Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:13

Neverland schreef:
Ik heb zojuist mijn droomdate gehad. <3 Had nooit verwacht dat je echt iemand leuk kon vinden na 1 date maar hier ben ik dan. :') Hij vond het ook erg geslaagd. We hebben op het einde direct een tweede date gepland. En toen ik de auto in stapte kreeg ik al leuke appjes gestuurd. :o



Ohhh wat heerlijk!! Is je zo gegund.
Humor helpt zo enorm altijd.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:14

Zo heb ik ook een keer een date gehad. Stuurt ie, ik ga zo even de kiddos eten geven en dan vertrek ik!
Wait, what? Kiddos?????? Helemaal benauwd, al beginnen tellen, wat verwacht ie dan? Hij was al onderweg en stuurt dan ook gewoon niet, dus bij aankomst direct eruit gegooid, kiddos?

Bleken zijn 2 katten te zijn....

Maar nee, hoe leuk een man ook kan zijn, je moet jezelf echt afvragen of je zin hebt in klein grut.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:50

Leuk neverland :D

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:55

Ik wil me ook graag hier melden om mee te praten als dat mag! Nooit zo enthousiast geweest over tinder maar na verschillende succesverhalen uit mijn omgeving toch besloten om ook maar eens een poging te gaan wagen. :j

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:36

Jullie zijn lief meiden! <3 Ik voel me echt zo'n puber die de eerste keer iemand leuk vind. := Nu maar hopen dat het ook zo doorgaat. Wie weet vind ik hem na de tweede date niet meer leuk. :') You never know!

Hij appte me net dat hij me hartstikke leuk vind. :o

@mexx Zijn twee katten kiddo's noemen? := Daar zou ik al de kriebels van krijgen.

@MissFloor Welkom welkom! Proberen kan altijd toch? Mocht het niks voor je zijn kun je het nog altijd verwijderen. :D

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:50

Neverland, het klinkt echt heerlijk zo!

Ach, zijn ‘babies’ kwamen ook voorbij. Ik had meer de kriebels dat hij opeens kiddos had, dan dat hij zijn katten zo noemt :')

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:55

Neverland schreef:
Jullie zijn lief meiden! <3 Ik voel me echt zo'n puber die de eerste keer iemand leuk vind. := Nu maar hopen dat het ook zo doorgaat. Wie weet vind ik hem na de tweede date niet meer leuk. :') You never know!

Hij appte me net dat hij me hartstikke leuk vind. :o

@mexx Zijn twee katten kiddo's noemen? := Daar zou ik al de kriebels van krijgen.

@MissFloor Welkom welkom! Proberen kan altijd toch? Mocht het niks voor je zijn kun je het nog altijd verwijderen. :D


Dankjewel! Precies, dat was mijn gedachte ook.

@Neverland fijn dat de eerste date goed bevallen was! Voor mij is het altijd wel een goed teken als ik een man na een eerste date al echt leuk vind, heb dat namelijk niet zo snel.

Heb even een stukje teruggelezen en aangezien ik een vrij brede leeftijdsgrens heb ingesteld kom ik ook weleens mannen met kinderen tegen. Maar als 21-jarige zit ik daar toch niet bepaald op te wachten := .

Kaygee

Berichten: 2275
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:29

Ah dat klinkt super leuk Neverland! Dat is een momentje voor in super romantische films 8-)

Tja kinderen... Ik heb er ook 3, zal ook veel mannen afschrikken en dat is prima. Heb het maar wel alvast in mijn Tinder bio gezet :')

MissFloorx, niet geschoten... en je kan heel makkelijk een match opheffen :=

Hier morgen een afspraak. Hoop dat het klikt, we zouden eigenlijk dinsdag pas de eerste afspraak hebben en ik heb een restaurant gereserveerd. Maar onverwachts spreken we morgen al af. Dus als het leuk is gaan we de dag erna nog uit eten. Ik heb alleen echt totaal geen verwachtingen meer merk ik :o

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:02

Ik ben 36 dus in mijn leeftijdscategorie varieert het van kinderen net uit de luiers tot pubers of soms al volwassenen. Ik kom ook mannen tegen die nog een kinderwens hebben en soms iemand die er hetzelfde instaat als ik, geen kinderwens..

MyWishMax

Berichten: 25605
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:09

Relaxed schreef:
Ik ben 36 dus in mijn leeftijdscategorie varieert het van kinderen net uit de luiers tot pubers of soms al volwassenen. Ik kom ook mannen tegen die nog een kinderwens hebben en soms iemand die er hetzelfde instaat als ik, geen kinderwens..


Ik 31, dus ik denk net wat jonger qua leeftijdcategorie waar ik naar kijk. Wel een eventuele kinderwens, maar weer geen behoefte aan iemand die ze al heeft. Klinkt stom en als het klikt misschien minder erg, maar als ik mag kiezen...

