Rare mensen op marktplaats deel 9!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DoretteK

Re: Rare mensen op marktplaats deel 9!

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:52

Als een label nog niet gebruikt is, dan kan je het geld terugvragen bij dhl/postnl. Dus als ze dat echt zou willen is dat wel mogelijk.

Ik zou zelf die vijf euro wel ook terugeisen.

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:18

mvdende schreef:
Mensen die iets met heftige gebruikssporen voor méér dan de nieuwprijs willen verkopen op marktplaats en kopers die met die gekte mee gaan 8)7

Kom op....als ik iets nieuw wil kopen, doe ik dát wel. Ik zoek een leuke 2e hands voor een leuk prijsje, niet de hoofdprijs voor een oud gebruikt artikel.

Mensen zouden echt eens eerst op google moeten kijken wat de huidige nieuwprijs is ipv dom gigantische bedragen gaan bieden op marktplaats...

Is en ramp op het moment, zeker met ontsappers/sappan voor zelf appelsap maken. Kennelijk wil IEDEREEN perse nu z'n ding hebben (ja, appels zijn rijp)

Ik was opzoek naar de grootste maat hondenbench voor zwerfkittens die wij opvangen. Helaas vraagt iedereen er nog heel veel geld voor. Ik zie dat de benches er wel lang op blijven staan... hier dus geen mensen die in de gekte mee gaan. Uiteindelijk heb ik er toch maar een paar berichtjes uitgestuurd met de vraag of ze ze voor X bedrag (mijn max) willen verkopen, maar allemaal een nee. Nu voor 20 euro extra heb ik toch maar een gloednieuwe besteld. Had geen zin meer in de zoektocht.

Zo'n 10 jaar geleden had ik dan weer echt een gelukje. Grootste maat bench stond er voor 20 euro op. Die heb ik toen snel opgehaald en hebben we lang plezier van gehad. Nadat de hond overleed, hebben we hem weggegeven aan het asiel. Maar uiteindelijk hadden we hem dus beter nog even kunnen houden... :+