[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 18:48

Moeders zijn echt goor :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:18

Mars schreef:
Moeders zijn echt goor :=
Ik zat net kokhalsgeluiden te maken en zei hardop "getver, die mensen zijn echt niet goed!" toen dat artikel over die sieraden van moedermelk en placenta's voorbij kwam bij EditieNL... als blikken konden doden, had mijn moeder me doodgestaard. :') Ik vond het al idioot dat ze onze tanden had bewaard, maar die zijn gelukkig uitgedroogd en gebroken, dus die kregen een engeltje vuilnisbak. Alsof ik later m'n eigen melktanden tentoon ga stellen in mijn woonkamer of zo. 8)7 "Hallo, dit zijn mijn tanden. O, voor de volledigheid heb ik ook maar even m'n laatst afgeknipte teennagel in het lijstje gestopt." Sowieso ben ik al geen groot fan van dingen die af- of uitgescheiden worden door mensen, of ik het nou zelf ben of niet. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:44

Nog even en de placenta's gaan op sterk water :roll: ...

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:01

Ja, dan kan daar een glaasje van gedronken worden bij de sterke verhalen van de bevalling.....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:02

Femke_Tweety schreef:
Ja, dan kan daar een glaasje van gedronken worden bij de sterke verhalen van de bevalling.....

Goed idee, massaslachting :)).

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:02

Die worden toch al gecapsuleerd en tot smoothies gemaakt? :+

Moedermelksieraad heb ik wat minder moeite mee. Net als dat ik as ook niet gek vind.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:08

Maar dat bederft toch of gaat schimmelen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:12

Britta31 schreef:
Maar dat bederft toch of gaat schimmelen.

Dat wordt bewerkt naar emaille. Gebeurt dus niks mee, behalve dat t eeuwig houdbaar en niet meer eetbaar is :P.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:13

Ik neem aan dat ze dat eerst steriliseren en dan luchtdicht inkapselen. Waarom je melk wil bewaren snap ik echter niet zo, het is immers iets van jezelf niet van je kind toch?
Anderzijds, al die paardenstaart sieraden en as kettingen zijn in feite niet heel anders. Zolang ik er geen last van heb gaat ieder maar mooi zijn gang. Idem met mensen die hun huisdieren opzetten of die bokker met de schedel van haar eigen paard (wat ik dan weer cool vind).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:15

Sizzle schreef:
Ik neem aan dat ze dat eerst steriliseren en dan luchtdicht inkapselen. Waarom je melk wil bewaren snap ik echter niet zo, het is immers iets van jezelf niet van je kind toch?
Anderzijds, al die paardenstaart sieraden en as kettingen zijn in feite niet heel anders. Zolang ik er geen last van heb gaat ieder maar mooi zijn gang. Idem met mensen die hun huisdieren opzetten of die bokker met de schedel van haar eigen paard (wat ik dan weer cool vind).

Ik vind paardenhaar wel iets anders dan moedermelk, het haar is daadwerkelijk van het paard. Babyhaar zou ik dan logischer vinden, dat is echt van die baby.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:18

Die fokus op melk snap ik ook niet maar sinds ik een docu gezien heb over de gigantische markt die gaande is met (ongecontrolleerde) mensenmelk (voor sporters bijvoorbeeld) verbaas is me nergens meer over _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:21

Sizzle schreef:
Die fokus op melk snap ik ook niet maar sinds ik een docu gezien heb over de gigantische markt die gaande is met (ongecontrolleerde) mensenmelk (voor sporters bijvoorbeeld) verbaas is me nergens meer over _O-

Eh, wat :\...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:23

:r :r

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:24

Jup, sommige vrouwen melken commercieel voor mannelijke bodybuilders }:0

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:25

Sizzle schreef:

Nee joh! Whyyyyy |( |( |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:32

_San87_ schreef:
Sizzle schreef:

:$ :$

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:33

Dat „why“ vragen de voeding experts zich ook af _O-
Soort bijgeloof waarschijnlijk en dan ook nog een die vaak vol zit met gevaarlijke bacterien of domweg aangelengt is met koemelk. Black White-Market.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:36

Mkango schreef:
_San87_ schreef:

:$ :$

Meer waarom bodybuilders dat willen drinken :7.

Sizzle schreef:
Dat „why“ vragen de voeding experts zich ook af _O-
Soort bijgeloof waarschijnlijk en dan ook nog een die vaak vol zit met gevaarlijke bacterien of domweg aangelengt is met koemelk. Black White-Market.

_O-.

Lijkt me sowieso niet handig om als bodybuilder die vrouwelijke hormonen binnen te krijgen :)).

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:39

Oooh, dr gaat een wereld voor me open hier. Of ik daar blij mee ben weet ik nog even niet zeker. Maar ik vermaak me weer prima in dit topic :-D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:44

Sizzle schreef:

De mensheid is verloren :')

En is dat dan scharrelmelk? Vrije uitloop? Controleert er nog iemand of de moekes genoeg beweging krijgen en sociaal contact met soortgenoten kunnen hebben? >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 22:51

_San87_ schreef:
Sizzle schreef:

Ik vind paardenhaar wel iets anders dan moedermelk, het haar is daadwerkelijk van het paard. Babyhaar zou ik dan logischer vinden, dat is echt van die baby.

Mijn eerste afgeknipte haren zijn bewaard in een zakje. Tot op heden hebben ze er nog geen armband van laten maken.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 00:42

Krijgen die bodybuilders het rechtstreeks van de bron? <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:00

How how wacht even... Whut? Is dat daarom dat al die spierbalmannen dan zulke tieten krijgen?

Dit vind ik wel jakkie en Sizzle... Hoe weet jij dit soort dingen in godsnaam :')

Normaal moest gisteren het huis naast ons vrij zijn, maar er staat nog een peuterfietsje buiten, er hangt nog een mat of laken over het balkon en er staat nog spul aan de voordeur. Maar ik hoor al 2 dagen NIKS meer van de kinderen *\o/* Huis staat nog steeds te huur dus hieperdepiep, voorlopig zijn we verlost van ellendig kindergekrijs -doet een dansje-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:48

Luxorvalkje schreef:
Krijgen die bodybuilders het rechtstreeks van de bron? <<)

“Mummy, bitty!” :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-20 08:59

Ik heb liever dat ze daar vrouwen voor gebruiken en betalen dan koeien. Die brouw beslist zelf of ze dat wil doen of niet, die koe word gedwongen een kalf te krijgen dat direct word afgenomen zodat volwassen mensen melk kunnen drinken. ;)

Eigenlijk is het allebei ziek.