Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 11:16

Kabayo schreef:
CharIsabella schreef:
Aan dpd-:(- _-:( _-:( _-:(

Wat is er gebeurd?

Wacht al 3 dagen op m'n bestelling die maandag geleverd moest zijn
Maar als ik wist dat die met dpd leverde had ik niet besteld.

Plantjes besteld die kwamen dood aan omdat hun ze de eerste dag vergeten waren, 1 keer zouden ze er om 11 sochtends zijn kwamen ze om half 8 savonds pas aanschijten zonder bericht ook een keer kwam die pas rond half 10 savonds en werd ik voor idioot uitgemaakt door de bezorger.

Denk je even via bol.com te bestellen want die verzend normaal met postnl... Jammer weer dit ik retourneer wat ik besteld heb dikke doei ik blijf niet bezig

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 11:16

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 11:27

Stress spanning en sensatie :list:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 11:34

Aan hoe respectloos, (ja echt zo zeg je dat, onrespectvol is echt geen bestaand woord,) mensen omgaan met taal. Niet alleen met onze eigen taal, maar ook met het Engels.
Een foutje maken we allemaal wel eens, maar desinteresse vind ik zo zonde. Of nog erger, afkatten van diegenen die er wel waarde aan hechten als iets fatsoenlijk geschreven wordt.

Erger je hierom maar aan mij, dat boeit mij werkelijk niet, maar doe in ieder geval de moeite om dat in het normaal nederlands te doen. :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 11:35

Ik erger me aan de commotie rondom het ´Allahs Afbakbar´ grapje op de Zwarte Cross.
Echt hoor, waar is de tolerantie gebleven?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 12:28

Anoniem schreef:
Aan hoe respectloos, (ja echt zo zeg je dat, onrespectvol is echt geen bestaand woord,) mensen omgaan met taal. Niet alleen met onze eigen taal, maar ook met het Engels.
Een foutje maken we allemaal wel eens, maar desinteresse vind ik zo zonde. Of nog erger, afkatten van diegenen die er wel waarde aan hechten als iets fatsoenlijk geschreven wordt.

Erger je hierom maar aan mij, dat boeit mij werkelijk niet, maar doe in ieder geval de moeite om dat in het normaal nederlands te doen. :D

Dit inderdaad! Ik zit in een diamond painting groep en het taalgebruik is daar van een ' me moeder' niveau. Als ik er wat van zeg, krijg ik te horen dat we niet op school zitten enz enz. :+

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 12:40

Ik kijk er nu al tegenop om vanmiddag naar de bushalte te lopen. Wat verlang ik nu naar een plotselinge regenbui.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 12:52

Dat mijn verbouwing voor geen ruk opschiet en al helemaal niet met deze hitte.
En ik vind het sneu voor de beestjes dat ze niet in de tuin mogen, welke pal in de zon ligt nu.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 13:17

Ik moet straks met 37 graden een kwartier fietsen en ik denk dat dat mijn dood word.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 13:22

Dat ik moet werken met dit weer. Wil gewoon wegsmelten voor de ventilator met een film en 0 inspanning. De winkel is ook zo rustig..

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 13:31

Dat zelfs de kleine teckel die normaal zo kan genieten van de zon/warmte/etc er nu ongelukkig bij zit. Wat een schijthitte zeg.

En ja, we treffen alle maatregelen om het voor de hondjes beter te maken.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 13:34

Momenteel ben ik jaloers op mijn honden. Die zitten lekker in een woonkamer van rond de 25 graden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 13:48

Ik moet straks ook werken en ze hebben helaas geen airco bij ons. Wel klimaatbeheersing maar het duurt 4 uur om 1 graad af te koelen. Nou dat werkt ook echt! Hoop vooral dat mn cliënten er weinig last van hebben.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:05

Mensen die toch bij elke reactie moeten vermelden dat ze eigenlijk alleen meelezen. Wie boeit dat nou joh. Zeg gewoon wat je zeggen wil zonder gedoe.
En de meeleessteen, wat moet ik me daarbij voorstellen. Je bent toch geen pissebed ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:07

Zonnebrand crème en mijn oog ,smeer het eerst op je wangen en niet gelijk op je gesloten oog pff

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:20

Nabster schreef:
En de meeleessteen, wat moet ik me daarbij voorstellen. Je bent toch geen pissebed ofzo.

_O- _O- _O- OK, harder dan dit heb ik vandaag nog niet gelachen. Mijn dank!

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:36

Dat ik al een uur aan het wachten ben op de reachtruckchauffeur. In de volle zon, zonder schaduw, met een vrachtwagen waarvan de airco de temperatuur gewoon niet meer trekt.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:47

Shaggy09 schreef:
Ik erger me aan de commotie rondom het ´Allahs Afbakbar´ grapje op de Zwarte Cross.

Dit dus..

Mijn collega die dood leuk zegt. Dat ik niet mag zeggen dat ik ben afgestudeerd omdat ik een mboer ben. Want mbo ers studeren niet af, die gaan gewoon van school...

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:49

nicole_floor schreef:
Shaggy09 schreef:

Dit dus..

Mijn collega die dood leuk zegt. Dat ik niet mag zeggen dat ik ben afgestudeerd omdat ik een mboer ben. Want mbo ers studeren niet af, die gaan gewoon van school...

Zulke mensen hebben echt een stoot voor hun hoofd nodig met een sloopkogel om dat blok beton weg te slaan.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:55

Anoniem schreef:

Excuse me, het is disrespect sinds de afgelopen temptation island.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 14:58

Giolli schreef:
Anoniem schreef:

Excuse me, het is disrespect sinds de afgelopen temptation island.

:') DIE memo heb ik niet gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 16:04

Dat iemand naar een caravan ging kijken. Niet geweest en kreeg bericht dat hij nutteloos heeft rond gereden en het niet heeft gevonden (straatnaam bestaat ook in de naast gelegen grootstad. Kwestie van juiste postcode in te geven) Probeer ik hem te helpen, stuur onze locatie door via google maps. Wordt hij mij boos dat wij daar niet wonen want hij heeft de straat meerdere keren afgereden zonder resultaat. Joh... Ik woon toch echt waar ik woon hoor :+

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 16:05

nicole_floor schreef:
Shaggy09 schreef:

Dit dus..

Die had ik echt even op d'r plek gezet. Wat een smerige, elitaire opmerking.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 16:17

Nabster schreef:
Mensen die toch bij elke reactie moeten vermelden dat ze eigenlijk alleen meelezen. Wie boeit dat nou joh. Zeg gewoon wat je zeggen wil zonder gedoe.

_O- Dit dus.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 16:19

Mensen die de warmte hier gaan vergelijken met die in warme landen >;) 2 jaar terug zat ik midden in een hittegolf in Kroatië waar het tegen de 40 graden aantikte en die temperatuur heb ik liever dan die hier in Nederland.