Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Dat ik gisterenavond bijna sliep en een knal hoorde![]()
Bleek er dus een megaspin op het kleed te lopen, mijn man had mij al geroepen maar had hem niet gehoord, dus heeft hij er een van de drie salontafels op geknald
![]()
Dus ik kon kijken of hij er echt wel onder zat en opruimen!
lotthje schreef:Dat ik dat steeds op kamers reageer maar gewoon niks terug hoor. Zeg dan in ieder geval even dat je al veel reacties hebt ofzo… hoeft niet eens pb, je kan ook gewoon je advertentie sluiten/weghalen als je geen reacties meer wil.
Fireheart schreef:Dat ik gewoon begin te twijfelen of het wel slim was om van baan te switchen, voel me hier echt te dom voor
Lestrange01 schreef:Facings bij mijn voortanden maar ze zijn echt lelijk, ik heb nu hazentanden![]()
![]()
, de andere drie tanden moeten nog gedaan worden vanmiddag want mijn kaak begaf het compleet en ik viel bijna flauw dus mijn tandarts wilde niet meer verder tot vanmiddag maar ik voel me echt
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu nog lelijker![]()
Rambogirl schreef:Fireheart schreef:Dat ik gewoon begin te twijfelen of het wel slim was om van baan te switchen, voel me hier echt te dom voor
Misschien dat ze je nu nog makkelijk werk laten doen....
Zou er anders toch echt een gesprekje over aan gaan met je leidinggevende of manager.
Wil ook graag switchen van baan, maar ben voor hetzelfde bang
chanicha schreef:Dat ik gisterenavond bijna sliep en een knal hoorde![]()
Bleek er dus een megaspin op het kleed te lopen, mijn man had mij al geroepen maar had hem niet gehoord, dus heeft hij er een van de drie salontafels op geknald
![]()
Dus ik kon kijken of hij er echt wel onder zat en opruimen!
Pandora2 schreef:![]()
Men neme een leeg glazen potje, zet dit over de spin in kwestie, draait het geheel om ( wel even hand op de open kant houden anders is ie alsnog ritsen) en zet het dier buiten weer uit.
Deze actie is uit te voeren mits je geen spinnenangst ( noemt dat zo ? ) hebt uiteraard
Bloemetje75 schreef:Pandora2 schreef:![]()
Men neme een leeg glazen potje, zet dit over de spin in kwestie, draait het geheel om ( wel even hand op de open kant houden anders is ie alsnog ritsen) en zet het dier buiten weer uit.
Deze actie is uit te voeren mits je geen spinnenangst ( noemt dat zo ? ) hebt uiteraard
Of bij spinnenangst… potje of beker er over, stukje papier karton onder het potje / beker schuiven. Dat geheel draaien en spin buiten zette . Hoef je hem niet aan te raken…