetje

:+
Wat een toestand

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 17:37

Gelukkig goed opgelost Cowboy55 +:)+

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 17:51

Wij sturen altijd kerstkaarten en zetten dan ook de namen van onze dieren erop. Twee katten en vroeger altijd onze bejaarde merrie. Een aantal maanden geleden hebben we de merrie in moeten slapen. Dus op de kerstkaart staan alleen onze namen en die van de katten.

Krijgen we een kerstkaart terug van iemand die niet zo dichtbij de familie is, met de vraag “Is (paardennaam) exit?”

“Exit?” Serieus? Dit had toch iets subtieler gekund? Als je niet weet wat er is gebeurd zijn er twee keuzes — of dood of verkocht. Zijn familie heeft ook paarden dus hij snapt de liefde ervoor best.

Mijn vriend is natuurlijk weer te zachtaardig dus ik heb hem maar geappt dat de merrie dood is en dat het een verschrikkelijke laatste paar weken waren. Dat hij het uiteraard niet kon weten, maar hij in de toekomst misschien andere woorden zou kunnen kiezen. En prettige feestdagen.

-:(-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 18:07

Fly_high schreef:
Nou het is onze schuld niet dat jullie zijn allemaal vergeten te groeien :Y)

Maar serieus wereld is ook helemaal niet gemaakt voor grote mensen :') oliebol van de bovenste plank in je kast kunnen halen is niet exact hét voordeel dat opweegt tegen alle nadelen zeg maar

Ik ben helemaal niet vergeten te groeien. In de breedte ging het namelijk prima. :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 18:12

_O- _O- _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 18:13

Roosch schreef:
Fly_high schreef:
Nou het is onze schuld niet dat jullie zijn allemaal vergeten te groeien :Y)

Maar serieus wereld is ook helemaal niet gemaakt voor grote mensen :') oliebol van de bovenste plank in je kast kunnen halen is niet exact hét voordeel dat opweegt tegen alle nadelen zeg maar

Ik ben helemaal niet vergeten te groeien. In de breedte ging het namelijk prima. :')

_O-!

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 18:31

fokfanaat schreef:
Dit weer... Echt drama voor het humeur. En wil nu gewoon echt geen paarden hebben.

Dat denk ik nu al enkele winters en het wordt elk jaar erger met de regen.
Waar is de tijd van vrieskou en droogte heen?Dat is nog niet eens zo heel lang geleden.