Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ann schreef:In onderstaande reactie wek je in mijn ogen de suggestie dat de sterk dalende besmettingscijfers bij Monique te danken zijn aan het verblijven in de buitenlucht. En ik denk dat je dat niet 1 op 1 kunt stellen. Maar, zoals je zelf nu ook aangeeft, spelen er meerdere factoren mee. (Waaronder misschien het wel/niet dragen van een mondkapje).996981 schreef:
Heerlijk veel in de gezonde buitenlucht zijn waarschijnlijk?
DuoPenotti schreef:Ik woon bijna tegen de Groote Peel aan.
Grens Z.O Brabant Limburg dus.
En hier is het wel druk bij de ingang van de Peel.
Maar inderdaad afgesloten is het nog niet geweest. Al vind ik het er echt te vol en ga niet wandelen als er zoveel auto's staan.
Maar het zal gerust erger kunnen als ze het afsluiten.
Den Bosch valt idd onder Noord-Oost Brabant.
https://www.brabant.nl/-/media/54530f31 ... .jpg?la=nl
MoniqueT schreef:Mondkapjes, gezonde buitenlucht, gemeentelijke en regionale afsluitingen en strengere handhaving.
nynke55 schreef:Popstra schreef:Ik ga iig niet binnen blijven omdat sommigen zeggen je buiten ook besmet kunt worden. Kom op zeg, gewoon lekker beetje leven hoor! Helemaal met dit mooie weer. Ga me toch echt niet (meer) 24/7 met die k*t corona bezig houden!
Gister ook snel de tv om gezet toen Kuipers met een zure smoel bij Beau begon te vertellen hoe slecht het allemaal niet gaat. Zo geen zin meer in dat de ganse dag te moeten aan horen.
Wow! Ik heb Kuipers ook gezien, maar die heeft zeker geen zure smoel. Integendeel, hij was behoorlijk optimistisch en dacht dat we over een maand wel konden versoepelen.
MoniqueT schreef:De eerste Spaanse regio (Canarische eilanden) heeft al besloten dat mondkapjes op strand en bij zwembad niet nodig zijn en de landelijke ministers gaan zich over de uitzonderingen op de nieuwe wet buigen. Vrijwel zeker dus dat het erger lijkt dan het uiteindelijk is.