100x dezelfde vraag krijgen, terwijl de informatie ook duidelijk in mijn profiel staat.
Ugh... binnenkort gelukkig 2 weken weg. Eens kijken wat er dan op de datingsapp te vinden valt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xU_Blinghx schreef:Ik google ze ook, maar ik zorg er wel voor dat ze er niet achter komen![]()
Maar goed ik ben benieuwd morgen. Eens zien of het uberhaupt doorgaat, you never know met de last minute koude voeten XD
Alja schreef:Wij hebben 8 jaar in Duitsland gewoond en hadden toen een Duitse vriendengroep en ik vond echt dat hun meer dronken / geen maat houden dan Nederlanders
Persoonlijk heb ik daar een hekel aan maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Mijn partner werkt nu al bijna 12 jaar in Duitsland en hij blijft ook vinden dat er een heel verschil zit tussen Duitsers en Nederlanders.
Maar als het je past, dan past het toch ?
Peelie schreef:Mijn date van afgelopen zaterdag liet weten dat hij mij niet als relatiemateriaal ziet en alleen maar voor de lust. Ik ben blij dat hij het laat weten, maar ik baal er wel een beetje van. Zo langzaam aan ben ik het alleen zijn wel een beetje zat.
Ik kwam laatst iets tegen over stil daten in Nijmegen. Het idee is dat je verschillende workshops gaat doen en elkaar op die manier, zonder praten, in eerste instantie leert kennen. Ik vind dat dan wel weer echt een heel boeiend concept. Maar het is niet echt om de hoek voor mij. Dat is een beetje balen.