Volgens mij ben ik zo creatief als een strijkplank...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daan13 schreef:Ben ik dan de enige die de houten poppetjes niks aan vind![]()
Volgens mij ben ik zo creatief als een strijkplank...
Jolien87 schreef:Oefening baart kunst, dames
Haha Flying_Angel, dan kun je wel beweren dat je kind die heeft gemaakt.
Heel leuk, M_D_H!
Dat paardje erbij is ook leuk.
Ik heb deze laatst van mijn vriend en mij gemaakt. Ik wil alleen nog een cowboyhoedje voor hem kleien, dan zijn ze helemaal af.
[ [url=m/Wqb1Ub.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ook nog twee tassen gemaakt. Dat is ook zo verslavend.
[ [url=m/RTgXot.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/03hdkB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hahah Jodym
Misschien is de auto wel ineens kwijt, op onverklaarbare wijze.
Roosch schreef:Oh no, je zal de eerste niet zijn ben ik bang
Hopelijk niet al te veel last!
Harde krengen zijn het.
Roulette_ schreef:suusje26 schreef:Zit er trouwens een maximaal gewicht/grootte aan het versturen? Ben niet zo thuis in de pakket bezorging
Ik ben ook bijna klaar, vin dat oprecht jammer, haha.. zo leuk om te doen dit!
Ja, is er! Dacht 10 kilo en iig een meter hoog, als je Googled naar maximale afmetingen post NL vind je het vast. Zijn hele ruime afmetingen hoor
topsylover schreef:Lieve Santa,
Ik heb vanmorgen jouw leuke kaartje ontvangen. Lichtelijk verward, want ik dacht dat het voor mijn verjaardag was en toen stonden er opeens allemaal kerstdiertjes op de kaart!Hij staat al leuk in de kast bij de andere verjaardagskaarten.
Ik vind het lastig om veel te posten in dit topic, het gaat ook zó hard! Ik vind het ook lastig om te zeggen wat ik wel of niet leuk vind. In het eerste bericht heb ik in grote lijnen eigenlijk al mijn hobbies en wensen aangegeven, verder ben ik niet zo moeilijk denk ik? Ik houd van thee, chocola, wandelen en crossfit. Ik laat me graag verrassen, dus leef je uit!