Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 13:50

Dioxide schreef:
Dat ik geen beweging kan maken of ik lig hoestend en piepend in elkaar.

Mkango schreef:
Voel me katsberoerd, en zit weer voor nop op kantoor. :roll:

Wat houdt je tegen om jezelf dan ziek te melden? ;)

De “als ik niet half in m’n graf lig, kan ik best aan het werk” mentaliteit. :+ Overigens is het niets besmettelijks, dan was ik wel thuisgebleven.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 13:57

Mensen zijn zwijnen gisteren weer tijdens voetbal evenement. :x Is het nu zo moeilijk om je rotzooi even op te ruimen. 8)7

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 13:59

Mkango schreef:
De “als ik niet half in m’n graf lig, kan ik best aan het werk” mentaliteit. :+ Overigens is het niets besmettelijks, dan was ik wel thuisgebleven.

Klinkt wel bekend ja :+ Alleen poedersuiker dat er dus niet veel te doen is? Beterschap!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 14:14

Mars schreef:
Aan debielen die geen richting aangeven als ze willen parkeren, ja dan ga ik niet aan de kant voor je, zeker niet als je achter het stuur zit te bellen.
Vervolgens sist dezelfde debiel k@nkerwijf achter mijn rug om als ik hem in de supermarkt zie. Waarop ik hem stralend een fijne dag heb gewenst en hij al helemaal de pan uit flipte met een enorme scheldpartij. Heb niks meer gezegd maar ben met een brede lach doorgelopen :=

T is niet omdat je er GaNgStAH uit ziet met gouden kettingen en tanden dat ik bang voor je ben ofzo. Mensen zijn raar.

Ik zie dit zo voor mij en heb enorm om je bericht gelachen :D
You go girl _O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 14:53

Marcella schreef:
Mensen zijn zwijnen gisteren weer tijdens voetbal evenement. :x Is het nu zo moeilijk om je rotzooi even op te ruimen. 8)7

Jij vindt je werk echt leuk he. :(:) Gelukkig was het droog tijdens de wedstrijd. En ik ben het met je eens dat je eigen troep opruimen heel normaal is. Het is geen excuus, maar iets meer prullenbakken zouden geen overbodige luxe zijn.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:07

Evenementen vind ik niks aan dit ook al meerdere keren bij werkgever aangegeven, maar ze zouden ermee bezig zijn kan er alleen tot op heden niks van merken. Om die reden dan ook woensdag gesprek bij ander bedrijf. :D UWV vond het namelijk ook nog raar dat ik niet voldoende uren maakte aangezien er werk genoeg is in de beveiliging (en dan fatsoenlijk werk en geen evenementen die zijn leuk om als hobby te doen die je zelf leuk vind ;) ).

Dat betreffende meer prullenbakken ben ik helemaal mee eens, want die zijn er ook bedroevend weinig van aanwezig. :j

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:10

De psych voor de emdr zou me afgelopen vrijdag écht bellen om de intake in te plannen (hadden ze me zelf laten weten dat ze dan zouden bellen). Niks gehoord (alweer niet) dus net zelf gebeld.
"Euhm, ja, we hebben toch ineens geen plek vrij."
Ik zei dat ik het fijn had gevonden als ze dat even hadden doorgegeven, maar dat vonden ze niet nodig en ik moest maar gewoon wachten.
Dacht dat er eindelijk schot in zat qua wachttijd, maar krijg van hun alleen maar valse hoop. -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:11

Marcella schreef:
Evenementen vind ik niks aan dit ook al meerdere keren bij werkgever aangegeven, maar ze zouden ermee bezig zijn kan er alleen tot op heden niks van merken. Om die reden dan ook woensdag gesprek bij ander bedrijf. :D UWV vond het namelijk ook nog raar dat ik niet voldoende uren maakte aangezien er werk genoeg is in de beveiliging (en dan fatsoenlijk werk en geen evenementen die zijn leuk om als hobby te doen die je zelf leuk vind ;) ).

Dat betreffende meer prullenbakken ben ik helemaal mee eens, want die zijn er ook bedroevend weinig van aanwezig. :j

Dank voor je uitleg. Hoefde je niet te doen, maar viel me echt op. En ik dacht idd ook dat er genoeg werk in de beveiliging was als ik kennissen mag geloven die ook in de beveiliging werken.

Ik heb me gister idd geergert aan het ontbreken van prullenbakken. Normaal neem ik mijn troep mee naar huis en gooi ik het later weg. Maar ik neem nooit een tas mee naar een voetbalwedstrijd en had geen zakken waar de bekers inkonden. Dus ik heb dezelfde ergenis als Marcella en ik was zelf ook schuldig aan haar ergenis!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:21

Geef niet hoor, maar maak het liever duidelijk dan. ;) Had mij gisteren ook betaald naar huis kunnen laten sturen aangezien ik liep te hoesten/snotteren. :o

Is wel zo dat ik vandaag uiteindelijk niet welkom was voor longfunctie bij ha ook al ben ik niet ziek zou ik wel drager kunnen zijn.

Had de mazzel van werkjas met grote zakken dat dan wel weer.

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:35

Dat er een grote brand is ontstaan naast de snelweg dus ik nu duim dat de snelweg niet afgesloten wordt.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:48

Alles is even poedersuiker. Mijn vader heeft net voor kert te horen gekregen dat hij waarschijnlijk darmkanker heeft. Na een endoscopie leek het een klein plekje wat met een kleine ingreep verholpen zou kunnen worden. Afgelopen week heeft die ingreep plaats gevonden en vandaag hebben we de uitslag van het verwijderde weefsel gekregen. Onrustige cellen in de rand. Nu is al vrij veel weggehaald, dus er kan niet meer weggehaald worden met een kleine ingreep waardoor ze nu over gaan naar een grote ingreep waarbij een kwart van de darm verwijderd gaat worden. Echt poedersuiker poedersuiker poedersuiker.

