Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Artimes schreef:Eigenlijk gaat bijna alles bij mij wel vlekkeloos qua vinted, maar had nu iemand, wilde een artikel overnemen, maat nagevraagd, was goed dus gekocht, ze heeft alleen niet opgestuurd, toen ik ernaar vroeg zei ze geen zin te hebben om het pakket weg te brengen, vinted heeft de bestelling geannuleerd, eigenlijk uit irritatie heb ik het artikel nog een keer gekocht, ze is niet blij
Misschien beetje flauw, maar kon het niet laten
Artimes schreef:Eigenlijk gaat bijna alles bij mij wel vlekkeloos qua vinted, maar had nu iemand, wilde een artikel overnemen, maat nagevraagd, was goed dus gekocht, ze heeft alleen niet opgestuurd, toen ik ernaar vroeg zei ze geen zin te hebben om het pakket weg te brengen, vinted heeft de bestelling geannuleerd, eigenlijk uit irritatie heb ik het artikel nog een keer gekocht, ze is niet blij
corinep schreef:Pff, iemand wil een bundel met 1 duur artikel en 4 van 1 euro. Dat heb ik erbij staan dat ik daar niet mee akkoord ga. Dus aangeboden dat ze het artikel voor de volle prijs koopt en de 4 voor 1 euro er gratis bij krijgt. Geen enkele reactie, maakt ze een andere bundel aan en reageer nog steeds niet op mijn berichten. Zoek het dan maar uit ook.
Alja schreef:Artimes schreef:Eigenlijk gaat bijna alles bij mij wel vlekkeloos qua vinted, maar had nu iemand, wilde een artikel overnemen, maat nagevraagd, was goed dus gekocht, ze heeft alleen niet opgestuurd, toen ik ernaar vroeg zei ze geen zin te hebben om het pakket weg te brengen, vinted heeft de bestelling geannuleerd, eigenlijk uit irritatie heb ik het artikel nog een keer gekocht, ze is niet blij
Ik heb ook wat gekocht bij iemand die heel veel negatieve reviews had en het niet verstuurde…
Dus even wat privé berichtjes met haar gedaan maat ze zegt het te versturen en dat het alleen met Franse bestellingen verkeerd gaat dus ben benieuwd
Lotus83 schreef:Artimes schreef:Eigenlijk gaat bijna alles bij mij wel vlekkeloos qua vinted, maar had nu iemand, wilde een artikel overnemen, maat nagevraagd, was goed dus gekocht, ze heeft alleen niet opgestuurd, toen ik ernaar vroeg zei ze geen zin te hebben om het pakket weg te brengen, vinted heeft de bestelling geannuleerd, eigenlijk uit irritatie heb ik het artikel nog een keer gekocht, ze is niet blij
gaat ze het nu wel versturen of verzameld ze negatieve reviews?
Lotus83 schreef:corinep schreef:Pff, iemand wil een bundel met 1 duur artikel en 4 van 1 euro. Dat heb ik erbij staan dat ik daar niet mee akkoord ga. Dus aangeboden dat ze het artikel voor de volle prijs koopt en de 4 voor 1 euro er gratis bij krijgt. Geen enkele reactie, maakt ze een andere bundel aan en reageer nog steeds niet op mijn berichten. Zoek het dan maar uit ook.
Bij duurdere artikelen zet ik al in de advertentie: uitgesloten van bundelkorting..
Gaat tot nu toe altijd goed.
En als iemand dat wel doet dan verwijder ik 1 goedkoop artikel en is de bundel dus niet meer beschikbaar..
pmarena schreef:Nou ik heb 2 foto's gekregen van een treintje onderaan een bruggetje. Maarja wat nu exact het probleem is is me niet duidelijk. Het verhaal is nogal warrig. Dan is hij stuk, dan is hij niet sterk, dan functioneert hij niet. Dan maakt hij geeneens geluid, wat hij sowieso niet doet
Ik heb aangeboden om 5 euro terug te storten of toch voor het terugsturen te gaan.