Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:07

dat 7 jarige dochter nu al aan het puberen is |o

Fijn van de ooi Moestuin,

sterkte voor de coronapatienten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:12

Dat m'n maandelijkse feestje altijd vrij laat komt in m'n stopweek (woensdag of soms zelfs donderdagochtend pas) en dat uitgerekend deze keer het er nu al is, terwijl ik zo ga sporten en daarna graag nog even het zwembad en de sauna in had willen duiken (ik sport bij fysio voor m'n reuma en daar zit zwembad en infrarood sauna bij waar je gratis gebruik van kan maken) |(
En vandaag net begonnen met dieet ook nog dus mag geen chocolade ofzo :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:36

Wat fijn Moestuin *\%/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:40

Dat ik nog geen mail heb ontvangen met het adres waar ik morgen heen moet voor een sollicitatie...

Ik krijg daar onnodig stress van. Stuur er wel weer even een mailtje achteraan

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:48

Werkgever die nu al begint over 5 dagen mogen we je weer inplannen. Eh misschien eerst zorgen dat ik niet meer hoest/rotzooi ophoest. :') 8)7 8)7 _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 11:57

Moestuin schreef:
Voor diegene die ons zo hebben gesteund: De zwakke ooi die is neer gegaan vorige maandag kan sinds gisteren weer zelfstandig recht staan en rondlopen. Ze is er natuurlijk nog lang niet, maar er zit weer leven in en ze voelt haar al stukken beter :D

Jaaa wat fijn! <3

Beterschap voor alle zieken hier :knuffel:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:11

Testuitslag nog niet binnen -O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:26

Moestuin wat een goed nieuws! Het is jullie gegund!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:36

Ik heb zin in lekkere verse kippensoep...
En t enige wat ik nog in de vriezer gevonden heb ik groenten soep -O- -O-

Volgende week als ik wat langer mag staan dus maar weer wat koken voor in de vriezer

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:38

Jezus… ik kijk Eurosport omdat ik de verslaggeving van de NOS nogal irritant vind, noemt deze verslaggever de 1500m vrouwen het “voorprogramma” van de 1500m van de mannen -O-
Er zit een vrouw naast hem, ik hoop dat ze hem gestompt heeft.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:43

hagelslag schreef:
Ik heb zin in lekkere verse kippensoep...
En t enige wat ik nog in de vriezer gevonden heb ik groenten soep -O- -O-

Volgende week als ik wat langer mag staan dus maar weer wat koken voor in de vriezer

Ik heb nog in de vriezer liggen. :') :9

Niobe schreef:
Jezus… ik kijk Eurosport omdat ik de verslaggeving van de NOS nogal irritant vind, noemt deze verslaggever de 1500m vrouwen het “voorprogramma” van de 1500m van de mannen -O-
Er zit een vrouw naast hem, ik hoop dat ze hem gestompt heeft.

_-:( _-:( Trap onder de tafel. _-:( _-:(

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:50

Marcella schreef:
Werkgever die nu al begint over 5 dagen mogen we je weer inplannen. Eh misschien eerst zorgen dat ik niet meer hoest/rotzooi ophoest. :') 8)7 8)7 _-:(

Haha, anderhalve week geleden liep ik corona op. Heb gelijk gekeken tot wanneer ik minimaal in isolatie moest en heb tegen mijn leidinggevende gezegd dat ik tot dag x er sowieso niet ben en ik op dag v (paar dagen daarvoor) wel zou laten weten of dat het inderdaad ging worden en tot die tijd geef ik ZELF wel updates. Je merkt zelf vaak wel of je dusdanige vooruitgang boekt dat t een mogelijkheid is. Nu hoef ik morgen dus pas te beginnen. Ik ga niet een ander laten bepalen wanneer ik kan werken. Ook in mijn functie als manager niet. Ik wil niet bewust iemand besmetten met corona en wil mij ook comfortabel voelen met mijn lichaam. Neem aan jij ook dus laat je niet voor hun karretje spannen. Als t kan en mag en het voelt goed…ga werken. Maar anders je middelvinger opsteken zo van: “vervelend dat het problemen geeft maar mijn eigen gezondheid gaat voor”. Wat heb jij aangegeven? (nieuwsgierig)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 12:55

Eerst maar beter worden dus van zeehonden kuchje met dat ik geen rotzooi meer ophoest. Was ze niet zo blij mee, maar ze hebben door doelgroep geen/minder ziektekosten aan mij dus hun probleem. Ik laat hun wel bellen heb ik geen kosten namelijk. :') }>

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:09

Positieve zelftest dus wil een afspraak maken voor een test: 40 km verderop! No way.

