Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:47

Britta31 schreef:
Is hij in huis of buiten?

Garage. Ze komen pas los buiten als ze gecastreerd zijn. En gijs begint nu al wat tekenen te vertonen om te gaan sproeien, dus dat moet snel.

Maar hij is in kleine ruimtes makkelijk te maken, dan komt ie naar je toe maar zodra hij de ruimte heeft vliegt ie alle kanten op

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:54

Ik wil eigenlijk even powernappen, maar ik verwacht ook een belangrijk telefoontje. :')

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:56

Dat ik soms om de kleinste dingen een vlaag van stress door me heen kan voelen gaan. Ik wil dat helemaal niet, maar kan er op dit moment oprecht niets aan doen. Mijn stress is grotendeels werk gerelateerd, ik ben om verschillende gegronde redenen naar iets anders aan het zoeken (die redenen hebben gelukkig totaal niets met mijn werkgever te maken, zijn puur persoonlijk), maar dat wil ook niet vlotten. Ik wil namelijk de branche waar ik in zit uit. Gelukkig lopen andere dingen wel, en heb ik zondag een fijne ochtend in het vooruitzicht, dinsdag een gesprek met de psycholoog en woensdag als het goed is uitslag van het autisme onderzoek. Maar ik voel me vaak zo klote, en dan ga ik me aan mezelf ergeren en maak het alleen maar erger.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:59

Dat ze vandaga tussen 12.30 en 16.30 komen voor de installatie. Wtf is “de installatie”, ik heb hier geen verstand van wees duidelijk :') en dat ik de werkruimte vrij moet maken, Maarja geen idee waar ze willen werken en ik ga niet alles vrij maken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:01

Huur je een woning of is het eigen? Onderhoud van de cv intallatie misschien?

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:02

karuna schreef:

Huurwoning. Ik kreeg ook een brief, die datum zijn we er. Geen idee hoe en wat, maar ik ben echt dom toevallig deze dag vrij. CV zou kunnen, ik weet het oprecht niet haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:04

theadora99 schreef:
karuna schreef:

Huurwoning. Ik kreeg ook een brief, die datum zijn we er. Geen idee hoe en wat, maar ik ben echt dom toevallig deze dag vrij. CV zou kunnen, ik weet het oprecht niet haha

Zal wel in de cv ruimte of bij de meterkast zijn dan. Dat is vaak ook de enige plek waar ze bij moeten voor onderhoud aan installaties.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:41

Ik heb nog steeds buikpijn en kon er niet van slapen vannacht. Echt super vervelend. Ik heb dan nog liever corona achtige symptomen dan dit, ik heb hooguit 1 keer per jaar buikpijn dus wanneer ik het heb ben ik een baby.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:45

Veulen84 schreef:
Lestrange01 schreef:
Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik erger me echt aan de sfeer op bokt de laatste week, 2 weken. Niet eens aan een specifieke bokker of een topic, maar bij bijna elk topic wat ik open is er plots gezeik en zitten mensen te ruziën op een echt vervelende (niet popcorn achtige.. soms wel) manier. Ik ben inmiddels al sinds 2012 op bokt en dagelijks actief dus ik heb al aardig wat gezien, maar de sfeer is echt vijandig ofzo. Vraag me af waar het aan ligt. Kom hier voor mijn ontspanning en dan is dat geruzie niet echt fijn. Vooral die vervelende sneren naar elkaar toe.

In de buitenwereld is het ook zo. Tenminste, dat vind ik de afgelopen maand ofzo al. Net alsof iedereen ineens lange tenen heeft gekregen.

In het echte leven merk ik het niet zo erg eigenlijk. En dat baseer ik vooral op klantengedrag in de winkel, wat meeste tijd wel een reflectie is van de gemoederen in de samenleving "hoe chagrijnig zijn de klanten" :'). Ik merk het wel héél erg online, niet alleen op bokt. Wat misschien wel komt doordat iedereen daar hun frustratie uit. Merkte het rond maart ook al, toen de corona maatregelen begonnen, dus wellicht heeft het daar iets mee te maken. We zijn het allemaal denk ik wel zat, niet alleen in Nederland.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:49

fleurtjeuh schreef:
De r is weer in de maand. De r van ruzie in dit geval

:') :')

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:58

Ik erger mij aan het feit dat ik na ruim 9 maanden nog steeds niet weet wat er met mijn enkel aan de hand is.. Loop al sinds begin januari met pijn. Huisarts, fysio, sportarts, sportmedisch fysiotherapeut, echo, MRI scan.... Niemand weet wat het is en uit de onderzoeken komt tot nu toe niets. Het enige wat ik weet is dat het 24/7 pijn doet en ik zonder brace of tape niet meer dan 10m kan lopen. :n
Gelukkig is de sportarts vastberaden en gaat net zolang door totdat we weten wat er met mijn enkel is

