Fijn van de ooi Moestuin,
sterkte voor de coronapatienten
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Moestuin schreef:Voor diegene die ons zo hebben gesteund: De zwakke ooi die is neer gegaan vorige maandag kan sinds gisteren weer zelfstandig recht staan en rondlopen. Ze is er natuurlijk nog lang niet, maar er zit weer leven in en ze voelt haar al stukken beter
hagelslag schreef:Ik heb zin in lekkere verse kippensoep...
En t enige wat ik nog in de vriezer gevonden heb ik groenten soep![]()
Volgende week als ik wat langer mag staan dus maar weer wat koken voor in de vriezer
Niobe schreef:Jezus… ik kijk Eurosport omdat ik de verslaggeving van de NOS nogal irritant vind, noemt deze verslaggever de 1500m vrouwen het “voorprogramma” van de 1500m van de mannen![]()
Er zit een vrouw naast hem, ik hoop dat ze hem gestompt heeft.
Marcella schreef:Werkgever die nu al begint over 5 dagen mogen we je weer inplannen. Eh misschien eerst zorgen dat ik niet meer hoest/rotzooi ophoest.![]()
![]()
![]()
Zebrastreep schreef:Tip voor de mensen die moeite hebben met een afspraak plannen. Probeer laat in de avond te plannen. Ik kwam er gemakkelijker door rond een uurtje of 11. Vaak is er de dag erna nog wel plek.
Maar de kans dat je wat verder moet reizen is groot. Ik moest ook naar Groningen. Kleine 24 km maar dan ook Ik wel gelijk de dag erna terrecht
xPabloBokt schreef:Zebrastreep schreef:Tip voor de mensen die moeite hebben met een afspraak plannen. Probeer laat in de avond te plannen. Ik kwam er gemakkelijker door rond een uurtje of 11. Vaak is er de dag erna nog wel plek.
Maar de kans dat je wat verder moet reizen is groot. Ik moest ook naar Groningen. Kleine 24 km maar dan ook Ik wel gelijk de dag erna terrecht
Ik gister omstreeks 17u een afspraak gemaakt en kon om 20u terecht.. weliswaard 40km verderop maar verloofde heeft net een nieuwe leasebak dus dat was geen straf
Heb alleen nog geen uitslag.