Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sherivey schreef:M_D_H schreef:Een Sheldon plank
![]()
Roodvos schreef:Dat was dan een goed bestede dag JustMe8484![]()
Beter zo dan een post in het ergernissen topic![]()
Mijn biecht:
Ik heb vanavond mbv een doos en een YouTube filmpje een vouwplank geknutseld.
En ik heb mijn knutselwerkje gelijk gebruikt om shirts en hemdjes op te vouwen.
En nu ben ik helemaal fan![]()
M_D_H schreef:[/quote]Dan meteen mijn biecht...
Ik hou zo ontzettend veel van The Big Bang Theory, ik heb die serie al ontelbare keren gezien, ik kan de dialogen mee praten en ik weet exact wat er gaat gebeuren.
Ik wordt zo intens gelukkig als ik alleen al de begin tune hoor of de stemmen herken![]()
Het is echt de serie die ik aan zet als ik mij verveel, iets wil zien waar ik niet te veel bij hoef op te letten, als ik verdrietig ben of moe ben, nou ja, eigenlijk gewoon de serie die ik als eerste aan zet als ik een serie wil kijken.
En zeker Sheldon, ik kan mij tot zeker hoogte enorm met hem identificeren
Roodvos schreef:Dat was dan een goed bestede dag JustMe8484![]()
Beter zo dan een post in het ergernissen topic![]()
Mijn biecht:
Ik heb vanavond mbv een doos en een YouTube filmpje een vouwplank geknutseld.
En ik heb mijn knutselwerkje gelijk gebruikt om shirts en hemdjes op te vouwen.
En nu ben ik helemaal fan![]()
JustMe8484 schreef:Werkt zo'n vouwplank exht?
Sherivey schreef:M_D_H schreef:Dan meteen mijn biecht...
Ik hou zo ontzettend veel van The Big Bang Theory, ik heb die serie al ontelbare keren gezien, ik kan de dialogen mee praten en ik weet exact wat er gaat gebeuren.
Ik wordt zo intens gelukkig als ik alleen al de begin tune hoor of de stemmen herken![]()
Het is echt de serie die ik aan zet als ik mij verveel, iets wil zien waar ik niet te veel bij hoef op te letten, als ik verdrietig ben of moe ben, nou ja, eigenlijk gewoon de serie die ik als eerste aan zet als ik een serie wil kijken.
En zeker Sheldon, ik kan mij tot zeker hoogte enorm met hem identificeren
M_D_H schreef:
Hoe kan je: WE WHERE ON A BREAK, nou niet kennen?
Friends is mijn tweede serie.
Ik hou ook enorm veel van Friends (ik wissel tbbt af met Friends) maar ik vind tbbt net iets leuker dan Friends.
Het einde was voor mij prima, ik had meer moeite met dat het zo rond seizoen 9, 10 en 11 meer 2 vriendengroepen waren die soms ook dingen samen deden. Je had echt het huis van Howard en Bernadette, waar Raj en Stuart veel waren en dan het appartementen van Lennard en Penny, waar Sheldon en Amy heel veel waren.
Dat waren voor mij de mindere afleveringen.
Maar overal gezien is het gewoon een enorm sterke serie