Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus eens! Esther schreef:Merci chocolade is zo overrated. Er zijn maar een paar smaken lekker, de chocolaatjes zijn allemaal apart verpakt waardoor je veel afval hebt. Mensen geven het zo makkelijk, ik snap het gebaar, zeg ook dankjewel en schuif het daarna door naar mijn man.
Heb een uitlaatservice en heb dus weer een aantal dozen Merci gekregen van klanten. Gelukkig ook klanten die wat anders gegeven hebben, dus ik heb zelf ook nog wat te snoepen over.
Esther schreef:Merci chocolade is zo overrated. Er zijn maar een paar smaken lekker, de chocolaatjes zijn allemaal apart verpakt waardoor je veel afval hebt. Mensen geven het zo makkelijk, ik snap het gebaar, zeg ook dankjewel en schuif het daarna door naar mijn man.
Heb een uitlaatservice en heb dus weer een aantal dozen Merci gekregen van klanten. Gelukkig ook klanten die wat anders gegeven hebben, dus ik heb zelf ook nog wat te snoepen over.
Maar eens met het afvaldeel! Esther schreef:Merci chocolade is zo overrated. Er zijn maar een paar smaken lekker, de chocolaatjes zijn allemaal apart verpakt waardoor je veel afval hebt. Mensen geven het zo makkelijk, ik snap het gebaar, zeg ook dankjewel en schuif het daarna door naar mijn man.
.
tones schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind dat vooral jammer bij Ferrero Foche.
Liggen 2 dozen in mijn bureaula. Idd te veel moeite.