Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mars schreef:Ik zat net kokhalsgeluiden te maken en zei hardop "getver, die mensen zijn echt niet goed!" toen dat artikel over die sieraden van moedermelk en placenta's voorbij kwam bij EditieNL... als blikken konden doden, had mijn moeder me doodgestaard.Moeders zijn echt goor
Sizzle schreef:Ik neem aan dat ze dat eerst steriliseren en dan luchtdicht inkapselen. Waarom je melk wil bewaren snap ik echter niet zo, het is immers iets van jezelf niet van je kind toch?
Anderzijds, al die paardenstaart sieraden en as kettingen zijn in feite niet heel anders. Zolang ik er geen last van heb gaat ieder maar mooi zijn gang. Idem met mensen die hun huisdieren opzetten of die bokker met de schedel van haar eigen paard (wat ik dan weer cool vind).
Mkango schreef:_San87_ schreef:
Nee joh! Whyyyyy![]()
![]()
![]()
Sizzle schreef:Dat „why“ vragen de voeding experts zich ook af![]()
Soort bijgeloof waarschijnlijk en dan ook nog een die vaak vol zit met gevaarlijke bacterien of domweg aangelengt is met koemelk.BlackWhite-Market.
_San87_ schreef:Sizzle schreef:Ik neem aan dat ze dat eerst steriliseren en dan luchtdicht inkapselen. Waarom je melk wil bewaren snap ik echter niet zo, het is immers iets van jezelf niet van je kind toch?
Anderzijds, al die paardenstaart sieraden en as kettingen zijn in feite niet heel anders. Zolang ik er geen last van heb gaat ieder maar mooi zijn gang. Idem met mensen die hun huisdieren opzetten of die bokker met de schedel van haar eigen paard (wat ik dan weer cool vind).
Ik vind paardenhaar wel iets anders dan moedermelk, het haar is daadwerkelijk van het paard. Babyhaar zou ik dan logischer vinden, dat is echt van die baby.