Daarnaast ligt mijn schoonvader ook nog in het ziekenhuis door een herseninfarct. Hij is in het begin enorm snel vooruit gegaan maar dat halteerd nu. Zijn geheugen is ook nog een pleuriszooi dus lange gesprekken of gesprekken over dingen die hij moet onthouden kun je niet met hem voeren...

Tot zo ver het jaar van de vader. Verdomme in januari al geproost op 2021. Wat een k*tjaar. Nu al.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 15:50

Aan dat gestoorde wijf die vanochtend bijna in mijn achterbak zat met d'r mini.

Wel trots op mezelf dat ik voor het eerst, alleen, naar een onbekende, drukke plek ben gegaan met de auto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:26

Ik erger mij ontzettend aan het verwende prinsesjes, special snowflake gedrag van sommige mensen. Zo lief als ze je ergens voor kunnen gebruiken, maar zonder een seconde twijfelen een mes in je rug als je iets zegt wat niet in hun straatje past. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:29

Mijn vriend die persé zelfstandig in bijberoep wou worden (en is geworden) met als enige vraag of ik de boekhouding wou doen. Ok, geen probleem. Nu moet ik dus een giga offerte die hij heeft geschreven ingeven op de computer. Heeft hij gewoon 1 prijs. Geen btw berekend, geen btw percentage etc. Ook geen stuks. Bv: Scharnieren voor zoveel €. Ja hallo, hoeveel scharnieren? Hoeveel handgrepen? Hoeveel werkuren? Gewoon: Werkuren. En als ik dan vraag hoeveel hij telt per uur (want hetgeen dat hij normaal telt kwam niet overeen) krijg ik als antwoord: Gho, ik weet niet meer welke uurprijs ik heb genomen en hoeveel uren ik in gedachten had.

Komop kerel, maak dat je jou zaken in orde hebt. Dit is geen boekhouding maar uw sh*t in orde brengen dat ik doe.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:38

Jeetje,het zit je niet mee.Hoe is het met je dochtertje?Ze was toch ziek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 17:57

Dochtertje is gelukkig beter! Bedankt om te vragen :)

Het is dat hij totaal niet technisch is aangelegd anders kon hij het zelf doen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:03

Afbeelding

Deze plek echt waar. Doet PIJN.
was de muggenbult van afgelopen week pffff.
Hij was in mijn broek kapot geschuurd en nu is het deze pracht plek.
Met blauwe plek?
En verbazingwekkend veel wondvocht. Het irriteert enorm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:04

Au.

Sterkte.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:06

LukieBradley schreef:
[ [url=m/KIqOna.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze plek echt waar. Doet PIJN.
was de muggenbult van afgelopen week pffff.
Hij was in mijn broek kapot geschuurd en nu is het deze pracht plek.
Met blauwe plek?
En verbazingwekkend veel wondvocht. Het irriteert enorm

Aloe Vera opsmeren. Liefst vers van de plant.
Maar dat moet je maar net in huis hebben natuurlijk :P

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:07

Marcella schreef:

In belgie staan ze te springen om beveiligers ( geen evenementen ). Maar dat is een beetje uit de richting voor jou misschien :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:30

Klein beetje ja helaas. :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:42

Mandarijn schreef:
De psych voor de emdr zou me afgelopen vrijdag écht bellen om de intake in te plannen (hadden ze me zelf laten weten dat ze dan zouden bellen). Niks gehoord (alweer niet) dus net zelf gebeld.
"Euhm, ja, we hebben toch ineens geen plek vrij."
Ik zei dat ik het fijn had gevonden als ze dat even hadden doorgegeven, maar dat vonden ze niet nodig en ik moest maar gewoon wachten.
Dacht dat er eindelijk schot in zat qua wachttijd, maar krijg van hun alleen maar valse hoop. -O-

Dat is wel echt een hele vreemde manier! Is er geen andere organisatie of behandelaar die je kan helpen met een EMDR traject?

Sterkte :(:)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 18:57

Heb laatst wel met zo'n plant in mijn handen gestaan :') maar de katten eten alles op :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 19:09

Amerikaanse vriendin van mij zit op school en er loopt daar een schutter rond ;(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 20:34

Steeph schreef:
Alles is even poedersuiker. Mijn vader heeft net voor kert te horen gekregen dat hij waarschijnlijk darmkanker heeft. Na een endoscopie leek het een klein plekje wat met een kleine ingreep verholpen zou kunnen worden. Afgelopen week heeft die ingreep plaats gevonden en vandaag hebben we de uitslag van het verwijderde weefsel gekregen. Onrustige cellen in de rand. Nu is al vrij veel weggehaald, dus er kan niet meer weggehaald worden met een kleine ingreep waardoor ze nu over gaan naar een grote ingreep waarbij een kwart van de darm verwijderd gaat worden. Echt poedersuiker poedersuiker poedersuiker.

Daarnaast ligt mijn schoonvader ook nog in het ziekenhuis door een herseninfarct. Hij is in het begin enorm snel vooruit gegaan maar dat halteerd nu. Zijn geheugen is ook nog een pleuriszooi dus lange gesprekken of gesprekken over dingen die hij moet onthouden kun je niet met hem voeren...

Tot zo ver het jaar van de vader. Verdomme in januari al geproost op 2021. Wat een k*tjaar. Nu al.

Sterkte Steeph. Kanker is poedersuiker.