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:13

Kaygee schreef:
Ah dat klinkt super leuk Neverland! Dat is een momentje voor in super romantische films 8-)

Tja kinderen... Ik heb er ook 3, zal ook veel mannen afschrikken en dat is prima. Heb het maar wel alvast in mijn Tinder bio gezet :')

MissFloorx, niet geschoten... en je kan heel makkelijk een match opheffen :=

Hier morgen een afspraak. Hoop dat het klikt, we zouden eigenlijk dinsdag pas de eerste afspraak hebben en ik heb een restaurant gereserveerd. Maar onverwachts spreken we morgen al af. Dus als het leuk is gaan we de dag erna nog uit eten. Ik heb alleen echt totaal geen verwachtingen meer merk ik :o


Dat een match opheffen makkelijk gaat ben ik na een paar dagen tinder al heel blij mee... :')

Leuk @Kaygee! Veel plezier alvast. Hopen dat het bevalt en de afspraak voor dinsdag kan blijven staan dan :j

Zinzi_jewel

Berichten: 8902
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:18

Ergens ben ik blij dat de tegenpartij geen kids heeft zelf.
Maar stiekem wel bang dat t toch nog gaat kriebelen daar aan die kant .
Ik heb wel al gezegd dat ik niet zit te wachten op nog eens zwanger wezen , bevallen en slapeloze nachten vanwege een blerende baby en dat ik mezelf ook te oud vindt met bijna 42
Haha
Nu antwoordde die onlangs anders dat de 1e 10 jaar t ergste zijn
Nadat ik zei. Jesus ik zou 60 zijn als ik nu een kind krijg tegen dat t kind 18 jaar is .

Wij hebben wel een super fijn weekend gehad .
Gister op t gemak naar zeeland gereden . Strand motor cross gezien. Relaxed wat gewandeld. Wat gelunched, s avonds lekker gaan uit eten
Vandaag relax dag gehouden
Ja echt eens weekend gehad
Dat was lang geleden .

Vindt m steeds leuker en liever .

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 23:56

MissFloorx schreef:
Ik wil me ook graag hier melden om mee te praten als dat mag! Nooit zo enthousiast geweest over tinder maar na verschillende succesverhalen uit mijn omgeving toch besloten om ook maar eens een poging te gaan wagen. :j


Ik was ook nooit enthousiast, maar is toch wel leuk :o

Leuk Zinzi!

sabine1979

Berichten: 2614
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Oeffelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 00:10

Leuk Neverland en Zinzi :D

Ik heb straks Tinder verwijderd :o
Hebben 2 uur aan de telefoon gezeten, hij zit nog in Kopenhagen en komt woensdag eindelijk weer thuis *\o/*
Straks ook een kaartje in zijn brievenbus gedaan, kijken wat zijn reactie is :P
Tekst voor Valentijn is ook al bedacht :o

**Ongeveer 2 jaartjes geleden zag ik jou staan.
Ik dacht: oh nee maar ;-)
Er gingen 2 jaren voorbij.
We dronken en praten af en toe wat.
Tot de zondag 19 januari 2020.
Het was gezellig, iedereen had lol.
Nu wist je bijna; dit gaat er door haar bol.
Jij moest mee naar buiten met Marika, en er werd gevraagd; vind je haar leuk?
Nou M... kwam terug en lag in een deuk.
Na die dag is mijn hart op hol gaan slaan.
Jij wist nu ook van mijn bestaan.
We hebben bij mij nog wat gedronken,
Totaal nog niet van het blauwe bal beschonken.
De dag die volgde….
Ik onder de zenuwen bedolven.
Die week, een appje hier en daar.
Vrijdags mijn kookkunsten laten zien, echt waar ;-)
Ze zeggen: liefde van de man gaat door de maag,
Ik kookte maar al te graag.
Zondags ging jij mee naar M en M.
Ik zag het, je hebt het naar je zin, helpen met afdrogen als een keukengodin.
Is dit het begin van iets moois?
Toen kwam de dag dat je op werktrip was.
Ik kreeg gelukkig appjes, ik had weer die lach.
Wat heb ik je gemist de 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 en 10 dag.
Maar oh zo blij na 11 dagen, eindelijk weer jou lach**

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:24

Kijk allemaal leuke berichten hier!

Die jongste is dus gewoon van zijn ex waar de andere twee ook van zijn. HIj gaf nog aan dat de relatie daarvoor ook al niet goed zat. Ik heb er wat moeite mee.....dus ik gok dat dit m niet wordt.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:25

Was dat dan een goedmaakbaby ofzo? :+

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:27

Ach ik heb een date vorig jaar gehad met iemand met 2 kinderen de jongste 3, maar hij had al 7 jaar geen sex gehad, kind was via IVF gekomen, dus tja zijn aparte mensen op de wereld.
Hij bleek nog steeds bij haar te zijn, nog steeds trouwens.

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:42

Relaxed schreef:
Was dat dan een goedmaakbaby ofzo? :+


Nou daar heb ik wel naar gevraagd hoe dat dan zat en toen kreeg ik als antwoord dat het daarvoor al niet goed zat. En dat het niet de bedoeling was en ik dacht hmmmm daar ben je toch echt zelf bij geweest en zit je dus nu nog dik 20 jaar aan vast!

