_Lois_ schreef:Vraag: is Berlijn een leuke stad om Oud&Nieuw door te brengen?
Oud en nieuw is geweldig in Berlijn.
Nu vind ik Berlijn sowieso een van de meest fantastische steden van Europa.
Houd er wel rekening mee dat het wel heel erg druk is
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Ja dat lijkt heel voor de hand liggend, maar dat gaat niet, dan komt de blauwe binnenzijde boven te liggen
Janine1990 schreef:Voor een voetenbankje vinden we het ook wat klein, er passen amper twee voeten op namelijk
DuoPenotti schreef:Janine1990 schreef:Voor een voetenbankje vinden we het ook wat klein, er passen amper twee voeten op namelijk
toch denk ik wel dat het dat is
https://www.vangilsantiek.nl/a-58995752 ... escription
https://www.frechic.nl/shop/meubels/ove ... rduurwerk/
deze heeft ook van die kleine maten
Banyu schreef:Ging vanmiddag weer naar de action, moest oa nieuwe strinfs hebben. Heb die van ziki altijd, maar zijn eruit gehaald blijkbaar.
Iemand een vergelijkbaar iets voor betaalbare prijs ipv dat ik €18 kwijt ben aan een string?
Wel met zo’n band, vind ik het fijnste zitten…
[ [url=m/dJ78Xv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nyaleti schreef:Hema? Zeeman? Geen idee wat ze daar precies hebben maar ze hebben wel een ruime collectie aan ondergoed.
Over ondergoed gesproken: ik heb een nieuwe werkoutfit. Helemaal prima maar het zijn witte, best wel heel erg doorschijnende broekenvan die verpleegster broeken. Stof weet ik even niet. Welke kleur ondergoed kan ik daar het best onder? Grijs is het best van wat ik heb.. rood is te fel denk ik..
En nog één: zit er niet super toevallig iemand in dit topic die hondenvoeding leuk vindt? Ik kan met flinke korting Hills of Royal Canin bestellen maar m'n hond heeft nogal watlichtelijk allergisch voor iets, gigantische stresskip, wordt ouder, 45 kilo, chronisch honger..
Misschien toch eens kijken of bovenstaande merken iets interessants kunnen bieden (vooral Hills dan eigenlijk) maar kom er zelf niet zo aan uit.. Of een ander merk is eigenlijk interessanter maar bij m'n vorige zoektocht kwam ik uit op voer van 100€ in de maand