Er zitten hier genoeg lokaties in de buurt..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:13

Om 6:30 opstaan voor een college na een nacht met weinig slaap door pijn. Dan aankomen in Utrecht en dan blijkt het dat je het verkeerde college voorbereid hebt. EN dat het college dus wél online kon, dat was mij niet bekend.

En mijn basiskennis van Russische fundamentalisten is best beperkt dus zat daar echt met een groot vraagteken. :=
Tijdens college opeens vet zere schouder, maar toen na 2uur luisteren snel naar huis… rijdt de trein niet. Dus ik kan een half uur wachten. Stap ik in die trein komt zo’n bejaarde aanrennen (trein ging pas over 10 min), snijdt mij af en gebruikt mij ongevraagd als handvat om de trein in te springen. Uhm hallo????

En vanmiddag ook nog eens een belangrijke afspraak waar ik al tegenop zag. Ik wil eigenlijk gewoon naar bed. _O-

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:19

juval schreef:
dat 7 jarige dochter nu al aan het puberen is |o

Sterkte, hier ook een vroege.... :D

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:26

Meerdere dingetjes....

een nieuwe buurman die zijn (plastic) bouwafval meent te moeten verbranden in een ton in een woonwijk waar we allemaal dicht op elkaar wonen. Dit doet hij vaker, hopelijk niet met zijn gewone afval -:(-

Er is een geluid in de keuken, om de 5 minuten. Een soort van kort rrrrrrrrrt. Mijn man verdacht de kat (niezen), maar dat is uitgesloten. Maar we hebben geen idee wat het wel is |o Zo dom dit.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:44

Heb ik eens gehad toen we gingen verhuizen en tussen de ingepakte dozen zaten, begon er een doos te grommen :')
Bleek de staafmixer te zijn die ergens tegenaan was gekomen en aangegaan was!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:46

Tip voor de mensen die moeite hebben met een afspraak plannen. Probeer laat in de avond te plannen. Ik kwam er gemakkelijker door rond een uurtje of 11. Vaak is er de dag erna nog wel plek.

Maar de kans dat je wat verder moet reizen is groot. Ik moest ook naar Groningen. Kleine 24 km maar dan ook Ik wel gelijk de dag erna terrecht

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:48

chanicha schreef:
Heb ik eens gehad toen we gingen verhuizen en tussen de ingepakte dozen zaten, begon er een doos te grommen :')

Staafmixer?????????????? :Y)

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:52

Quarantaine regels en in combi daarmee mijn negatieve testuitslag. 3 personen hier in huis positief. Maar ik zit straks het langste binnen omdat ik pas 5 dagen na laatste quarantaine dag mag testen...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 13:57

Zebrastreep schreef:
Tip voor de mensen die moeite hebben met een afspraak plannen. Probeer laat in de avond te plannen. Ik kwam er gemakkelijker door rond een uurtje of 11. Vaak is er de dag erna nog wel plek.

Maar de kans dat je wat verder moet reizen is groot. Ik moest ook naar Groningen. Kleine 24 km maar dan ook Ik wel gelijk de dag erna terrecht

Ik gister omstreeks 17u een afspraak gemaakt en kon om 20u terecht.. weliswaard 40km verderop maar verloofde heeft net een nieuwe leasebak dus dat was geen straf :Y)

Heb alleen nog geen uitslag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:02

xPabloBokt schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik gister omstreeks 17u een afspraak gemaakt en kon om 20u terecht.. weliswaard 40km verderop maar verloofde heeft net een nieuwe leasebak dus dat was geen straf :Y)

Heb alleen nog geen uitslag.

Als je autorijden leuk vindt is het zeker geen straf dat heb ik ook wel. Maar ergens zag ik er tegenop dat ik wel lekker uit wou stellen maar aan de andere kant wil je er ook zo snel mogelijk vanaf zijn. Ik heb uiteindelijk 27 uur gewacht op de uitslag.

Waarschijnlijk kon ik ook nog sneller inplannen omdat ik zorgmedewerker ben. Er zijn hier niet bijzonder veel testlocaties.

Maar vond Groningen wel fijn moest je uit de auto maar dan is het testen veel minder vervelend kan je teminste je hoofd ver naar achteren houden.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:06

hagelslag schreef:
chanicha schreef:

Staafmixer?????????????? :Y)

Haha you just read my mind :+ :Y) :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-22 14:07

Hagelslag het gaat weer goed met de rug he _O-