Kijk ik heb niks tegen kinderen maar eigenlijk trek ik een ondergrens van 14. Ik vind pubers wel leuk en kan het meestal goed met ze vinden maar ik kan echt niets met jonge kinderen. Vind er ook geen reet aan en dat is denk ik wel echt een probleem.

Zinzi_jewel

Berichten: 8902
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 22:38

Dat heb ik zelfs met mijn eigen kinderen
Toen t nog platte hulpeloze mensjes waren Vondt ik er geen bal aan .
Ook een reden om het niet bewust nog eens over te doen .
Nu zijn t pre pubers 11 en bijna 13

Lekker dat ze wat groter zijn nu

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 22:42

Hahaha wat ontzettend heerlijk om zo eerlijk te zijn! Ik houd ervan!

Silly1972

Berichten: 14789
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:00

Pas vanaf een jaar of 6 kan ik er iets mee, daarvoor vind ik ze vervelend

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:20

Zinzi_jewel schreef:
Dat heb ik zelfs met mijn eigen kinderen
Toen t nog platte hulpeloze mensjes waren Vondt ik er geen bal aan .
Ook een reden om het niet bewust nog eens over te doen .
Nu zijn t pre pubers 11 en bijna 13

Lekker dat ze wat groter zijn nu


Heerlijk en eerlijk antwoord dit :') . Ik zelf heb er ook niet zoveel mee, krijg altijd te horen “dat verandert nog wel” maar zie het niet zo snel gebeuren.

@Daffodil Denk inderdaad dat als je niks met jonge kinderen hebt dat zo’n match dan waarschijnlijk uiteindelijk toch niet heel geslaagd wordt...

Kelly_Taco

Berichten: 6727
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 11:24

Relaxed schreef:
Ik ben 36 dus in mijn leeftijdscategorie varieert het van kinderen net uit de luiers tot pubers of soms al volwassenen. Ik kom ook mannen tegen die nog een kinderwens hebben en soms iemand die er hetzelfde instaat als ik, geen kinderwens..


Ik heb precies hetzelfde.. ben net zo oud haha..

Kom ook gezellig meepraten.. ben niet een hele actieve poster maar ik ga mijn best doen :+

Ik heb afgelopen april mijn eerste date gehad via Happn en dat was echt een instant klik.
Alleen allebei op dat moment niet toe aan een relatie en dat al van te voren kenbaar gemaakt.
Was meer een soort FWB.
Hebben echt een paar gezellige maanden gehad en ook veel samen op stap geweest.
Maar na een paar maanden vond ik wel dat het klaar was omdat ik echt even moest leren om op mijn eigen benen te staan en mijn angst om alleen te zijn onder ogen moest komen.
Nog steeds wel contact op de app maar vanaf augustus niet meer gezien.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik Tinder en Badoo verschrikkelijk vind... heb er weinig normale gesprekken op gehad.
Ik heb een vrij pittig koppie en geen idee of het daarmee te maken heeft maar zeker op Badoo krijg ik heel vaak ongevraagde foto's toegestuurd :+ :+

Ben nu weer klaar voor het date avontuur dus ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat.

soof14

Berichten: 316
Geregistreerd: 12-06-13
Woonplaats: Assen

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 11:42

Oké , ik meld mij ook hier.
Leuke match en ik keek minder als een km uit de buurt. Is een bijna buurman nog nooit gezien en nieuw in Drenthe, dus ben aangewezen tot zijn persoonlijke gids. Gaan vandaag in het bos wandelen... Best spannend maar ook leuk, ben helemaal niet toe aan een relatie maar gewoon wat nieuwe mensen leren kennen.
Heb tot nu toe best al wat leuke en grappige gesprekken gehad met mensen die mij best interesseren als persoon.
Heb wel een beetje de Tinder shame, of dat een begrip is weet ik niet. Maar het is gewoon een laagdrempelige manier om mensen te leren kennen :) waar ik normaal niet zo snel mee aan de praat zou raken.

Kelly_Taco

Berichten: 6727
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 12:28

soof14 schreef:
Oké , ik meld mij ook hier.
Leuke match en ik keek minder als een km uit de buurt. Is een bijna buurman nog nooit gezien en nieuw in Drenthe, dus ben aangewezen tot zijn persoonlijke gids. Gaan vandaag in het bos wandelen... Best spannend maar ook leuk, ben helemaal niet toe aan een relatie maar gewoon wat nieuwe mensen leren kennen.
Heb tot nu toe best al wat leuke en grappige gesprekken gehad met mensen die mij best interesseren als persoon.
Heb wel een beetje de Tinder shame, of dat een begrip is weet ik niet. Maar het is gewoon een laagdrempelige manier om mensen te leren kennen :) waar ik normaal niet zo snel mee aan de praat zou raken.


Ik zou dan toch weer niet met een onbekende in het bos gaan lopen denk haha