Benzz schreef:Popstra schreef:Mijn moedertje 76 jaar oud moest maandag haar booster halen. Zij moest daarvoor 20km fietsen voorbij Almere Stad. Had afspraak om 16:15
Kwam daar aan en moest in de rij....
Was pas 17:30 aan de beurt!!! Moest heel de tijd STAAN in de rij. Zo ook andere ouderen die slecht ter been waren.
Toen moest ze nog terug op haar fiets, in het donker in die koude en was ze pas na zevenen thuis. Ze was kapot.
Echt schandelijk hoe slecht het geregeld is voor de oude vandagen. Mijn moeder kon kiezen tussen Almere stad of Amsterdam Zuid/oost beide een rot eind op de fiets in deze tijd.
Ze woont in Muiderberg een klein dorp.
Als de griepprik gehaald moet worden is dat jaarlijks goed geregeld daar bij de huisartsen praktijk. Dat is in 2 dagen lopende band werk gebeurd. Ik snap niet waarom dat met die booster niet kan. Puur omdat de GGD de touwtjes liever niet uit handen geeft. Klojo’s!!
Nu is ze overigens lekker bij ons voor de feestdagen. Gezellig!
Tja, ze kiest er zelf voor om op de fiets te gaan, het is algemeen bekend dat het erg druk op de priklocaties is en dat het kan uitlopen. Als ze wel om 16.15 gelijk aan de beurt was geweest had ze ook in het donker en in de kou terug moeten fietsen.
Je kunt er ook een drama van maken...........
Wat een k*t reactie dit! Kiest er zelf voor...je hebt het over een bejaarde hoor.
Beetje respect naar een oudere is ver te zoeken bij jou