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:18

Stress om het vinden van woonruimte. Ik kom nergens tussen en afhankelijk zijn van huursubsidie is zo poedersuiker... |(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:22

Al een paar dagen raar luchtje in de badkamer.. Kwam er net achter dat het uit het doucheputje komt. Gore rioollucht nu. :r Verhuurder gemaild, ben weer benieuwd...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:38

Captain schreef:
Al een paar dagen raar luchtje in de badkamer.. Kwam er net achter dat het uit het doucheputje komt. Gore rioollucht nu. :r Verhuurder gemaild, ben weer benieuwd...

Goed schoonmaken met enorm veel bleek/ontstopper helpt soms. :=

Ik erger me aan buikpijn. Zit nu met mijn broek open maar volg online college. Alvast huilen voor als de camera aan moet. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:42

Captain schreef:

Heb je t putje al eens geleegd/ontstopt?

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:44

Moeheid. Door de plofkraak om de hoek vanacht heb ik geen oog dicht gedaan omdat ook de politie heli een uur na de knallen nog even over kwam
(Uur te laat als je het mij vraagt)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:50

Ja, putje maken we regelmatig schoon en gisteren nog een keer gedaan voor de zekerheid. Heb er ook de meest agressieve ontstopper ingegooid en lang laten intrekken maar helaas nog niet opgelost. :(

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:54

En schoonmaakazijn er in gieten? Of eerst soda en daar kokend water op?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:54

Dat ik net een halve meter garen tekort kom voor een hengsel van de tas die ik aan het haken ben. -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:57

Bloemetje75 schreef:
En schoonmaakazijn er in gieten? Of eerst soda en daar kokend water op?

Nog niet geprobeerd, werkt dat beter dan bleek en ontstopper?

Heb de verhuurder iig gevraagd of er meerdere mensen met dit probleem zijn..

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 14:01

Soda met kokend water werkt ook ontstoppend. (schoonmaak)azijn werkt tegen luchtjes.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 15:23

School (en het zoeken naar een stage) bezorgt me nu al zo ontzettend veel stress. Ik heb nu een stage gevonden maar het is niet ideaal en word er niet gelukkig van. Maar ik heb wel een stage nodig. Argh.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 15:33

Waarom vragen mensen altijd hoe het gaat? Vandaag gaat het niet, dus ik geef geen antwoord op die vraag. Maar dat is ook weer zo ‘onbeleefd’, niet te reageren.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 16:32

deksel schreef:
School (en het zoeken naar een stage) bezorgt me nu al zo ontzettend veel stress. Ik heb nu een stage gevonden maar het is niet ideaal en word er niet gelukkig van. Maar ik heb wel een stage nodig. Argh.

Stages zoeken is in deze tijd ongelooflijk moeilijk! Bedrijven nemen minder snel aan om corona of zitten al vol.... Ik ben heel blij met mijn plek! Maar weet zeker hoe het voelt om een plek te hebben waar je je niet zo happy voelt.

--
Zoveel ergenissen vandaag bah bah bah. Ik voel me gewoon niet lekker van de stress en ook alles tergelijk. Eerst is er dus iets niet goed gegaan met mijn examens ben ik ingepland voor een examen wat niet moest maar dat had dan eerder gemoeten. Ik heb het doorgegeven maar mijn slber heeft natuurlijk niks gedaan maar zegt dat van wel...

Dat ik misschien in quarantaine moet maar dat pas uiterlijk zondag / maandag bekend zou worden gemaakt. Ik ben echt een angsthaas voor ziekten dus 10 dagen quarantaine zal voor mij wel heel pittig worden. Gelukkig staat er een spin fiets op zolder en kan ik nog wel heel veel klusjes bedenken die binnen plaats kunnen vinden. Maar dan kan ik mijn examens sowieso niet persoonlijk inleveren....

Zoveel stress en onzekerheid opeens.. Hopelijk lost het slb gesprek morgen iets op. Ik baal gewoon van mijzelf bah

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 17:53

Marocje schreef:
Waarom vragen mensen altijd hoe het gaat? Vandaag gaat het niet, dus ik geef geen antwoord op die vraag. Maar dat is ook weer zo ‘onbeleefd’, niet te reageren.

Als ze vragen: alles goed? Zeg je: nee 2 fout. Zijn ze gelijk klaar _/-\o_

Keuzestress.. heb extra lang gewerkt dus vind eigenlijk dat ik wel een pizza mag bestellen