Leuke is volgende week 3 achter elkaar.
Enige voordeel is dat je veel uren pakt en redelijk op tijd vrij bent.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:M_D_H schreef:Ik ken geen fotograaf die foto’s wegdoet (behalve de mislukteHeb ik inderdaad nu gedaan, ik hoop dat ze de foto's nog heeft
En als ik dan nieuwe foto's heb, dan maak ik niet 1 back-up, maar wel honderd
Ondertussen nog steeds niks gevonden, baal hier enorm van, maar het enige wat ik nu kan doen, is hopen dat de fotograaf de foto's nog heeft...), dat wordt allemaal gearchiveerd, dus ik ga er vanuit dat ze ze nog heeft hoor! Komt goed!
Berdien schreef:Net met huisarts gebeld voor bloedwaarden, blijkt mijn Hb gezakt te zijn van 6,5 naar 6,2 ondanks vit B12 pilletjesGeen wonder dat ik zo moe ben. Nu maar spul op recept, kijken of dat helpt.
[***] schreef:[***] schreef:Zoveel spijt dat ik niet overgestapt ben. Zit nog tot november aan ziggo vast.
Na alle achterlijke problemen rondom de verhuizing komt nu de periode van niet kloppende facturen. Ik betaal deze maand meer dan €20 teveel. Zo klaar mee.
Ik ben echt blij dat mijn internet weer werkt, al heb ik alweer 2x storing gehad in de afgelopen weken. En ik begrijp absoluut dat waar mensen werken fouten worden gemaakt, ik maak ook wel eens fouten. Maar Ziggo heeft echt helemaal niks goed gedaan sinds mijn verhuizing... ik heb in totaal al meer dan 13 uur met ze gebeld in een maand tijd. Ik vind het niet meer leuk.
Update: ik heb me net ontzettend boos gemaakt aan de telefoon, en ik krijg het geld wat ik teveel heb betaald terug, de korting die me een maand terug is beloofd wordt doorgezet en de einddatum is van mijn jaarcontract af. Als de korting afloopt stap ik over
Het kostte een hoop energie, maar ik vind dat ik goed voor mezelf ben opgekomen. De vrouw aan de telefoon snapte ook niet waarom er zoveel mis was gegaan en bood haar excuses aan.
Suliko schreef:<knip knip>
Is dit een goed excuus om de lokaal gebrouwde appeltaart likeur te drinken die ik van mijn baas voor kerst heb gekregen en helemaal niets meer te doen vandaag?
Mkango schreef:De realiteit van “gratis” gezondheidszorg, mijn dag tot nu toe:
-Drieënhalf uur van de straat
-50km in de auto
-Eén bezoekje aan een Minor Injuries Unit
-Twee nutteloze telefoontjes naar de huisarts (“nee, we kunnen je niet doorverwijzen”)
-Een tripje naar de SEH 30km verderop
O, en die röntgenfoto van m’n ribben? Dat wordt nog een uurtje of wat wachten.